Noa Lang (A)

Het zou mooi zijn als Noa Lang in de laatste wedstrijd tegen RKC nog de laatste 15 minuten zou kunnen en mogen meespelen.
 
Het zou mooi zijn als Noa Lang in de laatste wedstrijd tegen RKC nog de laatste 15 minuten zou kunnen en mogen meespelen.
Doe maar niet. Het doel is al behaald, kampioen worden, dus laat hem maar lekker volgend seizoen weer vers opnieuw beginnen. Laatste wedstrijd van het seizoen schiet toch niet op qua ritme oid opdoen, want daarna heb je vakantie.
 
Doe maar niet. Het doel is al behaald, kampioen worden, dus laat hem maar lekker volgend seizoen weer vers opnieuw beginnen. Laatste wedstrijd van het seizoen schiet toch niet op qua ritme oid opdoen, want daarna heb je vakantie.
Precies. Dat is dan vast de eerste aanwinst voor volgend seizoen.
 
Onbegrijpelijk dit....is onze medische staf wel deskundig genoeg...?? 😡😡
Schijnbaar niet, maar dat vermoeden hadden wij langer al.
 
Onbegrijpelijk dit....is onze medische staf wel deskundig genoeg...?? 😡😡
PSV haasten om die uitspraken te rectificeren :lmao:
Nou, gezien de waslijst aan slepende blessures bij PSV ben ik toch wel geneigd om aan te nemen dat wat Noa zei klopte:cautious:
 
Ik weet niet of er een verband is maar ik moet gelijk denken aan de Duitse conditie trainer Kugel.. veel kritiek op hem maar door zoiets ga je dingen toch weer anders bekijken.
 
Pfeiffer is ook een hele nare ziekte als je er zware symptomen bij krijgt. We doen dit seizoen gewoon nog een keer over vanaf augustus Noa 💪
 
PSV is een professioneel gerunde voetbalvereniging. Er gaat miljoenen in om. Dat de medische staf dan niet goed gekwalificeerd zou zijn, gaat er bij mij niet in. Niet onder van Bommel, niet onder Kugel en nu niet. En net als in het echte leven zullen er succesverhalen zijn, en minder positieve uitkomsten van diagnoses en behandelingen.
 
PSV is een professioneel gerunde voetbalvereniging. Er gaat miljoenen in om. Dat de medische staf dan niet goed gekwalificeerd zou zijn, gaat er bij mij niet in. Niet onder van Bommel, niet onder Kugel en nu niet. En net als in het echte leven zullen er succesverhalen zijn, en minder positieve uitkomsten van diagnoses en behandelingen.
Feit blijft wel dat de medische staf de afgelopen jaren veel prognose weggeeft en dat de prognose van herstel zelden klopt. Sterker nog, veel langer duurt meestal. Iets klopt er gewoon niet.
 
Feit blijft wel dat de medische staf de afgelopen jaren veel prognose weggeeft en dat de prognose van herstel zelden klopt. Sterker nog, veel langer duurt meestal. Iets klopt er gewoon niet.
Noa Lang is de eerste speler die dit soort nieuws naar buiten brengt...misschien dat het ED (Rik Elfrink) onderzoek kan doen naar de juistheid van het functioneren van de medische staf door geblesseerde spelers van PSV van de afgelopen 5 seizoenen te bevragen en uiteraard ook leden van de medische staf te spreken. Wie weet zijn er straks nog meer spelers die hun beklag doen over het functioneren van de medische staf van PSV. Ik vind dat er onafhankelijk onderzoek hiernaar gedaan moet worden en ik denk dat het ED hiermee alvast zou moeten beginnen. Als dan blijkt dat er iets grondig mis is, dan kan de directie van PSV een intern onderzoek doen en orde op zaken brengen.
 
Noa Lang is de eerste speler die dit soort nieuws naar buiten brengt...misschien dat het ED (Rik Elfrink) onderzoek kan doen naar de juistheid van het functioneren van de medische staf door geblesseerde spelers van PSV van de afgelopen 5 seizoenen te bevragen en uiteraard ook leden van de medische staf te spreken. Wie weet zijn er straks nog meer spelers die hun beklag doen over het functioneren van de medische staf van PSV. Ik vind dat er onafhankelijk onderzoek hiernaar gedaan moet worden en ik denk dat het ED hiermee alvast zou moeten beginnen. Als dan blijkt dat er iets grondig mis is, dan kan de directie van PSV een intern onderzoek doen en orde op zaken brengen.
Ja want de kans dat vanuit de directie niet al kritisch naar de medische staf gekeken wordt is natuurlijk nihil :shrug:
 
Noa Lang is de eerste speler die dit soort nieuws naar buiten brengt...misschien dat het ED (Rik Elfrink) onderzoek kan doen naar de juistheid van het functioneren van de medische staf door geblesseerde spelers van PSV van de afgelopen 5 seizoenen te bevragen en uiteraard ook leden van de medische staf te spreken. Wie weet zijn er straks nog meer spelers die hun beklag doen over het functioneren van de medische staf van PSV. Ik vind dat er onafhankelijk onderzoek hiernaar gedaan moet worden en ik denk dat het ED hiermee alvast zou moeten beginnen. Als dan blijkt dat er iets grondig mis is, dan kan de directie van PSV een intern onderzoek doen en orde op zaken brengen.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Volgens mij is er al eens zo'n 'onderzoek' gedaan waar niks uitkwam. Dt wordt gewoon onder het tapijt geveegd of verdwijnt in de ondersta la ergens
 
Noano oogde bijna gefrustreerd bij de huldiging. Alleen maar over volgend jaar en zelfs zijn excuses aanbiedende voor zijn blessure. Ik denk dat hij het zo vreselijk vond om niet mee te kunnen doen in dit geweldige jaar en met dit geweldige team, dat hij op en top getergd volgend jaar gaat beginnen aan het nieuwe seizoen.

Hopelijk neemt hij ons dan mee aan de hand richting goeie resultaten, ipv extra gefrustreerd worden bij tegenvallende resultaten en/of egotripper worden.
 
Noano oogde bijna gefrustreerd bij de huldiging. Alleen maar over volgend jaar en zelfs zijn excuses aanbiedende voor zijn blessure. Ik denk dat hij het zo vreselijk vond om niet mee te kunnen doen in dit geweldige jaar en met dit geweldige team, dat hij op en top getergd volgend jaar gaat beginnen aan het nieuwe seizoen.

Hopelijk neemt hij ons dan mee aan de hand richting goeie resultaten, ipv extra gefrustreerd worden bij tegenvallende resultaten en/of egotripper worden.
Ik snap zijn frustratie wel hoor. Wij weten niet exact wat er is gebeurd met de medische staf en hoe het allemaal gelopen is, buiten dat Noa A zegt en PSV B. Verder is Noa iemand met een enorme bewijsdrang en koos hij bewust voor PSV om een sterspeler te zijn en met een mooi seizoen op zak naar het EK te gaan. Dat seizoen is kwa resultaat fantastisch, maar voor hem persoonlijk een drama. Ook omdat de kans groot is dat Koeman geen Lang zonder wedstrijdritme mee gaat nemen naar het EK. Lijkt mij ook moeilijk als je team zoveel succes heeft, maar je zelf er niet zo'n groot aandeel in hebt kunnen hebben. En dan is er altijd nog de onzekerheid dat dit voort blijft duren en je volgend seizoen ook niet optimaal uit de verf komt. Erg lastig.
 
Zijn inzet was nooit het probleem, zijn glazen lichaam wel. Ik zet mijn geld dat die binnen eerste 7 wedstrijden al lichamelijke klachten krijgt
 
Terug
Bovenaan Onderaan