Noa Lang (A)

Heeft ie vast shirtje geruild tijdens de Europese wedstrijden met ze?
Of er eentje gekocht. Dat zou beiden niet veel uitmaken denk ik.

En we kunnen ook niet iemand verplichten altijd in PSV wear te lopen - dat zou ook helemaal niet hoeven - maar ik denk dat we er ook niet blij van zouden worden als hij nu in een Ajax of Twente shirtje zou lopen. Waar is die grens?
 
Of er eentje gekocht. Dat zou beiden niet veel uitmaken denk ik.

En we kunnen ook niet iemand verplichten altijd in PSV wear te lopen - dat zou ook helemaal niet hoeven - maar ik denk dat we er ook niet blij van zouden worden als hij nu in een Ajax of Twente shirtje zou lopen. Waar is die grens?
Daarbij, t is niet dat ie hiermee op de Herdgang rondloopt.
 
Zal niet vertrekken dus komend seizoen weer een fitte Lang aan de aftrap.
Geluk bij een ongeluk, ALS hij fit blijft. Gezien zijn track record dit seizoen hoop ik vooral dat het nu botte pech was, en hij niet vanaf nu van de ene slepende blessure in de andere blijft vallen. Anders heb je er ook komend seizoen weinig aan. En dat is erg jammer, want een fitte Lang is buitencategorie voor de Eredivisie.
 
Vond hem wel belangrijk bij de start van het seizoen om psv weer een beetje meer op de kaart te zetten of op gang te helpen met zijn allen (schouten, dest enzo). Daarna is het balletje gaan rollen en Noa was er dan niet veel door zijn terugkerende hamstring blessure
 
Voordeel is dat hij nu wel lijkt te blijven en hij een soort transfer gaat zijn:) hopelijk helemaal fit aan het begin van het seizoen. Was toen hij fit was echt geweldig om naar te kijken.
 
Noa Lang, de man die een hamstring er uit laat zien als een kruisband. Hopelijk gaat het komend seizoen beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan