Yorbe Vertessen (A)

Mooi lesje slecht werkgeverschap weer geleerd deze dagen.
Vraag is wat er is afgesproken tussen de hem vet betalende werkgever en de speler zelf die zomaar midden in een totaalplan waar hij deel van uitmaakt, weg wil lopen.
Raar hoe weinig teamgeest er in het ikke. ikke en rupsje nooit genoeg tijdperk overblijft en hoe men abnormale dingen steeds normaler lijkt te gaan vinden.
Afschaffen dus die wintertransfers; METEEN.
 
Dat dus, maar blijkbaar zijn er toch afspraken gemaakt met Vertessen waardoor PSV vindt dat ze hem terug kunnen halen. Zullen ze ook wel niet zomaar doen denk ik dan
Als er een mondelinge overeenkomst zou zijn (en dat wordt onderschreven door het bericht dat psv alleen nog moest tekenen) heeft Vertessen al de toezegging. Ik weet niet of je dit via de rechtbank wil doen, maar dan heeft psv geen poot om op te staan. Een mondelinge overeenkomst mbt een transfer is een overeenkomst. Ook zonder handtekening.
 
Maar wat zijn de afspraken dan tussen PSV en Vertessen? Ben ik dan wel benieuwd naar.

Wat ik vandaag op het andere forum heb gelezen is dat team Vertessen wist van de situatie Lang en het standpunt van PSV, maar ze toch naar Berlijn zijn gegaan zondag. Pin me er niet op vast, maar gezien de manier van handelen binnen PSV normaliter acht ik de kans groot dat het zo wel is gelopen. Vertessen zou sowieso maandag pas een contract tekenen, maar was er al omdat Union die zondag moest voetballen.

We zullen in ieder geval snel het fijne van deze situatie komen te weten, gezien het feit dat er vast weer een evaluatie met Stewart online zal komen.
 

Vertessen heeft gewenste transfer binnen: vertrek bij PSV bevestigd​



PSV is Yorbe dankbaar voor zijn inzet en toewijding van de afgelopen vijftien seizoenen en verleent hem de vrijgeleide om zijn gewenste transfer te kunnen maken. Succes in je verdere carrière, Yorbe.

De manier waarop verdient geen schoonheidsprijs. Het is gênant.
Erg jammer dat het zo heeft moeten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik was geen fan van de voetballer Vertessen en denk ook niet dat we er slechter op worden met zijn beoogde vervanger, maar verder louter respect voor deze vleugelflitser die al meer dan zijn halve leven bij onze club zat. Hopelijk brengt zijn verblijf in Berlijn hem heel veel succes en geluk. 🔴⚪

Eens. Ik ga hem zeker ook nog wel eens volgen in Berlijn. Gun hem alle goeds en hoop dat hij daar belangrijk kan worden.
 
GFPsb1mXMAAGPaT


Toe maar ... Nummer 14. Die hebben ze bij Ajax niet eens. ;)

Bedankt voor al de jaren bij PSV. Veel succes in Berlijn Yorbe. (Y)
Hopelijk krijg je geen spijt als Union Berlin degradeert. :hope:
 
Ik was geen fan van de voetballer Vertessen en denk ook niet dat we er slechter op worden met zijn beoogde vervanger, maar verder louter respect voor deze vleugelflitser die al meer dan zijn halve leven bij onze club zat. Hopelijk brengt zijn verblijf in Berlijn hem heel veel succes en geluk. 🔴⚪


Als ik die beelden zie van vroeger ook, dan snap ik steeds minder van zijn vurige wens/eis om nu weg te willen, als je eindelijk kampioen kan worden met de club waar je al zo lang zit.

Kan me niet voorstellen dat dat enkel om de factor speeltijd is gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan