Wielrennen

En ook nog een gebroken borstbeen.
Die moet hopen dat hij niet vaak hoeft te hoesten, de komende periode.
Ik heb ooit mijn ribben en borstbeen gekneusd gehad en daar heb ik heel lang heel veel pijn aan gehad. Lachen, hoesten, omdraaien in bed, werkelijk alles doet pijn. Ik heb oprecht medelijden met 'm.
 
Die moet hopen dat hij niet vaak hoeft te hoesten, de komende periode.
Ik heb ooit mijn ribben en borstbeen gekneusd gehad en daar heb ik heel lang heel veel pijn aan gehad. Lachen, hoesten, omdraaien in bed, werkelijk alles doet pijn. Ik heb oprecht medelijden met 'm.
Kneuzen is erger dan breken, dacht ik.
 
Kneuzen is erger dan breken, dacht ik.

Hoor je wel vaker inderdaad maar als je iets breekt en daarbij het botperiost (vlies rond het bot) doorbreekt dan ga je daar zeker bij de thorax veel last van hebben aangezien daar veel beweging in zit vanuit de ademhalingsspieren
 
Nog nooit vertoond, renners moet lopen op gladde kasseien bij de Koppenberg. Alleen 3 renners konden de Koppenberg wel fietsend door komen, waaronder veldrijder Mathieu van der Poel. Die rijdt nu alleen op kop van de wedstrijd.
 
En met overmacht. Wel jammer natuurlijk dat zijn grootste uitdager er vandaag niet bij was.

Mathieu van der Poel heeft nu 3x de ronde van Vlaanderen gewonnen en is daarmee mede recordhouder.
 

Grote en heftige valpartij met Vingegaard, Roglic en Evenepoel in Baskenland, rit geneutraliseerd


:eek: :sad:
 

Grote en heftige valpartij met Vingegaard, Roglic en Evenepoel in Baskenland, rit geneutraliseerd


:eek: :sad:
Pfff het is wel prijs de laatste tijd met heftige valpartijen…
 
Zondag Parijs - Roubaix.
Nu is het bos van Wallers natuurlijk een gevaarlijke strook waar iedereen vooraan wil zitten maar ik twijfel of die chicane die ze er nu net voor hebben bedacht het nu zo veel veiliger gaat maken.
 
Zondag Parijs - Roubaix.
Nu is het bos van Wallers natuurlijk een gevaarlijke strook waar iedereen vooraan wil zitten maar ik twijfel of die chicane die ze er nu net voor hebben bedacht het nu zo veel veiliger gaat maken.

Verschuiven van het probleem of misschien zelfs nog groter risico... Nu wil iedereen vooraan zitten bij het inrijden van de chicane, dus komen ze daar met veel hogere snelheid aan
 
Van der Poel springt weg op 60 km van de finish. En vooralsnog kan niemand hem bijhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan