Wielrennen

Mathieu van der Poel heeft inmiddels een voorsprong van zo'n 3 minuten. Hij is een klasse apart.
 
Mathieu van der Poel wint Parijs Roubaix met hele grote overmacht. :clap:

De wereldkampioenen winnen Parijs Roubaix. Gisteren Lotte Kopecky en vandaag Mathieu van der Poel in de regenboogtrui.
 
Slappe muts, neem je verantwoordelijkheid ipv jezelf als slachtoffer weg te zetten


Ze voelt zich opgejaagd, zo laat ze telefonisch weten aan de krant. Ook vindt ze dat ze “onnodig in een storm is terechtgekomen door een ongelukkig manoeuvre,
 
Slappe muts, neem je verantwoordelijkheid ipv jezelf als slachtoffer weg te zetten

selectief kopieren van jouw. volgens mij wil ze prima verantwoordelijk zijn, maar geen haat over zich heen krijgen, dat wat je zo mooi uit je quote weg houdt. Net zoals onderstaande quotes uit hetzelfde artikel.


De vrouw die het petje gooide is inmiddels geïdentificeerd en bereid om haar verantwoordelijkheid te nemen, laat ze weten aan Het Nieuwsblad.

De Vlaamse wil graag een gesprek aangaan met de rennersvakbond om toelichting te geven over wat er is gebeurd, maar heeft geen zin om uitgebreid haar zegje te doen via de media. De Franse vakbond voor professionele wielrenners (UNCP) liet eerder deze week al weten aangifte te doen.

Ik snap heel goed dat ze wil praten met de mensen die er toe doen en niet het gezeik in de media wil en het verhaal niet in de media wil doen.
 
selectief kopieren van jouw. volgens mij wil ze prima verantwoordelijk zijn, maar geen haat over zich heen krijgen, dat wat je zo mooi uit je quote weg houdt. Net zoals onderstaande quotes uit hetzelfde artikel.






Ik snap heel goed dat ze wil praten met de mensen die er toe doen en niet het gezeik in de media wil en het verhaal niet in de media wil doen.
Ze spreekt over "een ongelukkig manoeuvre". Flikker een eind op, je gooit willens en wetens iets naar een renner.

Als je niet wil dat iets in de media komt heb ik een top, flikker iets naar een renner in een koers die op de landelijke TV is.
 
Ze spreekt over "een ongelukkig manoeuvre". Flikker een eind op, je gooit willens en wetens iets naar een renner.

Dat is jouw interpretatie, en dus als ze in gesprek wil om het uit te leggen met de vakbond is dat dus onzin want ze verteld het niet in de media…
 
Marianne Vos wint de Amstel Gold Race. Lorena Wiebes ligt op kop, maar ze juicht te vroeg, steekt haar handen in de lucht en denkt dat ze gewonnen heeft en dan komt Marianne Vos net voor de streep voorbij. Een enorme blunder van Wiebes.
 
Tadej Pogačar springt weg op La Redoute en wint na een solo van 35 km Luik Bastenaken Luik. Bardet wordt 2e op 1'39" en Mathieu van der Poel wint de sprint om de 3e plaats op 2'02".
 
Tadej Pogačar springt weg op La Redoute en wint na een solo van 35 km Luik Bastenaken Luik. Bardet wordt 2e op 1'39" en Mathieu van der Poel wint de sprint om de 3e plaats op 2'02".
Ik heb gisteren de 156km van die tocht gereden. Daar waar pogi weg reed op de redoute. Wat een pukkel is dat. Mijn benen liepen helemaal vol daar!
 

Tadej Pogačar dus nog niet in de roze trui. Dat werd door velen verwacht dat hij vanaf de 2e etappe t/m de finish van de Giro in de roze trui zou rijden.
 
Tadej Pogačar dus nog niet in de roze trui. Dat werd door velen verwacht dat hij vanaf de 2e etappe t/m de finish van de Giro in de roze trui zou rijden.
Ik ben in ieder geval blij dat we hier nog wel even een andere winnaar hebben. Het wordt zo saai als ie meteen de Giro gaat domineren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan