Timothy Derijck

Allemaal eigen goals zeker. Die gozer kan beter terreinknecht worden.
T was bijna zielig om m te horen in het interview bij de NOS, en inderdaad... alle drie in eigen goal. Weet niet wat het record is in de eredivisie maar volgens mij gaat ie op voor de titel 'meeste eigen doelpunten in 1 seizoen'.
 
T was bijna zielig om m te horen in het interview bij de NOS, en inderdaad... alle drie in eigen goal. Weet niet wat het record is in de eredivisie maar volgens mij gaat ie op voor de titel 'meeste eigen doelpunten in 1 seizoen'.

Kan ik daar op wedden? :D
 
T was bijna zielig om m te horen in het interview bij de NOS, en inderdaad... alle drie in eigen goal. Weet niet wat het record is in de eredivisie maar volgens mij gaat ie op voor de titel 'meeste eigen doelpunten in 1 seizoen'.

Hij heeft voormalig Willem II'er Thomas Baelum geëvenaard, die in het seizoen 2007-2008 ook driemaal in het eigen netje schoot.
 
Wat een schande eigenlijk dat hij hier bij historie staat!!
Hoezo, hij is toch onderdeel van de historie? Of zouden scholen zwarte delen van de geschiedenis (bv apartheid) ook moeten verzwijgen.... E hebben gewoon ook slechte spelers gehad, kan gebeuren, sterker nog er is geen club waar dat niet gebeurt.
 
Wat een schande eigenlijk dat hij hier bij historie staat!!

wel een goeie reminder aan psv hoe het dus niet moet. Dus misschien best goed dat hij hier tussen staat. Zo kan men nog eens nalezen hoe de gemiddelde psv supporter over hem denkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan