Timothy Derijck

Prima. Daar hoeven we geen afscheidswedstrijd voor te organiseren.

Dat wel!
Alleen geen voetbal, maar een wedstrijd wie het eerst bij het station is: hij of Van der Weerden. De winnaar krijgt een gratis ticket (de verliezer mag mee met een voordeelkaartje)
 
Ondanks dat ik niet rouwig ben om het vertrek van derijck misgun ik het hem zeker niet.
Die jongen heeft altijd alles gegeven om er toch nog iets van te kunnen maken. Helaas gewogen en te licht bevonden.
Het ga je goed bij Ado.

off topic: We houden wel weinig verdedigers over zo
 
Ondanks dat ik niet rouwig ben om het vertrek van derijck misgun ik het hem zeker niet.
Die jongen heeft altijd alles gegeven om er toch nog iets van te kunnen maken. Helaas gewogen en te licht bevonden.
Het ga je goed bij Ado.

off topic: We houden wel weinig verdedigers over zo

Och ja, ik heb ook nooit te klagen gehad over de instelling van Derijck. Hij kwam alleen tekort. Ik had een grotere hekel aan PSV is een goede springplank voor Barcelona-Marcelo...
 
Nu slaat Brands natuurlijk zijn slag... verdediger weg dan mag hij er wel weer één bij halen.
 
Ondanks dat ik niet rouwig ben om het vertrek van derijck misgun ik het hem zeker niet.
Die jongen heeft altijd alles gegeven om er toch nog iets van te kunnen maken. Helaas gewogen en te licht bevonden.
Het ga je goed bij Ado.

off topic: We houden wel weinig verdedigers over zo

Eens²
 
Ik meen me te herinneren dat hij na z'n eerste 2 optredens bij PSV nog in beeld kwam bij de Rode Duivels. Dat is er daarna toch net niet helemaal uitgekomen helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan