sc Heerenveen - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-8

Die 122 doelpunten vormen trouwens ook het doelpuntenrecord. Dat wordt nog net ietsje lastiger.
Ach, met 19 doelpunten in de vorige drie duels moet dat toch ook kunnen in de volgende drie?
En omdat we niet elke kans benut hebben acht ik 20 goals eigenlijk ook nog haalbaar.
We gaan voor 123-17.
;)
 
Ik heb net nog een keer beelden van de wedstrijd teruggekeken. Dit omdat ik mezelf gaandeweg de dag had wijsgemaakt dat Heerenveen gewoon heel erg slecht was. Maar tjongjonge wat een gala voorstelling was dit. Het plezier waarmee deze ploeg speelt zal hopelijk nog van doorslaggevende invloed zijn op het dan wel of niet blijven van sommige spelers
Dit was inderdaad topniveau. Heerenveen heeft opzich een leuk elftal en uit tegen deze ploeg spelen is altijd lastig. Psv zou na de 1-0 bij iedere andere coach gas terug hebben genomen. Niet onder Bosz.
 
ok ok , ff off topic... Maar ik heb een vraag: komende zondag ga ik naar Eindhoven voor PSV-Sparta. Hopelijk een prachtige dag en kampioen. Het is echter uitverkocht, maar waar kan ik in Eindhoven de wedstrijd volgen? Schermen? of cafe?
 
ok ok , ff off topic... Maar ik heb een vraag: komende zondag ga ik naar Eindhoven voor PSV-Sparta. Hopelijk een prachtige dag en kampioen. Het is echter uitverkocht, maar waar kan ik in Eindhoven de wedstrijd volgen? Schermen? of cafe?
Waarschijnlijk wel ja. Op de Markt, waar het Frits Philips standbeeld staat, zal wel een schermpje komen te staan. Café's sowieso. Misschien ook nog op het plein bij Piazza.
 
ok ok , ff off topic... Maar ik heb een vraag: komende zondag ga ik naar Eindhoven voor PSV-Sparta. Hopelijk een prachtige dag en kampioen. Het is echter uitverkocht, maar waar kan ik in Eindhoven de wedstrijd volgen? Schermen? of cafe?
Elke kroeg in Eindhoven en omstreken kun je PSV kijken op een scherm.
 
ok ok , ff off topic... Maar ik heb een vraag: komende zondag ga ik naar Eindhoven voor PSV-Sparta. Hopelijk een prachtige dag en kampioen. Het is echter uitverkocht, maar waar kan ik in Eindhoven de wedstrijd volgen? Schermen? of cafe?
Ik zag op ESPN iets met café ‘t lempke
 
ok ok , ff off topic... Maar ik heb een vraag: komende zondag ga ik naar Eindhoven voor PSV-Sparta. Hopelijk een prachtige dag en kampioen. Het is echter uitverkocht, maar waar kan ik in Eindhoven de wedstrijd volgen? Schermen? of cafe?
Lab-1 heeft leuke dingen gedaan heb ik meegekregen. Een groot bioscoop scherm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan