sc Heerenveen - PSV | Donderdag 25 april | Eindstand 0-8

Rednas

Administrator
Administrator
3zfgIlt.png


5yY3tMc.png
 
Naar t hoge noorden, altijd lastig. Hopelijk winnen we gewoon om zo langzaamaan de vloek van het noorden af te breken.
 
Naar t hoge noorden, altijd lastig. Hopelijk winnen we gewoon om zo langzaamaan de vloek van het noorden af te breken.
Dit wordt een gemakkelijke overwinning voor PSV. Met passie en strijd doorstomen naar het kampioenschap. Voor de kleuren de club en stad.

:PSV:
 
Ik verwacht een eenvoudige overwinning voor PSV: eindstand 1-3. Ik hoop dat de kampioenshuldiging plaatsvindt op maandag 29 april...Forza PSV...!! 👍⚽🏆💕😎
 
Benitez

Teze Ramalho Boscagli Mauro JR
Schouten Tillman Veerman
Bakayoko Luuk Lozano

Punten ophalen in Heerenveen en afwachten of we later op de avond officieel kampioen zijn.
 
Benitez

Teze Ramalho Boscagli Mauro JR
Schouten Tillman Veerman
Bakayoko Luuk Lozano

Punten ophalen in Heerenveen en afwachten of we later op de avond officieel kampioen zijn.
Ik hoop het niet. Van mij mag Feyenoord voor een keer winnen mits wij ook winnen. Zo’n kampioenswedstrijd is toch wel een beleving in het stadion
 
Ik ben altijd fan van thuis kampioen worden. Maar wij gaan volgende week woensdag op vakantie. Dus hoop ik dit keer toch dat Feyenoord in Deventer wat puntjes laat liggen; dan kunnen we nog bij de huldiging zijn :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan