Ricardo Pepi (A)

Ik zou het ook niet erg vinden als een elftal meerdere spelers heeft die een wedstrijd kunnen beslissen. Eerder waren we te afhankelijk van Cody. Nu van Xavi. We worden pas lastig te verdedigen als tegenstanders niet weten waar het gevaar vandaan gaat komen.
Helemaal eens. En aangezien ik betwijfel of Pepi dat meteen al is, hoop ik ook op een 'powerhouse' op links gehaald wordt die dat ook kan. Niveau Lang, want die zou bij ons genoeg wedstrijden beslissen.
Tja, ik kijk ook al zeker 6 maanden uit naar het nieuwe seizoen ;)
Ik had die bekerfinale niet willen missen :)
 
Kennelijk zitten we in een vijver te vissen waar mislukte spelers van Augsburg voor PSV een versterking moeten zijn. En dan denken dat je in Europa mee kan gaan doen. Miskoop nr 1 is een feit tenminste als je als PSV enige ambitie nastreeft.
 
Kennelijk zitten we in een vijver te vissen waar mislukte spelers van Augsburg voor PSV een versterking moeten zijn. En dan denken dat je in Europa mee kan gaan doen. Miskoop nr 1 is een feit tenminste als je als PSV enige ambitie nastreeft.
Xavi Simons is mislukt in de jeugd van Barca en PSG. Cody was aanvankelijk ook niet overtuigend. Sangaré speelde bij een degradant. We gaan het zien met Pepi.
 
Xavi was zeker niet mislukt bij PSG en Barca, maar koos zelf gewoon een andere weg
Omdat hij nauwelijks speelde. Het ging mij er vooral om dat de situatie bij een vorige club of in een eerder stadium niet altijd iets zegt over hoe een speler het bij PSV gaat doen. Pepi is hartstikke jong, dat kan nog alle kanten op. En ook al is hij nog niet de Musiala van Augsburg gebleken, hij heeft zich als 19/20-jarige al wel in de eredivisie laten gelden.
 
Omdat hij nauwelijks speelde. Het ging mij er vooral om dat de situatie bij een vorige club of in een eerder stadium niet altijd iets zegt over hoe een speler het bij PSV gaat doen. Pepi is hartstikke jong, dat kan nog alle kanten op. En ook al is hij nog niet de Musiala van Augsburg gebleken, hij heeft zich als 19/20-jarige al wel in de eredivisie laten gelden.
Nadat hij in 21/22 amper gespeeld had, heeft mogelijk een rem gezet op zijn ontwikkeling.
 
Wie zou het meeste posts hebben gehad voor de transfer zelf? Pereiro had ook een boel, en volgens mij Chucky ook. Maher inderdaad ook erg veel.
Pereiro, ca 40 pagina's
Chucky nog geen 10 pagina's
Maher ruim 140 pagina's.

Kortom het Maher-record blijft nog wel ff staan
 
Terug
Bovenaan Onderaan