Ricardo Pepi (A)

Is dit al def genoeg om het bij selectie te plaatsen?

Btw: ik denk dat we echt wel wat van deze jongen kunnen verwachten, maar 'revelatie'... Hmmm...
Revelatie.... ik zag het ook even niet.
Ben blij voor Porkchop dat een van z'n favoriete spelers nu bij ons speelt.

Maar bovenstaande is ongeveer hetzelfde wat die Israëliërs over Zahavi zeiden: op en top professional, zou er minimaal 30 per seizoen maken.

En ook qua plus- en minpunten die Joker opnoemt, herken ik Zahavi daar ook wel in eerlijk gezegd.

Hoop natuurlijk dat dit een groot succes wordt, maar op basis van deze profielschets is dat lastig zeggen
Nou, lekker hoopvol dit.
 
I'm gonna need someone to dress up like this dude for his first home game(IYKYK)
6RKqLCC2_400x400.jpg
 
Happy for Porkchop that one of his favorite players is now playing with us.

But the above is pretty much what those Israelis said about Zahavi: through and through professional, would make at least 30 per season.

And also in terms of pluses and minuses that Joker mentions, I also recognize Zahavi in that, to be honest.

Of course hope that this will be a great success, but based on this profile sketch it is difficult to say
Thank you friend, it really is a beautiful thing that he now plays for us. If DaMarcus Beasley comes back on to be a part of the coaching staff at some point, I may faint haha.

And I totally understand the reservations some may have about Ricardo. I have a good feeling that he will bang them in here no sweat, but nothing is guaranteed. I will be the first to talk about his bad play if it happens.

Good signing i think and I hope as do we all that he lives up to it. Now, just to decide on what size gonna order his shirt in haha:D
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Thank you friend, it really is a beautiful thing that he now plays for us. If DaMarcus Beasley comes back on to be a part of the coaching staff at some point, I may faint haha.

And I totally understand the reservations some may have about Ricardo. I have a good feeling that he will bang them in here no sweat, but nothing is guaranteed. I will be the first to talk about his bad play if it happens.

Good signing i think and I hope as do we all that he lives up to it. Now, just to decide on what size gonna order his shirt in haha:D

This one is for you then!
 
Compilatie die gemaakt is net voordat Pepi naar Augsburg ging:

Snelle goede dribbel. Kan op die manier ook ruimte maken voor anderen die in de 16 zijn. Scorend vermogen. Ik begin wel warm te worden van het idee dat je straks met Xavi en hem twee beweeglijke spelers hebt voorin. Hopelijk komt er op de vleugels ook nog wat bij. In een goed elftal gaat Pepi echt wel renderen. Ziet er goed uit..
 
J.B.: in een goed elftal gaat Pepi echt wel renderen. Ziet er goed uit..

Layout verneukt. Hoop van harte dat je gelijk hebt. Ik zag het er niet aan af bij FC Groningen nl. Hopen dat de scouts van PSV en Fey. een beter inzicht hebben dan mij.
 
oogt 1 op 1 een stuk koeler dan Luuk, dat is alvast winst.

(of de keepers in de USA zijn ruk)
 
oogt 1 op 1 een stuk koeler dan Luuk, dat is alvast winst.

(of de keepers in de USA zijn ruk)
Als ik de beelden zo zie, zou het best eens kunnen dat Pepi als 'valse 9' het meeste rendeert - een komende speler die het moet hebben van ruimte. Misschien is een systeem met Pepi én Luuk (als aanspeelpunt en kopper) wel een aantrekkelijk idee. Veel hangt ook af of Xavi blijft - maar zelfs een aanvallend driehoekje Xavi, Pepi en Luuk lijkt mij best kunnen.
 
Als ik de beelden zo zie, zou het best eens kunnen dat Pepi als 'valse 9' het meeste rendeert - een komende speler die het moet hebben van ruimte.
Handig om zo'n speler te hebben als topclub die het spel moet maken, u drukt mijn enthousiasme teneer.
Misschien is een systeem met Pepi én Luuk (als aanspeelpunt en kopper) wel een aantrekkelijk idee. Veel hangt ook af of Xavi blijft - maar zelfs een aanvallend driehoekje Xavi, Pepi en Luuk lijkt mij best kunnen.
We gaan het zien.
 
Als ik de beelden zo zie, zou het best eens kunnen dat Pepi als 'valse 9' het meeste rendeert - een komende speler die het moet hebben van ruimte. Misschien is een systeem met Pepi én Luuk (als aanspeelpunt en kopper) wel een aantrekkelijk idee. Veel hangt ook af of Xavi blijft - maar zelfs een aanvallend driehoekje Xavi, Pepi en Luuk lijkt mij best kunnen.
Ik heb dat ook bedacht inderdaad, zeker ook omdat Pepi werklust heeft en tussen de linies al veel ballen kan afsnoepen. Maar het is lastig te zien hoe het hele elftal daaromheen werkt.

Uiteindelijk moeten we ons elftal op Xavi inrichten natuurlijk, niet op Pepi. Als dat in elkaars verlengde ligt, zou het perfect zijn.
 
Ik heb dat ook bedacht inderdaad, zeker ook omdat Pepi werklust heeft en tussen de linies al veel ballen kan afsnoepen. Maar het is lastig te zien hoe het hele elftal daaromheen werkt.

Uiteindelijk moeten we ons elftal op Xavi inrichten natuurlijk, niet op Pepi. Als dat in elkaars verlengde ligt, zou het perfect zijn.
Kortom, we worden nieuwsgierig naar de oefenwedstrijden :D
 
Ik heb dat ook bedacht inderdaad, zeker ook omdat Pepi werklust heeft en tussen de linies al veel ballen kan afsnoepen. Maar het is lastig te zien hoe het hele elftal daaromheen werkt.

Uiteindelijk moeten we ons elftal op Xavi inrichten natuurlijk, niet op Pepi. Als dat in elkaars verlengde ligt, zou het perfect zijn.
Ik zou het ook niet erg vinden als een elftal meerdere spelers heeft die een wedstrijd kunnen beslissen. Eerder waren we te afhankelijk van Cody. Nu van Xavi. We worden pas lastig te verdedigen als tegenstanders niet weten waar het gevaar vandaan gaat komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan