Racisme & Discriminatie

Gelukkig? Bijzondere woordkeuze...

ok ok ik zal jullie wat valse hoop geven, racisme zal ooit ophouden.. Het bestaat alleen al netzo lang als de mensheid en is nooit opgelost, maar ja wij, in deze helemaal gekke en idiote generatie gaan dat probleem oplossen natuurlijk :party:
 
ok ok ik zal jullie wat valse hoop geven, racisme zal ooit ophouden.. Het bestaat alleen al netzo lang als de mensheid en is nooit opgelost, maar ja wij, in deze helemaal gekke en idiote generatie gaan dat probleem oplossen natuurlijk :party:

Bij de eerste de beste alien invasion blijft er niks meer over van racisme.
Tussen mensen dan.

United we stand :fb:
 
ok ok ik zal jullie wat valse hoop geven, racisme zal ooit ophouden.. Het bestaat alleen al netzo lang als de mensheid en is nooit opgelost, maar ja wij, in deze helemaal gekke en idiote generatie gaan dat probleem oplossen natuurlijk :party:
Ik heb het niet over wel of niet ophouden. Ik heb het over het gegeven dat jij in je woordkeuze aangeeft blij bent dat het blijft bestaan. Heb je eigenlijk überhaupt wel door wat je schrijft joh.
 
Ik heb het niet over wel of niet ophouden. Ik heb het over het gegeven dat jij in je woordkeuze aangeeft blij bent dat het blijft bestaan. Heb je eigenlijk überhaupt wel door wat je schrijft joh.

Ow zeker dat ik het door heb, zoals ik al 38 keer heb verteld, echt bewezen racisme moet je hard aanpakken en afstraffen. Alle overige fake racisme( wat gelukkig in dikke Meerderheid is ) mag je hard uitlachen, negeren en belachelijk maken.
 
Ow zeker dat ik het door heb, zoals ik al 38 keer heb verteld, echt bewezen racisme moet je hard aanpakken en afstraffen. Alle overige fake racisme( wat gelukkig in dikke Meerderheid is ) mag je hard uitlachen, negeren en belachelijk maken.
nee dus
 
ok ok ik zal jullie wat valse hoop geven, racisme zal ooit ophouden.. Het bestaat alleen al netzo lang als de mensheid en is nooit opgelost, maar ja wij, in deze helemaal gekke en idiote generatie gaan dat probleem oplossen natuurlijk :party:

Bij de eerste de beste alien invasion blijft er niks meer over van racisme.
Tussen mensen dan.

United we stand :fb:
Divided we fall...

Natuurlijk is er een realistische mogelijkheid dat racisme ophoud en dat is door veel te neuken. Ik heb halfbloedjes (of twee bloedjes?) en dat is de oplossing. Over een paar eeuwen zijn de rassen zo vermengt dat er geen racisme meer mogelijk is. En dan gaan we elkaar haten om een andere reden. Zoals de keuze voor een voetbalclub.
Ow zeker dat ik het door heb, zoals ik al 38 keer heb verteld, echt bewezen racisme moet je hard aanpakken en afstraffen. Alle overige fake racisme( wat gelukkig in dikke Meerderheid is ) mag je hard uitlachen, negeren en belachelijk maken.
Het probleem is niet (alleen) het te bewijzen racisme. Het probleem is het onderhuidse racisme. Niet aan te tonen per individueel geval maar wel zichtbaar op basis van statistisch onderzoek. Het echte racistische probleem zijn niet de mensen die met fakkels en nazi-kruizen. Het overgrote deel van de mensen herkennen dat en wijzen dat af. Het probleem is wanneer zaken niet herkend worden als racistisch en dus niet als ongewenst gedrag.

Het valt me trouwens wel op dat er een groot verschil is tussen je houding in de Israel discussie en hier. Daar was de boodschap; "leuk wat mensen allemaal denken en ervan vinden maar genocide is wettelijk bijna niet aan te tonen, LOL" en hier is de boodschap "leuk wat de feiten en correcte termen zijn maar mijn gevoel is dat... LOL"
 
Het valt me trouwens wel op dat er een groot verschil is tussen je houding in de Israel discussie en hier. Daar was de boodschap; "leuk wat mensen allemaal denken en ervan vinden maar genocide is wettelijk bijna niet aan te tonen, LOL" en hier is de boodschap "leuk wat de feiten en correcte termen zijn maar mijn gevoel is dat... LOL"

Genocide en racisme link mis ik hier totaal?
Genocide kan je roepen hoe lang je wilt, maar is het pas als het bewezen is. Om racisme kan je ook een eeuwigheid janken ( wat velen fulltime doen ) maar als het pas echt bewezen is ( op papier, praktijk of rechtzaal ) dan spreek je pas van racisme.

Dat men persoonlijk in alles dan Genocide of racisme ziet is dus netzo veel waard als mijn wc papier, niks dus.
 
Genocide en racisme link mis ik hier totaal?
Genocide kan je roepen hoe lang je wilt, maar is het pas als het bewezen is. Om racisme kan je ook een eeuwigheid janken ( wat velen fulltime doen ) maar als het pas echt bewezen is ( op papier, praktijk of rechtzaal ) dan spreek je pas van racisme.

Dat men persoonlijk in alles dan Genocide of racisme ziet is dus netzo veel waard als mijn wc papier, niks dus.

Net als jouw posts, is mijn wc papier recycled! :HB:
 
Tja, in Griekenland krijgt maar 9% van de asielzoekers een verblijfsvergunning, hier willen we het liefst 200% uitdelen aan iedereen. Grieken denken eerst eigen volk en eigen problemen, dan de rest. Hier hebben we de problemen al en we zijn lievvvvv en denken aan alles en iedereen.. :party:
 
Terug
Bovenaan Onderaan