PSV - Feyenoord | Zondag 3 maart | Eindstand 2-2

Vermoeiend dat gejammer over de scheids.
Ben het zo ontzettend eens met je! Gaat alleen maar over scheidsrechter die tegen ons zijn, pers tegen ons, veld tegen ons enz.

Ik geniet met 200% volle teugen van het huidige PSV en het zegt genoeg dat ik het bijna vanzelfsprekend vind dat ze eigenlijk hadden moeten winnen gisteren. Een paar seizoenen geleden konden we geen enkele topper winnen.
Kortom, geniet gewoon van het fantastische huidige psv, we staan waar we staan op eigen kracht, en laat ze maar kletsen, het resultaat is super met ook nog eens mooi voetbal, mooiste voetbal van Nederland.

En ja, sommige zaken kunnen nog beter, maar dat hou je toch.
 
.
Ben het zo ontzettend eens met je! Gaat alleen maar over scheidsrechter die tegen ons zijn, pers tegen ons, veld tegen ons enz.
Het veldexcuus kwam trouwens van Bosz. Ik vind dat altijd een raar argument omdat de tegenstander ook op dat veld speelt.
 
Ben het zo ontzettend eens met je! Gaat alleen maar over scheidsrechter die tegen ons zijn, pers tegen ons, veld tegen ons enz.

Ik geniet met 200% volle teugen van het huidige PSV en het zegt genoeg dat ik het bijna vanzelfsprekend vind dat ze eigenlijk hadden moeten winnen gisteren. Een paar seizoenen geleden konden we geen enkele topper winnen.
Kortom, geniet gewoon van het fantastische huidige psv, we staan waar we staan op eigen kracht, en laat ze maar kletsen, het resultaat is super met ook nog eens mooi voetbal, mooiste voetbal van Nederland.

En ja, sommige zaken kunnen nog beter, maar dat hou je toch.
Ja goed hè.

Ik begrijp ook niet zo goed waarom deze futiele randzaken over een duwtje links of rechts erbij gehaald moeten worden.

Net zo min ik begrijp dat allerlei flutdoelen belangrijk gemaakt worden als ongeslagen kampioen en zo.
Het is van het niveau Coen Dillenindex erbij pakken als een spits na 4 wedstrijden, 5x gescoord heeft. Niet al te hoog dus.

Ik geniet van Dest zolang het nog duurt, zoals ik ook genoot van Angeliño.
Ik geniet van Bosz die baalt van het niveau tegen Feyenoord.
De passes van Veerman, zijn interviews (die van Til ook) en dat hij niet bijtekent oftewel er komt een einde aan…aan dit.
Nu al jammer.

Kortom nog effies doorgenieten.

De uitslag 2-2 tegen Feyenoord, schouders ophalen, lekker belangrijk.
WZDBWZPSV.
 
Laatst bewerkt:
.

Het veldexcuus kwam trouwens van Bosz. Ik vind dat altijd een raar argument omdat de tegenstander ook op dat veld speelt.

Hij had t volgens mij over goed voetbal, en dat dit veld daarin niet helpt.

Dus geldend voor beide ploegen.
 
Oh ja.
WZDBWZPSV klopt trouwens al.

Buiten Eindhoven en zijn supporters wordt door voetbalminnend Nederland (de spelers van) PSV sinds een paar weken bekeken en beoordeeld als irritant.

Afgelopen zondag waren Til, Ramalho en LdJ aan de beurt.

Dat wordt nog wat wanneer Lozano beter gaat spelen en/of Lang weer fit is.

Is toch genieten; het chagrijn van van Hanegem (Coen Dillenindex-niveau: ‘al speelt LdJ nog 24 uur tegen Feyenoord dan scoort hij niet en dat lobje dat kan toch iedereen) en de algehele frustratie van van Basten.
Heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
Oh ja.
WZDBWZPSV klopt trouwens al.

Buiten Eindhoven en zijn supporters wordt door voetbalminnend Nederland (de spelers van) PSV sinds een paar weken bekeken en beoordeeld als irritant.

Afgelopen zondag waren Til, Ramalho en LdJ aan de beurt.

Dat wordt nog wat wanneer Lozano beter gaat spelen en/of Lang weer fit is.

Is toch genieten; het chagrijn van van Hanegem (Coen Dillenindex-niveau: ‘al speelt LdJ nog 24 uur tegen Feyenoord dan scoort hij niet en dat lobje dat kan toch iedereen) en de algehele frustratie van van Basten.
Heerlijk.

objectiviteit vert te zoeken dan want gimenez mag dan toch ook int lijstje van irritante spelers altijd dat vragen om een kaart
 
Ben het zo ontzettend eens met je! Gaat alleen maar over scheidsrechter die tegen ons zijn, pers tegen ons, veld tegen ons enz.

Ik geniet met 200% volle teugen van het huidige PSV en het zegt genoeg dat ik het bijna vanzelfsprekend vind dat ze eigenlijk hadden moeten winnen gisteren. Een paar seizoenen geleden konden we geen enkele topper winnen.
Kortom, geniet gewoon van het fantastische huidige psv, we staan waar we staan op eigen kracht, en laat ze maar kletsen, het resultaat is super met ook nog eens mooi voetbal, mooiste voetbal van Nederland.

En ja, sommige zaken kunnen nog beter, maar dat hou je toch.
Mag t ook naast elkaar bestaan, je ergeren aan het fluiten van de scheids en vinden dat PSV het zondag echt zelf heeft weggegeven?
 
Tja, het lukt PSV niet om het verschil heel duidelijk te maken in de onderlinge wedstrijden.
Oh dat is wel zo, hoewel ook nu PSV wel beter was in mijn ogen.
Maar zo werkt het natuurlijk sowieso niet. Wij hebben het ook wel eens beter gedaan dan ajax onderling, terwijl zij toch kampioen werden. En andersom ongetwijfeld.
 
Feijenoord had blijkbaar dus geen moeite met het veld

A. Die conclusie kun je niet trekken enkel op basis vh gegeven dat Slot er niks van gezegd zou hebben.
B. Met de tactiek die Fey hanteerde, veel lange ballen, heb je sowieso minder last van een slecht veld.

Maar vooral:
C.Nogmaals, Bosz merkte op dat voor goed voetbal, met alles wat hij daar onder verstaat, minder goed gaat op een slecht veld. In zn algemeenheid.
Hij zei niet dat PSV niet heeft gewonnen door het slechte veld.
Het was dus geen "veldexcuus", zoals jij dat noemt.
 
A. Die conclusie kun je niet trekken enkel op basis vh gegeven dat Slot er niks van gezegd zou hebben.
B. Met de tactiek die Fey hanteerde, veel lange ballen, heb je sowieso minder last van een slecht veld.

Maar vooral:
C.Nogmaals, Bosz merkte op dat voor goed voetbal, met alles wat hij daar onder verstaat, minder goed gaat op een slecht veld. In zn algemeenheid.
Hij zei niet dat PSV niet heeft gewonnen door het slechte veld.
Het was dus geen "veldexcuus", zoals jij dat noemt.
Ik zeg dat Bosz het als excuus gebruikte. Slot deed dat niet. Enja, ik vind een veldexcuus voor een wedstrijd waarin het niet loopt geen sterke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan