PSV - FC Utrecht | Zaterdag 12 augustus | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die foutjes hou je toch
Nou. Hoop van niet
. En het is maar hopen dat je met een speler als Schouten - en hopelijk toch nog een CV op niveau - dan kan corrigeren.
Precies, en niet Ramalho inderdaad..
En nog iets. Iedereen vindt het heel goed dat Bosz meteen aangeeft wat er niet goed gaat tegen Utrecht. Helemaal prima. Kan-ie naar schatting twee a drie keer doen. Daarna denken de spelers: dikke l@l, beste trainer, geef maar een ander systeem. En als het gepaard gaat met puntenverlies, denken wij op dit forum precies hetzelfde.
Nee. Ik vind dat we 'm gewoon wel wat tijd moeten geven. Sowieso heeft al in korte tijd het spel van psv compleet veranderd (ten goede) en een ander systeem gaat ie ook niet doen. Je weet met Bosz wat je gehaald hebt .
 
Als ze die nog halen in de 10 a 15 miljoen range, vind ik het bijna een beetje zielig worden voor Ruud... Voor Bosz gaat de buidel flink open - wat werd er bij de aanstelling van RvN eigenlijk gehaald, behalve Luuk terug? Ik kan het me niet eens meer herinneren.
Waarom zielig? Had die maar CL moeten halen.
 
Als ze die nog halen in de 10 a 15 miljoen range, vind ik het bijna een beetje zielig worden voor Ruud... Voor Bosz gaat de buidel flink open - wat werd er bij de aanstelling van RvN eigenlijk gehaald, behalve Luuk terug? Ik kan het me niet eens meer herinneren.
Als de geruchten van Debast kloppen, wordt wel in die range gekeken.

Vorig seizoen kwamen ook Xavi, Hoever, Van Aanholt Maar die waren gratis. En natuurlijk Benitez. Edit: en Til!
Waarom zielig? Had die maar CL moeten halen.
Dat moet Bosz ook nog maar zien te halen.
 
Laatst bewerkt:
Als de geruchten van Debast kloppen, wordt wel in die range gekeken.

Vorig seizoen kwamen ook Xavi, Hoever, Van Aanholt Maar die waren gratis. En natuurlijk Benitez.

Dat moet Bosz ook nog maar zien te halen.
Klopt maar dan bestaat de kans ook dat bijv Sangare en Bakayoko alsnog in de winter verkocht worden en wat huurlingen terug komen.
 
Ik weet dat Bosz hier veel krediet heeft, na drie overwinningen en ontegenzeggelijk aantrekkelijk spel. Maar ik vind juist dat hij Veerman veel te veel een vrije rol heeft gegeven, die hij tegen Utrecht gewoon niet goed invulde. 't Is geen Frenkie, die - ook na jaren, overigens - onder druk kan uitvoetballen en dan ook nog eens een versnelling heeft. Veerman moet sober spelen, natuurlijk vooruitdenkend met een goede pass. Maar hij moet niet te veel gaan lopen, als een soort Ajax-6.

Het ziet er allemaal leuk uit, hoor. Das ook wat waard. En misschien komt er met Schouten en Tillman meer rust en balans. Maar ik vond het erg kwetsbaar allemaal. Maar goed, dat vond Bosz zelf ook, en er wordt nog wat gesleuteld met nieuwe spelers.
Eens met je laatste alinea.
Kwetsbaar blijf je overigens altijd, ongeacht je speelwijze, als je niet gewoon je kansen benut en de score lang 1-0 is.
Ook gisteren weer een paar open kansen gemist zien worden waar je akelig van werd.

Wat je met "een soort Ajax-6" bedoelt weet ik niet.
Ik kijk vrijwel nooit naar dat stelletje.
Of bedoel je dat we binnenkort voor de 6e keer op rij van Ajax gaan winnen?;)
Als ze die nog halen in de 10 a 15 miljoen range, vind ik het bijna een beetje zielig worden voor Ruud... Voor Bosz gaat de buidel flink open - wat werd er bij de aanstelling van RvN eigenlijk gehaald, behalve Luuk terug? Ik kan het me niet eens meer herinneren.
Ruud is dan ook gepiepeld bij zijn aanstelling die hij eigenlijk niet wilde en toen hij op kampioenskoers liggend beroofd werd van Gakpo omdat een multi miljonair niet wat geld voorschoot tot afgelopen 1 juni toen pas het boekjaar sloot.
Nu maar hopen dat wat de daarvoor al geslachtofferde John de Jong vorig jaar riep, dit seizoen onder Bosz werkelijkheid wordt.
Dat we boven Ajax als nummer 1 gaan eindigen.
 
Ruud is dan ook gepiepeld bij zijn aanstelling die hij eigenlijk niet wilde en toen hij op kampioenskoers liggend beroofd werd van Gakpo omdat een multi miljonair niet wat geld voorschoot tot afgelopen 1 juni toen pas het boekjaar sloot.
Nu maar hopen dat wat de daarvoor al geslachtofferde John de Jong vorig jaar riep, dit seizoen onder Bosz werkelijkheid wordt.
Dat we boven Ajax als nummer 1 gaan eindigen.
Wat me nu al bevalt is dat we niet zo met Feyenoord en Ajax bezig lijken. Eigen koers. Vind ik altijd een goed voorteken.
 
Zoals wellicht bekend is "calimero" een kreet van Amsterdamse oorsprong, gebruikt om een discussie te smoren zodra iemand's argumenten op zijn.
Je treft het woord dan ook meestal alleen nog aan in posts zonder inhoud en met een tot "calimero", "onderbuik" en "wappie" beperkt vocabulaire.

Zoiets komt, naar men zegt, vaak voor op a-sociale media maar gelukkig zelden op ons PSV forum.
Dat is immers van veel hoger niveau, nietwaar?

Overigens best uniek, deze eindeloos lijkende reeks van overwinningen als FC Utrecht bij ons op bezoek komt.
Moeten we de serie van 5 zeges op Ajax ook maar tot die orde van grootte laten aangroeien.:)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan