PSV - AZ | Zaterdag 6 april | Eindstand 5-1

Niet kunnen kijken, maar een mooie uitslag (nog weer aan doelsaldo gewerkt ook) en zo te lezen goed spel! Fijn dat PSV zich toch zo hersteld heeft. Nu zie ik het ook niet meer mis gaan, al kan het technisch gezien nog. Scherp blijven en de titel binnen brengen. Ook erg lekker: nu morgen lekker gaan zitten voor de klassieker en daarna ook nog Liverpool vs. Man United. Lekker relaxed kijken met de wetenschap dat PSV dit weekend niet teleurstelde. Ik heb toch altijd wat minder zin in meer voetbal als PSV een slecht weekend heeft gehad.
 
Schouten levert 3 keer de bal in in nog geen 8 minuten.

Wtf?
Maar Ramalho....
Beetje het psv van voor de winterstop vibes tot nu toe
Ja, heerlijk. Deels aantrekkelijk dominant, deels zakelijk dominant
Dit dus..consequent fluiten komt niet voor in het grote grijs gebied boek van de knvb.
Higler floot echt klot
Inderdaad. Dani de Wit is een lompe stormram. Hij had zeker een gele kaart moeten krijgen.
Had ik al gezegd dat Higler klote floot
Ze spelen AZ helemaal stuk
Ja, waanzinnig, zonde van de tegengoal
Higler is echt een vieze scheids man
Diverse hele slechte beslissingen, ja 2x goed voordeel, maar woog niet op tegen de blunders
Kunnen we eindelijk dat biertje nemen op PSV'er in Amsterdam.
Binnenkort maar eens de 1913 quadruppel koud zetten hier.
 
Wat een heerlijke pot. En een geweldig seizoen. Jarenlang snak je naar het einde van het seizoen en elke wedstrijd. Nu is het jammer en verlang je naar meer. Bosz en Stewart hebben echt geweldig werk geleverd.
Mwah, ik verlang nu wel naar het einde hoor. Deze pot was fijn, maar ook hoog nodig na toch een behoorlijk aantal weken matig voetbal, waarin het nog best gekraakt heeft. Ik wil ook gewoon de schaal zien, de blijdschap, Bosz die zijn negatieve imago doorbreekt door een landstitel te pakken, de napret en dan op hoge noot de transferzomer in.
 
.
Wat een heerlijke pot. En een geweldig seizoen. Jarenlang snak je naar het einde van het seizoen en elke wedstrijd. Nu is het jammer en verlang je naar meer. Bosz en Stewart hebben echt geweldig werk geleverd.
Een dingetje is toch wel het niet vervangen van Vertessen geweest in de winterstop. Maargoed, leermomentje voor volgend seizoen..
 
Haha en waarom zou hij een hogere waardering moeten krijgen dan?
Voor die paar minuten. Als je me volgt dan zie je dat ik normaliter geen cijfers geef aan invallers die zo weinig spelen. Wat ook vrij normaal is…
Maar voor deze ene keer een uitzondering. Wordt niet gewaardeerd door jou merk ik.
Maar leg eens uit; wat had hij moeten doen voor zeg 8? Twee keer scoren? En voor een 9,5 als Bakayoko? Een keer of vier scoren in die paar minuten?
Ik kan best begrijpen dat wanneer een speler zo weinig minuten speelt een evenwichtige beoordeling geven lastig is. Maar als je hem dan toch geeft dan vind ik dat zeventje onevenredig laag.
 
Is een CV. Schouten is dat nog altijd niet, heeft daar zo nu en dan gespeeld en kun je dit wel eens van verwachten.
Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over Ramalho
 
Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over Ramalho
Schouten was gewoon matig met sommige goeie momenten.
 
Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over Ramalho
Had dan blijkbaar een slechte dag. Misschien toch niet helemaal fit/scherp. Maar Schouten heeft zoveel goede wedstrijden gespeeld dat je er dan niet veel anders over kunt zeggen dan dat het ondermaats was. Bij Ramalho is het toch een patroon geweest. Dan is de zoveelste keer niet balvast zijn een grotere irritatiefactor.
 
Wedstrijd met vertraging gekeken, nu nog ff de interviews meepakken, genieten met Uneken en met Bakayoko.
 
Mauro was goed, Bakayoko ook. Schouten inderdaad wat ongebruikelijke slordigheden.

Verder een zorgeloze zomeravond met veel doelpunten. Heerlijk.
 
Schouten heeft diverse keren heel knullig balverlies geleden, nagenoeg geen onvertogen woord over gevallen in dit topic. Knullig balverlies heeft geen klap te maken met niet gewend zijn om CV te spel. Moet Ramalho eens 1x doen, heb je direct een halve pagina met gezeik over Ramalho
Schouten was totaal niet op zijn gemak achterin. Toen Ramalho erin kwam voor Til en Schouten een linie opschoof, was hij weer helemaal in zijn element. Ramalho bracht ook meer rust op een moment dat het echt nodig was. Die geforceerde opstellingen om maar een plaats in te ruimen voor de volstrekt overbodige Til zijn totaal onnodig.
 
Laatst bewerkt:
Vond Schouten de minste vandaag. Heb erg genoten van baka en veerman. Man man het gaat gewoon gebeuren, zo lekker.
Zowel Schouten als Veerman hadden beiden een verkeerde pass vanuit de laatste linie. Die van Schouten was het meest pijnlijk. Veerman gaf een totaal mislukte soort van breedtebal net voor eigen 16..
 
Terug
Bovenaan Onderaan