PSV - AZ | Woensdag 13 januari | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die laatste van januari tegen Feyenoord. Die vind ik misschien nog wel belangrijker dan de pot tegen Ajax. Zowel qua punten als qua moraal. Volgens mij wint PSV doorgaans ook alleen in de Kuip in de seizoenen dat het ook kampioen wordt. Of heb ik dat mis?
Scheelt dit jaar natuurlijk enorm dat de Kuip leeg is, PSV schijt daar doorgaans de broek van vol.
 
Zoals ik het hoorde in de persconferentie, lijkt het voor Gakpo mee te vallen.
'Is vandaag even aankijken aangezien gisteren een hersteltraining was, het is geen ernstige blessure' aldus Roger.
dus is twijfelachtig een goede samenvatting
Scheelt dit jaar natuurlijk enorm dat de Kuip leeg is, PSV schijt daar doorgaans de broek van vol.
+ de scheids die zich niet meer laat intimideren
 
Toch wel lekker dat als je er van uitgaat dat Schmidt het liefst start met Gakpo - Götze en daarvoor Malen - Zahavi, dat we gewoon 2 van de grootste talenten van de eredivisie als vervangers hebben namelijk: Madueke en Ihattaren.
 
Onderschat Berghuis, Jorgensen en Toornstra niet. Die zijn soms weken onzichtbaar, maar tegen PSV net in bloedvorm. Feyenoord uit is wat mij betreft doorgaans de meest ingecalculeerde verliespot van het jaar. Maar dit jaar moeten we hem wel winnen.
 
Onderschat Berghuis, Jorgensen en Toornstra niet. Die zijn soms weken onzichtbaar, maar tegen PSV net in bloedvorm. Feyenoord uit is wat mij betreft doorgaans de meest ingecalculeerde verliespot van het jaar. Maar dit jaar moeten we hem wel winnen.
/insert Heerenveen uit en thuis
 
gaan we niet winnen. Gakpo en Gotze er niet bij Az wordt flink onderschat.
AZ werd vorig jaar 2e met evenveel punten als Ajax, dit seizoen punten gepakt bij zowel Sociedad en Napoli als Roger en de jongens 1 ding niet doen is het AZ onderschatten, kunnen nog steeds spelen met
- Mvogo
Dumfries-Teze-Boscagli-Max
Sangare - Rosario
Madueke - Ihattaren
Zahavi - Malen

Moet je gewoon mee kunnen winnen lijkt me? Niets is onmogelijk, beetje vertrouwen in je cluppie is ook belangrijk
 
Laatst bewerkt:
Ik was het alweer vergeten, dus revanche lijkt me wat overbodig.
Maar jij bent dan ook geen PSV fan. Als Ajax thuis met 0-4 op de bek gaat tegen een willekeurige ED tegenstanders zul je er wellicht anders over denken. :unsure: Het was natuurlijk sowieso weer eens een seizoen om snel te vergeten van PSV, maar toch. Ik vergeet grote thuisnederlagen niet zo snel. De 2-6 tegen Twente en Vitesse bijvoorbeeld ook niet.
 
Maar jij bent dan ook geen PSV fan. Als Ajax thuis met 0-4 op de bek gaat tegen een willekeurige ED tegenstanders zul je er wellicht anders over denken. :unsure: Het was natuurlijk sowieso weer eens een seizoen om snel te vergeten van PSV, maar toch. Ik vergeet grote thuisnederlagen niet zo snel. De 2-6 tegen Twente en Vitesse bijvoorbeeld ook niet.
Oeh ja. Die laatste zat ik in een kantine vol Vitesse-supporters te kijken, als enige PSV-aanhanger. Dat was een pijnlijk middagje. Het bier smaakte overigens niet minder die middag, zo is 't ook weer...
 
Maar jij bent dan ook geen PSV fan. Als Ajax thuis met 0-4 op de bek gaat tegen een willekeurige ED tegenstanders zul je er wellicht anders over denken. :unsure: Het was natuurlijk sowieso weer eens een seizoen om snel te vergeten van PSV, maar toch. Ik vergeet grote thuisnederlagen niet zo snel. De 2-6 tegen Twente en Vitesse bijvoorbeeld ook niet.
Die 2x 2-6 weet ik dan nog wel weer heel goed! :grin:
Incoming: Penalty met een filmpje over PSV-Ajax 6-2 uit 2009 :rolleyes:;):FP::lol::unsure::geek::fb:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan