PSV - AZ | Woensdag 13 januari | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
TwYrHBo.png

77904_fullimage_ae_pre-match_025-psv---az.gif

Eerdere duels​

PSV - AZ0 - 4
Eredivisie, 27 oktober 2019
PSV - AZ3 - 1
Eredivisie, 22 december 2018
PSV - AZ3 - 2
Eredivisie, 12 augustus 2017
PSV - AZ1 - 0
Eredivisie, 14 augustus 2016
PSV - AZ3 - 0
Eredivisie, 29 november 2015
 
Laatst bewerkt:
Deze wedstrijd moet gewonnen worden.
Hopelijk zien we eens een wedstrijd waarin PSV de hele wedstrijd blijft aanvallen en niet weer zo'n halve wedstrijd.
Vol op de aanval spelen en scoren. Niet terugspelen op de keeper en niet achteruitlopen. Naar voren.
 
Laatst bewerkt:
Heel Eindhoven dat vast staat vamwege een of andere lelijke kleding week, de parkeerterreinen die tot de nok vol staan, een kwartier te laat zijn, rood krijgen voordat ik binnen ben en er dan, zonder zelf ook maar 1 kans te krijgen, met 0-4 afgaan. Ik wil graag een revanche voor dit trauma. Met minder dan 5-0 neem ik geen genoegen. Stuur dat omhooggevallen clubje maar lekker met tranen terug naar dat klappertjes stadion van ze
 
Een dagje minder rust met een selectie die toch al niet heel fit oogt, dit gaat nog een spannende pot worden.
 
Dit is een must-win voor ons, zeker om revanche te nemen van vorig seizoen. Hopelijk is Götze er ook weer bij. Het zou mooi zijn als we zo'n wedstrijd overtuigend kunnen winnen, dus ik hoop op een 5-1. 2x Malen 1x Götze 1x Sangaré (het moet ooit gebeuren, dus waarom niet nu?:grin:) en 1x Zahavi. Tegengoal komt van een penalty die Koopmeiners uiteraard neemt.
 
Makkelijkere tegenstander en toch voorspel ik een veel moeilijkere match, kan me niet voorstellen dat de heren zich 2x in 3 dagen goed kunnen scherp maken..
 
Geen Götze in deze wedstrijd en ook aankomend weekeinde sowieso nog niet beschikbaar.
Roger verwacht dat hij er nog 2 weken niet is.
Jammer. Vooral omdat het maar om 1 wedstrijd leek te gaan.
Pech maar de rest moet ook kunnen presteren.
 
Blijkt toch langzaam zijn fitheid toch niet zo goed te zijn, als van tevoren gedacht werd.
Weten we ook gelijk waarom hij voor PSV gekozen heeft en niet voor de Bundesliga of de PL. Siert hem wel dat hij gekozen heeft om te voetballen, niet voor het geld
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan