Waarom moet dat hoorbaar zijn? Ik denk ze bij ESPN zijn gestopt ermee omdat het weer over het voetbal moet gaan, en niet iedere week over een beslissing van de arbitrage. Dat is pas vermoeiend
Ik zie ook niet wie daarop zit te wachten. Ik in ieder geval niet. Verstandige beslissing van espn om het gewoon over het voetbal te hebben ipv dat gezever over de arbitrage.
 
Laatst bewerkt:
Waarom moet dat hoorbaar zijn? Ik denk ze bij ESPN zijn gestopt ermee omdat het weer over het voetbal moet gaan, en niet iedere week over een beslissing van de arbitrage. Dat is pas vermoeiend
Bij het WK vrouwen is dit uitgetest. Ik vind dat wel een toevoeging. Uiteindelijk is voetbal afhankelijk van de fans. Dus die willen wel uitleg hebben.
 
Bij het WK vrouwen is dit uitgetest. Ik vind dat wel een toevoeging. Uiteindelijk is voetbal afhankelijk van de fans. Dus die willen wel uitleg hebben.
Vond je het wat toevoegen dan? In principe zien wij ook wel wat voor overtreding het is. Dat wordt door de commentator gezegd en daarna nog het overleg tussen de leiding. Op een gegeven moment weten we het wel..
 
Ik ageer tegen de stellingname van achterkamertjes, schuif mij geen angst voor openheid in de schoenen.
Ik schuif je nietsin de schoenen.
Maar constateer dat , zodra ik een kritisch geluid laat horen over de KNVB , je me Don Quichotte gedrag verwijt.
De keer daarop mij "giswerk" voor de voeten gooit totdat Vedette mijn gelijk aantoont over Nijhuis en je niet meer reageert.
En ook nu duidelijk stelling neemt als ik Zeist een gesloten bastion noem.
Dus zie ik nergens een verlangen naar meer openheid bij een bedrijf waar beslissingen over miljoenen genomen worden.:unsure:
Waarom moet dat hoorbaar zijn? Ik denk ze bij ESPN zijn gestopt ermee omdat het weer over het voetbal moet gaan, en niet iedere week over een beslissing van de arbitrage. Dat is pas vermoeiend
Je haalt nog steeds twee zaken door elkaar.
De logische nababbel op ESPN over dit aspect van het voetbal, wat toch al weinig aandacht kreeg tegenover allerlei gezwam over van alles en nog wat.
Met daarnaast de hamvraag; waarom mag niemand meeluisteren als er overleg plaatsvindt tussen scheidsrechter en VAR ?:unsure:

Bij het WK vrouwen is dit uitgetest. Ik vind dat wel een toevoeging. Uiteindelijk is voetbal afhankelijk van de fans. Dus die willen wel uitleg hebben.
Hear, hear !
Je hebt volkomen gelijk.
Natuurlijk kan er niet duidelijk genoeg uitleg gegeven worden tijdens en na wedstrijden over te nemen en genomen beslissingen.
Wat een commentator ervan vindt, zoals hierboven gesuggereerd wordt:ROFL: ,is natuurlijk compleet onzin. Op die "uitleg" zit niemand te wachten.
Wie eerlijk is en niets te verbergen heeft - en dat geldt toch voor hen die dergelijke functies bekleden - hoeft toch niet bang te zijn voor openheid?
 
Met daanaast de hamvraag; waarom mag niemand meeluisteren als er overleg plaatsvindt tussen scheidsrechter en VAR ?
Als je je achterdocht wil voeren zijn er talloze youtube filmpjes. Heb ik trouwens al eerder gepost. Iets met 'doe zelluf onderzoek' 🤔
 
Vond je het wat toevoegen dan? In principe zien wij ook wel wat voor overtreding het is. Dat wordt door de commentator gezegd en daarna nog het overleg tussen de leiding. Op een gegeven moment weten we het wel..
Ik heb ook geen vrouwenvoetbal nodig om te zien dat ze er geen reet van kunnen. Na 3 toernooien weet ik dat wel 😝😝🐷

Velen vinden het interessant om de discussie VAR-scheidsrechter te volgen. Wil je het niet horen zet je de tv even wat zachter. Hetzelfde antwoord als op vind je vrouwenvoetbal niet leuk? Dan kijk je het niet.
 
Je haalt nog steeds twee zaken door elkaar.
De logische nababbel op ESPN over dit aspect van het voetbal, wat toch al weinig aandacht kreeg tegenover allerlei gezwam over van alles en nog wat.
Met daarnaast de hamvraag; waarom mag niemand meeluisteren als er overleg plaatsvindt tussen scheidsrechter en VAR ?:unsure:
Dezelfde reden dat de WEF zich achter gesloten deuren bevindt. Dat je dingen moet kunnen bespreken zonder dat ze door de buitenwacht constant op de weegschaal worden gelegd
 
Ik heb ook geen vrouwenvoetbal nodig om te zien dat ze er geen reet van kunnen. Na 3 toernooien weet ik dat wel 😝😝🐷

Velen vinden het interessant om de discussie VAR-scheidsrechter te volgen. Wil je het niet horen zet je de tv even wat zachter. Hetzelfde antwoord als op vind je vrouwenvoetbal niet leuk? Dan kijk je het niet.
We zien toch wat er gebeurt? Speler komt met gestrekt been in en raakt tegenstander. Ik denk rood, scheids geeft geel. Commentator na de herhaling zegt rood. Scheidsrechter checkt via zn oortje en vraagt 'was het rood?' Lang gesprek, Scheids gaat uiteindelijk naar het scherm en na een minuut is het rood. Nee, wat er gezegd wordt willen we weten. Ik denk dat er gezegd wordt 'ga maar even naar het scherm dan'..
 
We zien toch wat er gebeurt? Speler komt met gestrekt been in en raakt tegenstander. Ik denk rood, scheids geeft geel. Commentator na de herhaling zegt rood. Scheidsrechter checkt via zn oortje en vraagt 'was het rood?' Lang gesprek, Scheids gaat uiteindelijk naar het scherm en na een minuut is het rood. Nee, wat er gezegd wordt willen we weten. Ik denk dat er gezegd wordt 'ga maar even naar het scherm dan'..
En een 'speel nog even terug' & 'herhaal dat moment nog even'
 
We zien toch wat er gebeurt? Speler komt met gestrekt been in en raakt tegenstander. Ik denk rood, scheids geeft geel. Commentator na de herhaling zegt rood. Scheidsrechter checkt via zn oortje en vraagt 'was het rood?' Lang gesprek, Scheids gaat uiteindelijk naar het scherm en na een minuut is het rood. Nee, wat er gezegd wordt willen we weten. Ik denk dat er gezegd wordt 'ga maar even naar het scherm dan'..
Het gaat meer om de gevallen dat zo een speler er wel met geel van afkomt. Ik vind dat wel interessant om te horen.
 
Als je je achterdocht wil voeren zijn er talloze youtube filmpjes. Heb ik trouwens al eerder gepost. Iets met 'doe zelluf onderzoek' 🤔
Ja hoor, we gooien het weer op achterdocht en dat soort onzin.
Inhoudelijke discussie is met calimero politie niet mogelijk zoals vaker is gebleken.
Dezelfde reden dat de WEF zich achter gesloten deuren bevindt. Dat je dingen moet kunnen bespreken zonder dat ze door de buitenwacht constant op de weegschaal worden gelegd
Bij hockey kan het wel, ondanks de WEF, bij voetbal niet?:unsure:
Je schrijft letterlijk in een reactie op mij 'waar komt die angst toch vandaan'

Zak er maar in clown.
En het komt niet bij je op dat de opmerking kan slaan op angst bij meerderen hier dan bij jou alleen?
Zoals b.v. ook in Zeist waar men hierover zwijgt in alle talen?
En het roepen van Don Quichotte en clown is jouw bijdrage aan meer openheid van een instantie die al dit soort vragen beantwoordt met "daar doen wij geen mededeling over".
Wie is er hier dan een clown?
 
Het gaat meer om de gevallen dat zo een speler er wel met geel van afkomt. Ik vind dat wel interessant om te horen.
Waarschijnlijk wordt er ook dan gezegd 'ga maar even op het scherm kijken ' waarom er überhaupt overleg is vooraf die minuten moet duren. Uiteindelijk gaat ie toch naar het scherm. Doe dat dan meteen kunnen we sneller door met de pot.
 
.
Waarschijnlijk wordt er ook dan gezegd 'ga maar even op het scherm kijken ' waarom er überhaupt overleg is vooraf die minuten moet duren. Uiteindelijk gaat ie toch naar het scherm. Doe dat dan meteen kunnen we sneller door met de pot.
Voor mensen die leven van feiten hoor ik wel heel veel aannames. Ook van Der Jaufe in deze. Laten we het een seizoen aankijken en heeft het geen meerwaarde dan stoppen we er weer mee.
 
Espn heeft bijvoorbeeld een youtube subkanaal met var footage en audio. Heb het een paar keer bekeken en ook hier gepost. Na 3 fragmenten weet je het wel..
Oke nooit gezien. Maar waarschijnljjk zijn dat door ESPN geselecteerde fragrmenten? Ik wil de VAR altijd kunnen horen. Kan ook op de site van de KNVB in plaats van tijdens de wedstrijd. Dan kan iedereen kijken doe er behoefte aan heeft. Bijvoorbeeld alle VAR momenten uit PSV-Ajax, klik.
 
Oke nooit gezien. Maar waarschijnljjk zijn dat door ESPN geselecteerde fragrmenten? Ik wil de VAR altijd kunnen horen. Kan ook op de site van de KNVB in plaats van tijdens de wedstrijd. Dan kan iedereen kijken doe er behoefte aan heeft. Bijvoorbeeld alle VAR momenten uit PSV-Ajax, klik.
Er is genoeg te vinden, begin daarmee en na drie kwartier heb je het wel gezien denk ik zo. Ik in ieder geval wel in ieder geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan