Ik vindt dat mensen Benitez echt onderwaarderen. Heeft ons dit seizoen meerdere malen gered inderdaad op het begin was hij nog niet super maar aan het eind van het seizoen heeft die vaker punten gepakt voor ons. Durf wel te zeggen de beste keeper van ons na Gomes. Een Olij gaat echt niet beter zijn.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik vindt dat mensen Benitez echt onderwaarderen. Heeft ons dit seizoen meerdere malen gered inderdaad op het begin was hij nog niet super maar aan het eind van het seizoen heeft die vaker punten gepakt voor ons. Durf wel te zeggen de beste keeper van ons na Gomes. Een Olij gaat echt niet beter zijn.
Ik vermoed dat het gros van de pro-olijers hem niet willen halen om Benitez op de bank te zetten.
 
Ik vindt dat mensen Benitez echt onderwaarderen. Heeft ons dit seizoen meerdere malen gered inderdaad op het begin was hij nog niet super maar aan het eind van het seizoen heeft die vaker punten gepakt voor ons. Durf wel te zeggen de beste keeper van ons na Gomes. Een Olij gaat echt niet beter zijn.
Helemaal mee eens!
 
Ik vindt dat mensen Benitez echt onderwaarderen. Heeft ons dit seizoen meerdere malen gered inderdaad op het begin was hij nog niet super maar aan het eind van het seizoen heeft die vaker punten gepakt voor ons. Durf wel te zeggen de beste keeper van ons na Gomes. Een Olij gaat echt niet beter zijn.
Het is niet gek dat je soms onzeker wordt als je niet kunt vertrouwen op de linie voor je. Daar was Gomes ongetwijfeld ook gevoelig voor geweest. Prima keeper, Benitez. Maar helaas niet feilloos. Toch hoop ik dat hij blijft. De beste die we in jaren hebben gehad.
 
Het is niet gek dat je soms onzeker wordt als je niet kunt vertrouwen op de linie voor je. Daar was Gomes ongetwijfeld ook gevoelig voor geweest. Prima keeper, Benitez. Maar helaas niet feilloos. Toch hoop ik dat hij blijft. De beste die we in jaren hebben gehad.
Keepers zijn sowieso ontzettend afhankelijk. Van de linie voor hem, van het vertrouwen van de club en staf, vertrouwen van de supporters. Kijk maar naar Gomes: bij ons een van de beste van de wereld en bij Spurs niet eens basisspeler. Watford vervolgens wel weer uitstekend
 
Heeft iemand al ooit eens nagedacht of Olij een versterking kan zijn voor ons? Denk gooi 't ff in de groep..
Zou ik eerder gaan kijken naar een andere ex-Sparta keeper genaamd Okoye. Een atletisch beest van 1,97 lijkt mij interessanter dan een ukkie van een Olij..
 
Wat doet PSV met de talenten?
Delanghe, Peersman, toppers van hun generatie in hun tijd vlak voor PSV.
Net de pubertijd en groeispurt al gehad en toch al goed vlak voordat ze naar PSV kwamen. Kwestie van uitbotten en klaar zouden ze moeten zijn voor PSV-1.

Kan toch niet zo zijn dat ze Drommel niet voorbij komen. Kortom wat doet PSV met deze talenten?
 
PSV had Olij moeten ruilen voor Drommel met 1 miljoen euro erbij voor Sparta. Nu gaat Olij de concurrentie aan met Ruili. Bij PSV was dat dan Benitez geworden. Ik vind het echt doodzonde...3 miljoen euro wil Sparta voor Olij...dat is toch makkelijk te doen voor PSV?
3 miljoen voor Olij 4 voor Ewijk 4 voor Beelen het lijken allemaal lage bedragen maar alles bij elkaar is het een heel aardig bedrag. Wij hebben nou eenmaal niet bizar veel geld en wij hebben met Drommel en Benitez twee uitstekende keepers.
 
3 miljoen voor Olij 4 voor Ewijk 4 voor Beelen het lijken allemaal lage bedragen maar alles bij elkaar is het een heel aardig bedrag. Wij hebben nou eenmaal niet bizar veel geld en wij hebben met Drommel en Benitez twee uitstekende keepers.
Dit is voor mij de meest verwarrende post van de laatste tijd op dit forum. Ik dacht dat je serieus was tot het een na laatste woord. Hahaha, je had me tuk. Drommel, uitstekende keeper.

Nu denk ik, tijdens het schrijven en herlezen dat je toch wel serieus bent.
En dan die duim van Jackal06!?
 
Laatst bewerkt:
Dit is voor mij de meest verwarrende post van de laatste tijd op dit forum. Ik dacht dat je serieus was tot het een na laatste woord. Hahaha, je had me tuk. Drommel, uitstekende keeper.

Nu denk ik, tijdens het schrijven en herlezen dat je toch wel serieus bent.
En dan die duim van Jackal06!?

Met die eerste zin heeft ie natuurlijk gelijk
 
Dit is voor mij de meest verwarrende post van de laatste tijd op dit forum. Ik dacht dat je serieus was tot het een na laatste woord. Hahaha, je had me tuk. Drommel, uitstekende keeper.

Nu denk ik, tijdens het schrijven en herlezen dat je toch wel serieus bent.
En dan die duim van Jackal06!?
Waar ben je het precies niet mee eens als ik vragen mag? Je vindt dat we al die bedragen maar blind uit moeten geven terwijl we daar nu eenmaal geen geld voor hebben. We kiezen duidelijk voor versterkingen als aankopen dat geeft Bosz en Stewart ook steeds aan.

Drommel is ook zeker geen geweldenaar maar mensen doen hier of die op het 3e niveau op zaterdag niet eens mee kan. Als reserve keeper is hij meer dan uitstekend voor ons en daar sta ik ook zeker achter. Hij heeft vorig jaar ook de beker gewonnen zelfs met penaltys, en ja dat is niet alleen zijn verdiensten natuurlijk. Maar om te doen of hij echt helemaal niks ervan kan en een Olij 5 klasses beter is slaat nergens op.

Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
 
Dit is voor mij de meest verwarrende post van de laatste tijd op dit forum. Ik dacht dat je serieus was tot het een na laatste woord. Hahaha, je had me tuk. Drommel, uitstekende keeper.

Nu denk ik, tijdens het schrijven en herlezen dat je toch wel serieus bent.
En dan die duim van Jackal06!?

Als je tussen de regels door leest zijn concept dat wij niet een oneindige financiële bron hebben. Daar heeft hij gewoon gelijk mee maar lijken sommigen hier te vergeten met het eerder benoemde kopen om het kopen puur omdat mensen hier zenuwachtig worden.
Had zijn post anders geformuleerd kunnen worden? Wellicht maar de strekking klopt dus.
 
Duidelijke post van Znq uiteraard. Snap het ook prima. Daarnaast, met Max en Götze in de avatar is het uiteraard makkelijker eens zijn dan bv met een wijzende Bill Murray.

Beste mensen, het ging in deze natuurlijk alleen maar om ‘Drommel… uitstekende keeper.’
Dat is hij niet en nooit geweest voor PSV.
 
Duidelijke post van Znq uiteraard. Snap het ook prima. Daarnaast, met Max en Götze in de avatar is het uiteraard makkelijker eens zijn dan bv met een wijzende Bill Murray.

Beste mensen, het ging in deze natuurlijk alleen maar om ‘Drommel… uitstekende keeper.’
Dat is hij niet en nooit geweest voor PSV.
Mijn goedheid, krijgen we na het gezeik over likes nu forummers die een waarde-oordeel gaan hangen aan avatars, wat een kinderspeelplaats is het hier aan het worden.
 
Waar ben je het precies niet mee eens als ik vragen mag? Je vindt dat we al die bedragen maar blind uit moeten geven terwijl we daar nu eenmaal geen geld voor hebben. We kiezen duidelijk voor versterkingen als aankopen dat geeft Bosz en Stewart ook steeds aan.

Drommel is ook zeker geen geweldenaar maar mensen doen hier of die op het 3e niveau op zaterdag niet eens mee kan. Als reserve keeper is hij meer dan uitstekend voor ons en daar sta ik ook zeker achter. Hij heeft vorig jaar ook de beker gewonnen zelfs met penaltys, en ja dat is niet alleen zijn verdiensten natuurlijk. Maar om te doen of hij echt helemaal niks ervan kan en een Olij 5 klasses beter is slaat nergens op.

Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk.
En toch. Als ik even de duivels advocaat speel (want ik wil die jongen helemaal niet afbranden, lijkt me een prima jongen) denk ik dat Olij inderdaad als tweede keeper een veel en veel betere keeper is. Of Pasveer een paar jaar terug, Unnerstal (hebben we ook gehad). Dat nerveuze dat Drommel over zich heeft is sneu voor hem maar ik denk inderdaad echt dat het hem aan een paar goeie kwaliteiten ontbeert om eerste keeper te zijn en ook tweede keeper. Dan staan mij nog momenten bij zoals Sparta uit vorig jaar in de beker waar hij uit het niets een gruwelijke blunder maakt waardoor een vrijwel zekere 2-0 overwinning daar ineens heel veel minder zeker werd, een potje tegen die amateurploeg in de beker (ik weet niet eens meer welke het was) waar hij in de 90e minuut met remstrepen in de onderbroek ineens een bal losliet, gelukkig zonder goal tot gevolg. Het is denk beter voor PSV en Drommel dat hij plaatsmaakt voor een vervanger. We hebben het geprobeerd en ik gun hem die bekertitel van harte en hoop dat er ook tussen de oren wat veranderd. Maar ik vind hem persoonlijk wel veel kwaliteiten ontberen om tweede keeper te zijn. Hij doet ook te graag vaak dingen met z'n voeten. Zo ook tegen Augsburg maar het kan ook Linz zijn geweest waar hij voorwaarts met de voeten een bal het middenveld in trapt die vervolgens over hem heen de goal in wordt geschoten. Ik zou liever een betrouwbaardere tweede doelman hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan