Go Ahead Eagles - PSV | Vrijdag 8 maart | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovendien vermeld ik twee feiten;
Ik zie - ook bij andere clubs - weinig schoten meer met de kracht en zuiverheid van genoemd tweetal.
Juist door het afmaken van kansen zag je voor rust uit bij AZ en na rust uit bij PEC wat ik met mijn betoog bedoel.

En zoals altijd oordeel ik positief over elke PSV speler, ben ik trots op het team, geniet ik dit jaar hoe goed het gaat, ben kritisch waar nodig omdat er altijd ruimte is voor verbetering en hoop ik vurig binnenkort eindelijk onze 25e titel (de 22e live voor mijzelf) te kunnen vieren.
Ik kan me niet herinneren dat in de tijd van Van Der Kuijlen elk schot raak was en we alle wedstrijden waarin we beter waren met grote cijfers wonnen.
 
De gehaalde reeks liep in die 2 jaren. Met 34 wedstrijden per jaat is het te kort voor 2 reeksen
Het kan toch? Met een begin in 1977 die eindigt in 1978, en 1 die begint in 1978 en eindigt in 1979.

Maar als ik zo de statistieken van Feyenoord van die jaren zie lijkt zelfs 1 serie al bijna te veel gerekend.
 
Het kan toch? Met een begin in 1977 die eindigt in 1978, en 1 die begint in 1978 en eindigt in 1979.

Maar als ik zo de statistieken van Feyenoord van die jaren zie lijkt zelfs 1 serie al bijna te veel gerekend.
Gevoelsmatig niet, want als de reeks in 1977 begint dan noem je die als onderdeel van de jaren waarin de reeks tot stand kwam lijkt mij zo.

(maar kan ook mijn zeikerigheid zijn)
 
Ik kan me niet herinneren dat in de tijd van Van Der Kuijlen elk schot raak was en we alle wedstrijden waarin we beter waren met grote cijfers wonnen.
Was dit niet de wet van dit forum? Spelers worden beter als ze niet meer spelen.. Van der Kuylen is naar heel erg goed gepromoveerd naar mythische legende door niet meer te spelen..
 
Was dit niet de wet van dit forum? Spelers worden beter als ze niet meer spelen.. Van der Kuylen is naar heel erg goed gepromoveerd naar mythische legende door niet meer te spelen..
Als er in de jaren 70 al een forum was, zouden er nu supporters zijn die zeiden: "Zou zo'n Van Der Kuijlen niet eens bij Coen Dillen in de leer kunnen gaan om te leren hoe je zuiver moet schieten?" ;)
 
Als er in de jaren 70 al een forum was, zouden er nu supporters zijn die zeiden: "Zou zo'n Van Der Kuijlen niet eens bij Coen Dillen in de leer kunnen gaan om te leren hoe je zuiver moet schieten?" ;)
Dat deden ze per postduiven in die tijd. 🤔
 
Ik kan me niet herinneren dat in de tijd van Van Der Kuijlen elk schot raak was en we alle wedstrijden waarin we beter waren met grote cijfers wonnen.
Dat beweer ik ook nergens.
Wel heb ik heerlijke herinneringen aan veel prachtige doelpunten van hem en van Coen Dillen, allebei in het bezit van nog steeds onovertroffen doelpunten records.
Iets om trots op te zijn als PSV supporters.
 
Ik neem aan dit deze post niet enkel op mij is gericht, maar dat je op mij reageert omdat dat de laatste trigger voor je was om er iets over te zeggen.

Ik zeg nb dat ik m zeker niet slecht vind, benoem waar ie goed in is. Maar mag ik ajb benoemen dat ik hem geen puntenpakker vind, zonder daarvoor als negatieveling weggezet te worden?

Heb mezelf altijd uitgesproken tegen het negativisme. Toch redelijk apart daar nu zelf van beticht te worden:rolleyes:


Het enige waar ik me wel zorgen om maak, is dat Aad de Mos het met mij eens is mbt Benitez.... :oops:
De Mos vond Obispo ook een topper 🥴
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan