Exit Poll van het PSV-Forum

Welke partij is door jou vandaag een stem rijker?

  • VVD

    Stemmen: 4 9,3%
  • D66

    Stemmen: 3 7,0%
  • PvdA / GL

    Stemmen: 11 25,6%
  • PVV

    Stemmen: 5 11,6%
  • CDA

    Stemmen: 0 0,0%
  • SP

    Stemmen: 3 7,0%
  • FvD

    Stemmen: 0 0,0%
  • PvdD

    Stemmen: 4 9,3%
  • CU

    Stemmen: 1 2,3%
  • Volt

    Stemmen: 8 18,6%
  • NSC

    Stemmen: 4 9,3%

  • Totaal aantal stemmen
    43
  • Poll gesloten .
Als je op een vrouw stemt omdat je meer vrouwen in de politiek wil hebben, is het slimmer om op de eerste vrouw te stemmen die er net buiten lijkt te vallen.

Dus als een partij in de peiling op 20-23 zetels staat, stem je op een vrouw rond plek 25.
O, maar ok gun Westerveld ook wel mijn stem vanwege haar doelen
 
Dus je stemt niet op je favoriete politicus?
Nee, op de algehele ideeën/ideologie van een partij. Wat dat betreft voel ik me meer verwant met Volt (ben zelfs lid), maar Lisa heeft me zeker doen twijfelen.

Mijn vrouw heeft trouwens wel op haar gestemd. Telt dat ook een beetje? 😅
 
Nee, op de algehele ideeën/ideologie van een partij. Wat dat betreft voel ik me meer verwant met Volt (ben zelfs lid), maar Lisa heeft me zeker doen twijfelen.

Mijn vrouw heeft trouwens wel op haar gestemd. Telt dat ook een beetje? 😅
Jawel. Maar eigenlijk liggen GroenLinks/d66 of volt helemaal niet zover van elkaar vandaan toch?
 
Jawel. Maar eigenlijk liggen GroenLinks/d66 of volt helemaal niet zover van elkaar vandaan toch?
Ze liggen niet heel ver uit elkaar, maar er zijn wel duidelijke verschillen. Ik geloof heel erg in een verenigd Europa en dus ook in de internationale organisatie van Volt.
 
Wat grappig dat Volt op dit forum zo groot is, zou PSV dan het Nederlandse St. Pauli zijn?
Weer eens wat anders dan het Bayern München of Real Madrid van Nederland.
 
Sowieso leunen we hier dus naar links en naar progressief. Dat is best interessant, maar voor mij niet onverwacht.
Verklaard ook wel waarom ik me hier zo goed thuis voel!
 
Sowieso leunen we hier dus naar links en naar progressief. Dat is best interessant, maar voor mij niet onverwacht.
Verklaard ook wel waarom ik me hier zo goed thuis voel!
Het Ajaxforum waar ik zat was echt kneiter rechts (niveautje FvD). Ik voelde me daar steeds minder op mijn gemak, helemaal omdat het in alle topics doorsijpelde waardoor ik me er ook niet voor kon afsluiten.

Ik vind het mede daarom hier ook prima vertoeven. :) Ook omdat er wel fatsoenlijk gediscussieerd kan worden met mensen die een andere politieke mening hebben.
 
Ik heb trouwens voor het eerst op PVDA/GL gestemd. En voordat er bijdehandjes zijn, ook niet eerder op een van de afzonderlijke partijen.

Wel een bijzondere exit poll hier.
 
Ik heb Fransje Timmermans gestemd. Mijn droompremier. Progressief en heeft als enige bakken met ervaring om ons ook in het buitenland te vertegenwoordigen.
 
Dan zit je op het PSV Forum, en dan wordt de BBB geschrapt in het lijstje :maniac:

Maar bij deze dus. Op Mona Keijzer, beter gevoel bij dan Caroline. De rest ook niet echt actief gezien in de media. Stem liever op de kleinere partijen, dan de grote.
 
Het Ajaxforum waar ik zat was echt kneiter rechts (niveautje FvD). Ik voelde me daar steeds minder op mijn gemak, helemaal omdat het in alle topics doorsijpelde waardoor ik me er ook niet voor kon afsluiten.

Ik vind het mede daarom hier ook prima vertoeven. :) Ook omdat er wel fatsoenlijk gediscussieerd kan worden met mensen die een andere politieke mening hebben.
+ Nu we Bosz hebben. Is PSV ook nog eens leuker om naar te kijken.

Tijd om de volledige overstap te maken? :love:
 
Terug
Bovenaan Onderaan