Exit Poll van het PSV-Forum

Welke partij is door jou vandaag een stem rijker?

  • VVD

    Stemmen: 4 9,3%
  • D66

    Stemmen: 3 7,0%
  • PvdA / GL

    Stemmen: 11 25,6%
  • PVV

    Stemmen: 5 11,6%
  • CDA

    Stemmen: 0 0,0%
  • SP

    Stemmen: 3 7,0%
  • FvD

    Stemmen: 0 0,0%
  • PvdD

    Stemmen: 4 9,3%
  • CU

    Stemmen: 1 2,3%
  • Volt

    Stemmen: 8 18,6%
  • NSC

    Stemmen: 4 9,3%

  • Totaal aantal stemmen
    43
  • Poll gesloten .

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
In het Binnenlandse Politiek draadje ontstond het idee om een Exit Poll van de het PSV-Forum te houden. Niet als uitslagvoorspeller, maar puur uit interesse.

Dus, bij dezen (volgorde hetzelfde gehouden als de lijstnummers). Helaas een maximum van 11 opties, dus heb ipv JA21 NSC gedaan. SGP, Denk, BBB vallen zo bijvoorbeeld net buiten de club..
 
In het Binnenlandse Politiek draadje ontstond het idee om een Exit Poll van de het PSV-Forum te houden. Niet als uitslagvoorspeller, maar puur uit interesse.

Dus, bij dezen (volgorde hetzelfde gehouden als de lijstnummers). Helaas een maximum van 11 opties, dus heb ipv JA21 NSC gedaan. SGP, Denk, BBB vallen zo bijvoorbeeld net buiten de club..
Of je doet er 1 weg (FvD/SP/CDA) en maakt daar optie: "andere partij' van.
 
Of je doet er 1 weg (FvD/SP/CDA) en maakt daar optie: "andere partij' van.
Ja daar heb ik over nagedacht inderdaad. Doe ik de partij van die, die het laagst in de peilingen staat. Dat lijkt me dan het meeste fair. (?)

Oh kan niet meer. Helaasch.
 
Ja daar heb ik over nagedacht inderdaad. Doe ik de partij van die, die het laagst in de peilingen staat. Dat lijkt me dan het meeste fair. (?)

Oh kan niet meer. Helaasch.
Je kan altijd typen dat je op een andere partij stemt. Dan tellen we dat gewoon op bij de poll. Of we kunnen nog een 2de poll aanmaken met 11 andere partijen. :lol:
 
Waar is "Ik stem niet op dat zooitje ongeregeld #zezoekenhetmaarzelfuitzondermijninput"?
 
Rechtse stemmers zijn luie stemmers. Wordt wel eens beweerd door kenners.
Ik heb altijd het idee dat er op rechts meer op personen gestemd wordt en dat die mensen dat een stuk trouwer doen dan mensen die op idealen stemmen, wat op links meer gebeurt. Niet dat rechtse mensen niet op idealen stemmen, maar aan die kant van het spectrum heb je politici als Wilders, Baudet, Rutte, personen die mensen aan zich binden. Dat heb je op links een stuk minder.
 
.
Ik heb altijd het idee dat er op rechts meer op personen gestemd wordt en dat die mensen dat een stuk trouwer doen dan mensen die op idealen stemmen, wat op links meer gebeurt. Niet dat rechtse mensen niet op idealen stemmen, maar aan die kant van het spectrum heb je politici als Wilders, Baudet, Rutte, personen die mensen aan zich binden. Dat heb je op links een stuk minder.
Ik stem ook nooit op de lijsttrekker. Vandaag heb ik de eerste vrouw op de lijst gekozen. Lisa Westerveld..
 
Volt gaat aan kop hier op het forum, interressant, zelf ook Volt gestemd. Lang getwijfeld om strategisch te stemmen (dus PvdA-GL), maar toch niet gedaan.
 
.

Ik stem ook nooit op de lijsttrekker. Vandaag heb ik de eerste vrouw op de lijst gekozen. Lisa Westerveld..
Als je op een vrouw stemt omdat je meer vrouwen in de politiek wil hebben, is het slimmer om op de eerste vrouw te stemmen die er net buiten lijkt te vallen.

Dus als een partij in de peiling op 20-23 zetels staat, stem je op een vrouw rond plek 25.
 
Terug
Bovenaan Onderaan