André Ramalho Silva (V)

Nou ja, om die conclusie na 1 goed optreden direct de prullenbak in te doen lijkt me wat voorbarig. Hij mag het nog twee keer zo laten zien, dan kunnen we gaan heroverwegen.
Precies. Ernstig is dus om te zien dat ie het niveau Wel aankan. Nu nog 2x op rij. Om mee te beginnen..
 
Stewart moet nu echt op zoek gaan naar 2 ervaren centrum verdedigers in de winterstop en Ramalho en Obispo verkopen of voor de breedte handhaven tot de zomer. Het is maar dat Brobbey een waardeloze spits is, anders hadden we bij rust met 4-1 achter gestaan en was het een totaal andere wedstrijd geworden. Ramalho in de basis kan echt niet meer en ik weet dat Bosz momenteel geen andere opties heeft, maar desnoods hevelt hij een CV van Jong PSV naar het eerste elftal, zogenaamd om ervaring op te doen, maar Ramalho is echt bagger ! En dat hij steevast de reserve aanvoerder is, vind ik nog opzienbarender....liever Boscagli, Schouten, Teze of Veerman reserve aanvoerder, dan Ramalho .
Helaas oneens. Bij Jong PSV is niemand bekwaam om in het eerste elftal te spelen. De goals vliegen er bij Jong PSV in als zoete koek. Tevens bij ik milder t.a.v. Ramalho. Ook ik zie wel wat er fout gaat, maar het lijkt wel of alles is gericht op Ramalho. Kijk even verder in het team en ook daar gaat het fout. Ramalho onder een vergrootglas vertekend echt het beeld van een met positieve instelling en hardwerkende verdediger. Het kan natuurlijk geen kwaad om er meerdere goede verdedigers bij te hebben. Ik vind daarom Ramalho met zijn hardwerkende en positieve uitstraling best te hebben als aanvoerder. Ligt goed in de groep zowel in het veld als daar buiten.
 
This didn't age well.
Niet echt hè? Zeg je dat hij het niveau heeft van FC Twente, speelt ie de wedstrijd van zijn leven in de CL en is hij de rots in de branding tegen Lens.
Prima wedstrijd natuurlijk, met een niveau wat hij alleen liet zien in zijn eerste paar maanden bij PSV. Toch denk ik dat dit een uitzondering is. Hij heeft het maanden achter elkaar verprutst. Iets met een zwaluw….
 
Niet echt hè? Zeg je dat hij het niveau heeft van FC Twente, speelt ie de wedstrijd van zijn leven in de CL en is hij de rots in de branding tegen Lens.
Prima wedstrijd natuurlijk, met een niveau wat hij alleen liet zien in zijn eerste paar maanden bij PSV. Toch denk ik dat dit een uitzondering is. Hij heeft het maanden achter elkaar verprutst. Iets met een zwaluw….
En we gaan niet eens de zomer in, we gaan de winter in. :cautious:
 
In het geval Ramalho vrede heeft met een rol als eerste back-up van Boscagli en een nieuwe aankoop is het dan niet wijsheid om zijn contract te verlengen. Is volgens mij erg belangrijk in de groep en je voor de bank gewoon een prima kracht.
 
In het geval Ramalho vrede heeft met een rol als eerste back-up van Boscagli en een nieuwe aankoop is het dan niet wijsheid om zijn contract te verlengen. Is volgens mij erg belangrijk in de groep en je voor de bank gewoon een prima kracht.
Het is alleen wel duur om als, back- up te gebruiken.
 
In het geval Ramalho vrede heeft met een rol als eerste back-up van Boscagli en een nieuwe aankoop is het dan niet wijsheid om zijn contract te verlengen. Is volgens mij erg belangrijk in de groep en je voor de bank gewoon een prima kracht.
We moeten niet alleen behouden, we moeten doorgroeien. Ramalho doet het beter dan verwacht en ik hoor van alle kanten dan hij belangrijk is in de groep met zijn positiviteit en zijn leiderschap. Maar aan het eind van het seizoen afscheid nemen met een paar mooie prijzen en een prachtig compilatiefilmpje.
 
Helaas oneens. Bij Jong PSV is niemand bekwaam om in het eerste elftal te spelen. De goals vliegen er bij Jong PSV in als zoete koek. Tevens bij ik milder t.a.v. Ramalho. Ook ik zie wel wat er fout gaat, maar het lijkt wel of alles is gericht op Ramalho. Kijk even verder in het team en ook daar gaat het fout. Ramalho onder een vergrootglas vertekend echt het beeld van een met positieve instelling en hardwerkende verdediger. Het kan natuurlijk geen kwaad om er meerdere goede verdedigers bij te hebben. Ik vind daarom Ramalho met zijn hardwerkende en positieve uitstraling best te hebben als aanvoerder. Ligt goed in de groep zowel in het veld als daar buiten.
Er is heel veel licht geweest op hem, en terecht.

Maar hij is vooruit gegaan. De laatste die een kapitale blunder maakte...was notabene Schouten.

Hij is wel nog steeds te traag natuurlijk. Voor een wat schappelijker loon is hij prima voor de Eredivisie. Er zijn een hoop wedstrijden te spelen.
 
Pfff....alsof er geen betere CV's rondlopen in de eredivisie. PSV zou eens rond moeten kijken bij Twente, NEC, AZ of Utrecht.
 
Pfff....alsof er geen betere CV's rondlopen in de eredivisie. PSV zou eens rond moeten kijken bij Twente, NEC, AZ of Utrecht.
Sandler zou wel een goeie zijn. Denk ik.

Verder weet ik niet of Propper, Hilgers, of zo iemand nou veel beter is dan Ramalho. Ik denk dat Ramalho in veel van de potjes in de Eredivisie bij een subtopper ook op zou vallen. Het zijn nou juist die potjes op topniveau waar hij wel eens een slippertje heeft - net zoals de Hilgerssen ed ook door de mand vielen tegen PSV.

Ik zou alsnog wel door willen selecteren, maar vooral omdat Ramalho al redelijk oud is, en vooral duur. Als hij wil blijven tegen een verlaagd salaris, dan ben ik daar best voor de porren. Wat vastigheid houden is niet gek wanneer Teze, Boscagli en Dest allemaal mogelijk vertrekken. Aan de andere kant, Ramalho is een van onze zwakste spelers (van de eerste ~15), dus wil je doorgroeien, moet je ook doorselecteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan