Ik heb het niet goed gevolgd dus misschien mis ik iets. Wat is het grootste soap gedeelte, is dit bijvoorbeeld een nieuw recept voor een intern conflict met V Praag? Of is het bijvoorbeeld omdat je denkt dat Kroes weer iets stoms gaat doen dat de soap daardoor door gaat?
Sowieso is het een soap dat een beursgenoteerd bedrijf een TD aanstelt die in aandelen van dat bedrijf heeft gehandeld met voorkennis.
 

Kroes is titulair technisch directeur, what the fuck dat ook mag betekenen.
Als hij dan maar geen dickpics gaat sturen. :cautious: ;)

'Mocht op enig moment door een daartoe bevoegde autoriteit worden vastgesteld dat sprake is van een ernstige overtreding van de regels omtrent handel met voorwetenschap, dan zal de RvC ook de positie van Kroes als titulair technisch directeur heroverwegen', laat Ajax weten.

:unsure: Ze laten hem de komende maanden eerst alle verkopen en aankopen doen en als dat niet bevalt schoppen ze hem alsnog de keien op. :sneaky:
 
Volgens mij is het meer de angst dat Ajax weer opbloeit dan dat het gebaseerd op feiten is. De enige relevante werkervaring die hij heeft gehad is TD bij go ahead. Bij AZ is ie nog niet eens een half jaar in functie geweest. Ondertussen doet de AFM, de KNVB en Ajax een onderzoek allemaal voor verschillende vergrepen en heeft z’n zaak een rechtszaak van 5 miljoen verloren omdat het een meldingsplicht naar de Vrij heeft geschonden.

Er hangt toch op zijn minst een lucht van een cowboy om hem heen. En dan ook nog eens een cowboy die vanaf nu permanent onder een vergrootglas ligt. Inclusief een vete binnen Ajax met van Praag zie ik dit VOORALSNOG echt zorgeloos tegemoet.
 
Lijkt me wel zo'n ijzerbreker die de rotte appels uit zo'n organisatie flikkert. Ik zag Kale en Kokkie daar nog over praten. Kroes schijnt (volgens de kenners) een koel en zakelijk keihard type te zijn. Bij Ajax was het blijkbaar teveel ons kent ons. Niet echt goed voor een organisatie natuurlijk
 
Lijkt me wel zo'n ijzerbreker die de rotte appels uit zo'n organisatie flikkert. Ik zag Kale en Kokkie daar nog over praten. Kroes schijnt (volgens de kenners) een koel en zakelijk keihard type te zijn. Bij Ajax was het blijkbaar teveel ons kent ons. Niet echt goed voor een organisatie natuurlijk
Laten we dan hopen op een Jan Reker-effect.
 
Laten we dan hopen op een Jan Reker-effect.
Ik vind het juist interessant als er crisis management wordt gedaan. Bij Feyenoord eerder, psv, maar ook Nac hier. Eigenlijk is dat leuker om te volgen dan bij bedrijven waar het goed gaat. Sanders was bij ons heel sterk mbt saneren en bijvoorbeeld de verkoop van het grond onder het stadion. Dat zijn wat mij betreft de goede bestuurders. Dus mbt Kroes volg ik het ook om diezelfde reden. Kijken hoe hij dat gaat doen, even los van het supporters sentiment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan