Met een uitstekende selectie bijzonder matig presteerde? De titel in de schoot geworpen kreeg??

Ongeslagen in de groepsfase Champions League met Bayern (8 minuten voor het einde zelfs virtueel groepswinnaar). Drievoudig winnaar Real uitschakelen met een 1-4 overwinning in Bernabeu waarin Real werd weggespeeld. Een uitstekend Juventus in Turijn van het kastje naar de muur getikt in de tweede helft. Op één minuut na de finale gehaald.

119 doelpunten in de Eredivisie en 86 punten.

Wat had je nog meer van hem verwacht dan?
Niet lullig bedoeld maar het was gewoon een topselectie. Van Marwijk kon in 2012 ook niks meer winnen. Denk dat Bosz gewoon de CL had gewonnen dat jaar met Ajax.
 
Los van of Ten Hag in het rijtje Bosz en Slot past (ik denk van niet) is hij ,vind ik, wel een veel en veel betere trainer dan Schippie en Steijn.
 
Met een uitstekende selectie bijzonder matig presteerde? De titel in de schoot geworpen kreeg??

Ongeslagen in de groepsfase Champions League met Bayern (8 minuten voor het einde zelfs virtueel groepswinnaar). Drievoudig winnaar Real uitschakelen met een 1-4 overwinning in Bernabeu waarin Real werd weggespeeld. Een uitstekend Juventus in Turijn van het kastje naar de muur getikt in de tweede helft. Op één minuut na de finale gehaald.

119 doelpunten in de Eredivisie en 86 punten.

Wat had je nog meer van hem verwacht dan?
Die winst op Juventus was prima, maar ik vind hoe knap die winst op Real zou zijn toch nog steeds wat overtrokken. Ronaldo was daar weg, en ze hebben kort daarna hun trainer eruit gegooid. Dat was niet omdat Real nou zo top speelde.

Maar wat gebeurde er na Juventus ook alweer?

Oh ja.

giphy.gif


200w.gif


3500.jpg
 
Die winst op Juventus was prima, maar ik vind hoe knap die winst op Real zou zijn toch nog steeds wat overtrokken. Ronaldo was daar weg, en ze hebben kort daarna hun trainer eruit gegooid. Dat was niet omdat Real nou zo top speelde.

Maar wat gebeurde er na Juventus ook alweer?

Oh ja.

giphy.gif


200w.gif


3500.jpg
Is er geen gif van de hockey-aftelmeisjes? Jammer.
 
Die winst op Juventus was prima, maar ik vind hoe knap die winst op Real zou zijn toch nog steeds wat overtrokken. Ronaldo was daar weg, en ze hebben kort daarna hun trainer eruit gegooid. Dat was niet omdat Real nou zo top speelde.

Maar wat gebeurde er na Juventus ook alweer?

Oh ja.

giphy.gif


200w.gif


3500.jpg
Aan ons om dit minimaal te evenaren. Onze laatste halve finale CL is alweer 9 levens geleden toen youtube net bestond en we nog internet via de kabel hadden 😁
 
Ze zijn bij ajax zo boos op Mislintat vanwege een paar miskopen, maar Ten Hag heeft toch net zo goed een aandeel gehad in een misaankoop van 100 miljoen?
 
Ik las dat Ajax en Graham Potter een akkoord naderen. Dat is mooi voor ons want dan halen ze de verkeerde, ze kunnen daar beter zijn neefje Harry gebruiken.
 
Ik las dat Ajax en Graham Potter een akkoord naderen. Dat is mooi voor ons want dan halen ze de verkeerde, ze kunnen daar beter zijn neefje Harry gebruiken.

Ken Potter niet goed, maar een Engelsman in de Eredivisie.. dat voelt heel onnatuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan