De verlosser die meer praatte dan ballen overspeelde wil alweer weg.
Had een dag eerder naar buiten moeten komen, had er nog een daggrap over vertrekkende verlossers ingezeten. Nu niet. Ontbreken van ervaring was een van de manco's dit jaar. Ben benieuwd wie ze daarvoor gaan aantrekken of dat ze er denken te zijn met met de 2 B's in de voorhoede.
 
Had een dag eerder naar buiten moeten komen, had er nog een daggrap over vertrekkende verlossers ingezeten. Nu niet. Ontbreken van ervaring was een van de manco's dit jaar. Ben benieuwd wie ze daarvoor gaan aantrekken of dat ze er denken te zijn met met de 2 B's in de voorhoede.
Ik verwacht niet dat die blijven, eerlijk gezegd.
 
Ik verwacht niet dat die blijven, eerlijk gezegd.
Bergwijn kan misschien naar de zandbak, maar kan mij van de afgelopen jaren geen enkel gerucht rondom Berghuis heugen. Heb ook nog steeds het gevoel dat die transfer van 010 naar 020 uit een misplaatst Bayerncomplex voort is gekomen.
 
Taylor. Prima voetballer. En die jonge Scandinavische middenvelder is ook talentvol. Ajax doet volgend seizoen gewoon weer mee, mits ze 2a 3 goede aankopen doen en een goede trainer aantrekken.
 
Als Hlynsson de jonge Scandinavische speler is dan is t wel met een zeer roze bril. Ook Taylor heeft gewoon echt geen goed seizoen op z’n 22e? Moet het zoals Guus Til hebben van z’n rendement en scoort dan 5 goals.
 
Terug
Bovenaan Onderaan