Xavi Simons

Hoeveel voorbeelden uit het verleden heb je nog nodig…een jongen zoals Cody is een absolute uitzondering…als Xavi deze zomer niet weg is dan houd ik een heel seizoen mijn mond…😉
Niet het onmogelijke van jezelf vragen. Zet in op een uur je mond houden. Wel realistisch blijven natuurlijk 👍🤔
 
Ik denk niet zo zeer dat PSV hier een schuldige in is, het is meer dat ik me totaal niet voor kan stellen dat al die topclubs liggen te slapen, die zien ook dat hij nu al een van de grootste talenten (zo niet de allergrootste?) van de Eredivisie is…en dat hij dus met die clausule voor een fooi is op te halen…en die clausule verwijt ik ons ook niet want zonder zo’n regeling hadden we zo’n groot talent hier nooit naartoe kunnen lokken denk ik…alleen heel jammer dat hij uitgerekend in dit pruts seizoen waarin juist het kampioenschap voor het oprapen ligt bij ons speelt en we niet echt van zijn volle potentie kunnen genieten…

En ja hij is vast een verstandige jongen anders zou hij deze tussenstap niet hebben gemaakt, maar die jongen voelt ook aan alles dat hij hier niet heel veel meer te leren heeft en ik geloof er niets van dat hij komende zomer omdat hij zo verstandig is al die zakken geld af zal slaan…
Clausule geldt alleen voor PSG, waarbij PSG niks te zeggen heeft, alleen Simons zelf. De kans dat ie meteen daar weer op de bank komt te zitten, is vrij aannemelijk. Ik denk niet dat hij meteen weer terug naar PSG wil. De rest kan gewoon volle bak betalen.
 
Clausule geldt alleen voor PSG, waarbij PSG niks te zeggen heeft, alleen Simons zelf. De kans dat ie meteen daar weer op de bank komt te zitten, is vrij aannemelijk. Ik denk niet dat hij meteen weer terug naar PSG wil. De rest kan gewoon volle bak betalen.
Dat zei ik al; laatste stukje letterlijk :lmao:
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Xavi heeft een groter potentieel dan Madueke. Als Madueke 35 miljoen oplevert dan is Xavi na een goed seizoen minstens 50 miljoen waard. De zaakwaarnemer van Xavi weet dit ook. Wat zou een reden zijn dat de zaakwaarnemer niet gaat voorstellen aan psv: oke, hij blijft, maar wij ontvangen 80% van transferbedrag boven clausulebedrag van 10 miljoen dat wordt geboden. En anders gaan we akkoord met voorstel PSG dat ongetwijfeld gaat komen en waar hij een veelvoud kan verdienen tov bij psv. En ook in dat scenario zou psv maar al te graag Xavi nog een seizoen huren waardoor hij er financieel op vooruit gaat en sportief behoud wat hij wil. En 2 seizoenen bij psv is sowieso wel voldoende voor hem waarna hij zich elders verder kan doorontwikkelen.

Het kan haast niet anders dan dat er afspraken gemaakt gaan worden met zaakwaarnemer xavi. Of die zaakwaarnemer is supporter van psv.

Hoe dan ook, het is voor ons als supporter wel gewoon heel fijn als je zo'n speler hierna nog een seizoen kan zien schitteren in Eindhoven, ook al vang je niet de hoofdprijs er voor.
Het is niet alsof we op deze deal gaan verliezen.

De vraag is hoeveel we er op gaan winnen.

Met alle respect voor Xavi zelf natuurlijk want dat is gewoon een fijn persoon, en wat dat betreft is het ook goed dat hij hier is bij PSV.
 
Ik denk dat hij slim genoeg is om de juiste keuze te maken; en dat is niet PSG denk ik. Nog een jaar hier en dan kan hij overal heen.

Maar als hij wel teruggaat hebben we een jaar genoten; en 12 mln verdiend aan een huur speler:). Als je het zo bekijkt kan het alleen maar meevallen.

Als ik PSV was zou ik er alles aan doen om zn contract te vernieuwen; fikse som tekengeld om clausule eruit te halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij slim genoeg is om de juiste keuze te maken; en dat is niet PSG denk ik. Nog een jaar hier en dan kan hij overal heen.

Maar als hij wel teruggaat hebben we een jaar genoten; en 12 mln verdiend aan een huur speler:). Als je het zo bekijkt kan het alleen maar meevallen.

Als ik PSV was zou ik er alles aan doen om zn contract te vernieuwen; fikse som tekengeld om clausule eruit te halen.

Xavi moet gewoon slim zijn. Bij ons krijgt die het volste vertrouwen, speelt alles. Is notabene onze sterspeler en dat terwijl die 19(!) is. Via ons het WK gehaald. Gewoon lekker 2 jaar steenvast bij ons ontwikkelen, en dan een mooie stap maken.

Weer terugkeren naar PSG, heeft echt totaal geen zin. Daar komt die echt nooit aan de bak met al die wereldsterren daar voorin. Hoop echt dat Xavi dat ook beseft.
 
Xavi moet gewoon slim zijn. Bij ons krijgt die het volste vertrouwen, speelt alles. Is notabene onze sterspeler en dat terwijl die 19(!) is. Via ons het WK gehaald. Gewoon lekker 2 jaar steenvast bij ons ontwikkelen, en dan een mooie stap maken.

Weer terugkeren naar PSG, heeft echt totaal geen zin. Daar komt die echt nooit aan de bak met al die wereldsterren daar voorin. Hoop echt dat Xavi dat ook beseft.
Hij gaat ook niet terug naar PSG. Hij heeft straks de club voor het uitkiezen. Vele clubs zullen voor hem in de rij staan.
 
Hij gaat ook niet terug naar PSG. Hij heeft straks de club voor het uitkiezen. Vele clubs zullen voor hem in de rij staan.
En dan maar hopen op de utopie dat er deze keer geen “afspraken” met PSV zijn gemaakt dat hij naar andere clubs ook gewoon voor een prikkie weg kan…
 
Nog een week en we mogen weer voor de
Xavi moet gewoon slim zijn. Bij ons krijgt die het volste vertrouwen, speelt alles. Is notabene onze sterspeler en dat terwijl die 19(!) is. Via ons het WK gehaald. Gewoon lekker 2 jaar steenvast bij ons ontwikkelen, en dan een mooie stap maken.

Weer terugkeren naar PSG, heeft echt totaal geen zin. Daar komt die echt nooit aan de bak met al die wereldsterren daar voorin. Hoop echt dat Xavi dat ook beseft.
Dat een Xavi onze beste man is kan je wel zien aan de ranglijst. Die had moeten groeien met een Cocu en Van Bommel in zijn team.
 
Ik denk dat gezien alle transfers we nu al kunnen stellen dat het al dan niet aanblijven van Xavi het seizoen 23-24 gaat maken of breken voor ons…wat een ongelooflijk fijne voetballer is dit en wat is hij al goed en bepalend voor ons…laat iedereen maar gaan, zet alles maar in de uitverkoop maar doe er svp alles aan om hem deze zomer te behouden en bouw het team maar volledig om hem heen…
 
Je bedoelt ....grootste aanvallend ingestelde talent?

Cocu, van Bommel, Gomes, Alex, Guardado..... waren nog wel even een tikkie beter.
Andere Type spelers allemaal. Moeilijk te vergelijken. Bij de Drive die deze man op het veld legt weet ik zo geen vergelijkbare speler.
Edizon mendez wellicht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan