Constantine Renoir
Routinier
Een polletje dan maar 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Je zou zeggen dat minimaal 9 punten verspillen (zoveel staat PSV immers nog voor op nummer 3 Utrecht, die gelukkig voor ons ook niet meer in beste vorm verkeren) en waarschijnlijk zelfs 10 als je naar doelsaldo kijkt nog een brug te ver is. Gezien PSV echter letterlijk niet meer kan winnen in de Eredivisie knijp ik hem alsnog een beetje. En dat is toch best triest.Hebben we ook een polletje haalt PSV de CL?
Je zou zeggen dat minimaal 9 punten verspillen (zoveel staat PSV immers nog voor op nummer 3 Utrecht, die gelukkig voor ons ook niet meer in beste vorm verkeren) en waarschijnlijk zelfs 10 als je naar doelsaldo kijkt nog een brug te ver is. Gezien PSV echter letterlijk niet meer kan winnen in de Eredivisie knijp ik hem alsnog een beetje. En dat is toch best triest.
Eens, maar zogezegd is momenteel het geluk bij ongeluk dat we hebben dat buiten Ajax (die gestaag alleen maar klimmen) de overige clubs ook allemaal matig in vorm zijn, of tenminste niet heel consistent presteren. De voorsprong op Ajax verdampte omdat Ajax letterlijk sinds AZ uit geen punten meer heeft verspild of zo? Die winnen nu gewoon alles. De rest van de clubs niet. De afgelopen twee speelrondes zijn we zelfs een puntje uitgelopen op de nummer 3, omdat Utrecht 1x verloor en 1x gelijkspeelde.We hebben het aleens gedaan dit seizoen, waarom niet nog een keer? Immers hebben we Feyenoord-uit, Twente-uit en Ajax-thuis nog te goed. En in deze vorm maakt iedereen kans om ons punten af te snoepen.
Er moet nu echt heel snel iets veranderen.
Utrecht zie ik niet als gevaar, maar Feyenoord wel. Slechts 9 verliespunten meer en je speelt nog tegen hen. Dan is het verschil nog maar 6 punten. Je speelt nog tegen Ajax en Twente. Reken daar bij op dat je ook al flink aan het morsen bent tegen de kleintjes. De tweede plek is veel belangrijker dan het kampioenschap. Ik maak me dan ook meer zorgen om veiligstellen CL ticket.Je zou zeggen dat minimaal 9 punten verspillen (zoveel staat PSV immers nog voor op nummer 3 Utrecht, die gelukkig voor ons ook niet meer in beste vorm verkeren) en waarschijnlijk zelfs 10 als je naar doelsaldo kijkt nog een brug te ver is. Gezien PSV echter letterlijk niet meer kan winnen in de Eredivisie knijp ik hem alsnog een beetje. En dat is toch best triest.
Feyenoord is ook niet consistent en mist 10 spelers de komende weken. Die gaan ook nog genoeg verspelen.Utrecht zie ik niet als gevaar, maar Feyenoord wel. Slechts 9 verliespunten meer en je speelt nog tegen hen. Dan is het verschil nog maar 6 punten. Je speelt nog tegen Ajax en Twente. Reken daar bij op dat je ook al flink aan het morsen bent tegen de kleintjes. De tweede plek is veel belangrijker dan het kampioenschap. Ik maak me dan ook meer zorgen om veiligstellen CL ticket.
En toch wisten ze te winnen van AC Milan met al die sterren. Ik ben er niet gerust op.Feyenoord is ook niet consistent en mist 10 spelers de komende weken. Die gaan ook nog genoeg verspelen.
5 punten uit 5 wedstrijden in 2025. Ik zou me daar niet zo druk om maken.En toch wisten ze te winnen van AC Milan met al die sterren. Ik ben er niet gerust op.
Feyenoord is goed als de tegenstander uit zijn schulp kruipt, maar krijgt het moeilijk als de tegenstander zich terugtrekt. De mooiste resultaten halen ze tegen tegenstanders die denken tegen Feyenoord wel even met frivool voetbal een eenvoudig resultaat op te gaan halen.En toch wisten ze te winnen van AC Milan met al die sterren. Ik ben er niet gerust op.
Uhm... hoe kan een tweede plek belangrijker zijn dan de titel. Bij de titel bereik je ook wat je met plek twee bereikt, alleen sta je dan met de ereschaal in je handen en ben je kampioen.Utrecht zie ik niet als gevaar, maar Feyenoord wel. Slechts 9 verliespunten meer en je speelt nog tegen hen. Dan is het verschil nog maar 6 punten. Je speelt nog tegen Ajax en Twente. Reken daar bij op dat je ook al flink aan het morsen bent tegen de kleintjes. De tweede plek is veel belangrijker dan het kampioenschap. Ik maak me dan ook meer zorgen om veiligstellen CL ticket.
Hij zal wel bedoelen dat het verschil tussen de top 2 of erbuiten veel groter en dus belangrijker is dan het verschil tussen kampioen of de tweede plaats. Financieel gezien klopt dat natuurlijk helemaal, maar dat is dan ook alles. Als PSV geen kampioen wordt, is het gewoon een kutjaar voor jullie. Die tweede plek is dan slechts een doekje voor het bloeden.Uhm... hoe kan een tweede plek belangrijker zijn dan de titel. Bij de titel bereik je ook wat je met plek twee bereikt, alleen sta je dan met de ereschaal in je handen en ben je kampioen.![]()
Daarom zou de troostprijs (beker) lekker zijn. Dan heb je in ieder geval dat nogUhm... hoe kan een tweede plek belangrijker zijn dan de titel. Bij de titel bereik je ook wat je met plek twee bereikt, alleen sta je dan met de ereschaal in je handen en ben je kampioen.![]()