Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gek genoeg vaak lastig gehad tegen Willem II....
Met als dieptepunt de 5-0 nederlaag op 10 maart 2018.Gek genoeg vaak lastig gehad tegen Willem II....
Maar ja, we hebben het Heerenveen-uitsyndroom ook van ons afgeschud... deze ook maar weer even dan.
2019/20 weet ik nog wel. Dat was in het rampseizoen voor de pandemie begon, toen we in de laatste periode onder Van Bommel afstevende op een historisch slecht seizoen. Onder Faber en aan de hand van Dumfries en Gakpo werd er toen nog, voordat het seizoen werd afgebroken, op het nippertje een 4e plek uit het vuur gesleept.Die 5-0 was blijven hangen maar dat we daar in 2019 en 2021 ook hadden verloren had ik gewist denk ik.
Op halve kracht ga je dat in elke wedstrijd. PSV is de kampioen, en na vorig seizoen speelt elk team tegen PSV zonder iets te verliezen. Zaak om het eerste puntenverlies nog zo lang mogelijk uit te stellen. Dat voert de druk op de concurrentie ook lekker op.Goed, hopen dat Peter eindelijk de jongens tussen de oren weet te raken (waar blijft die mental coach!!). Dan komt t wel goed, op halve kracht gaan we de bietenbrug op denk ik zo.
Nou, afgelopen 6 potjes hadden aardig wat weg van halve kracht wedstrijden. Toch hebben we de volle buit, dus dat 1e valt mee. Verder eens, zsm alles op minimaal 7 punten afstand krijgen dat ze het niet meer in eigen hand hebben.Op halve kracht ga je dat in elke wedstrijd. PSV is de kampioen, en na vorig seizoen speelt elk team tegen PSV zonder iets te verliezen. Zaak om het eerste puntenverlies nog zo lang mogelijk uit te stellen. Dat voert de druk op de concurrentie ook lekker op.
En over enkele weken AZ uit. Winnen we die en zijn we op dat moment nog foutloos, dan zitten we definitief in de hotseat.Nou, afgelopen 6 potjes hadden aardig wat weg van halve kracht wedstrijden. Toch hebben we de volle buit, dus dat 1e valt mee. Verder eens, zsm alles op minimaal 7 punten afstand krijgen dat ze het niet meer in eigen hand hebben.
Op dit moment staan AZ en Fc Utrecht op 2 punten, maar die spelen komend weekend tegen elkaar.
Ajax staat op 5
Feyenoord op 6.
Ajax moet nog inhalen tegen Utrecht en Feyenoord. Kortom, daar gaan sowieso nog punten verloren, waarmee we er al weer beter voorstaan dan het nu lijkt. Zie komend weekend Feyenoord en Ajax gewoon winnen, dus vooralsnog is het wachten op het inhalen.
Is de datum van Aja-utr al bekend?
Net na de interlandperiode. Hebben wij mogelijk meer 'last' van dan AZ. Hoop vooral dat de focus op die wedstrijd ligt en niet al op de kraker daarna, PSG - PSV.En over enkele weken AZ uit. Winnen we die en zijn we op dat moment nog foutloos, dan zitten we definitief in de hotseat.
Die laatstgenoemde verlies je waarschijnlijk toch. Uiteraard alles geven in die wedstrijd, maar niet tegen elke prijs.Net na de interlandperiode. Hebben wij mogelijk meer 'last' van dan AZ. Hoop vooral dat de focus op die wedstrijd ligt en niet al op de kraker daarna, PSG - PSV.
Ah, 013. De enige reden voor mij om wel eens naar Tilburg af te zakkenWillem II schijnt een soort van haat tegen ons te hebben, dus die zullen vanaf de tribune wel extra gesteund worden. Gewoon onze plicht doen en met 0-13 winnen.
Ah, 013. De enige reden voor mij om wel eens naar Tilburg af te zakken![]()
Nou, dat komt goed uit aangezien ik Tilburg de steenpuist van Brabant vind..Willem II schijnt een soort van haat tegen ons te hebben
Dat was op 29-4-2007 toch wel andersWillem II schijnt een soort van haat tegen ons te hebben.
Inderdaad. De enige te halen prijs is de landstitel.Die laatstgenoemde verlies je waarschijnlijk toch. Uiteraard alles geven in die wedstrijd, maar niet tegen elke prijs.
Meh, dat is niet eens het belangrijkste voor mooi voetbal. Dan moeten we lui hebben die met volle overgave druk gaan zetten, vanaf het eerste moment. Die achterhoede is niet veel minder stabiel dan vorig jaar, maar het team loopt minder geölied. Wanneer de afspraken beter uitgevoerd worden, is het ook makkelijker mooi fussbal spielen.Gewoon maar weer winnen. Voor mooi voetbal wacht ik tot het achterin stabiel is.
Voor mooi voetbal kunnen we altijd nog wedstrijden van vorig seizoen kijkenGewoon maar weer winnen. Voor mooi voetbal wacht ik tot het achterin stabiel is.