Wielrennen

Uitslag etappe 3, ploegentijdrit:
  1. BMC 38'46
  2. SKY 00'04
  3. Quik-STEP 00'07
  4. Mitchelton - Scott 00'09
  5. Sunweb 00'11
  6. Education Firtst 00'35
  7. Bora 00'50
  8. Astana 00'51
  9. Kathusa 00'52
  10. Movistar 00'53
12. Lotto NL Jumbo 01'15
14. Trek 01'16

Greg van Avermeat in het geel, Tom Dumoulin beste klassements renner in het klassement.
 
Uitslag etappe 3, ploegentijdrit:
  1. BMC 38'46
  2. SKY 00'04
  3. Quik-STEP 00'07
  4. Mitchelton - Scott 00'09
  5. Sunweb 00'11
  6. Education Firtst 00'35
  7. Bora 00'50
  8. Astana 00'51
  9. Kathusa 00'52
  10. Movistar 00'53
12. Lotto NL Jumbo 01'15
14. Trek 01'16

Greg van Avermeat in het geel, Tom Dumoulin beste klassements renner in het klassement.

Thomas en in iets mindere mate Jungels staan er nog net iets beter voor. Thomas is vooral een hele gevaarlijke.
 
Tom Dumoulin heeft in de eerste drie etappes veruit de beste zaken gedaan. :)
Dat is helemaal niet zo gunstig, Totaan de bergen moet je vooral krachten sparen. Bergop kan je een minuut per km verliezen of winnen. Dan doen al die seconden nu er helemaal niet toe
 
Dat is helemaal niet zo gunstig, Totaan de bergen moet je vooral krachten sparen. Bergop kan je een minuut per km verliezen of winnen. Dan doen al die seconden nu er helemaal niet toe

Voor die seconden heeft hij geen extra inspanningen hoeven doen. ;) Iedere seconde kan er toe doen. Greg Lemond won in 1989 de Tour met 8 seconden voorsprong op Laurent Fignon.
 
Dat is helemaal niet zo gunstig, Totaan de bergen moet je vooral krachten sparen. Bergop kan je een minuut per km verliezen of winnen. Dan doen al die seconden nu er helemaal niet toe

Natuurlijk wel. Dumoulin is in de bergen ook behoorlijk sterk. En als Froome niet z`n pilletje heeft geslikt is ie ook gewoon te kloppen.

Dumoulin staat er uitstekend voor. Wat mij betreft DE outsider op dit moment.
 
Natuurlijk wel. Dumoulin is in de bergen ook behoorlijk sterk. En als Froome niet z`n pilletje heeft geslikt is ie ook gewoon te kloppen.

Dumoulin staat er uitstekend voor. Wat mij betreft DE outsider op dit moment.
Dumoulin is in de bergen geen partij voor een Froome in vorm. Na een zware giro zou het mij uiterst verbazen als hij weer een keer diep zou kunnen gaan. Giro en Tour winnen in 1 jaar is alleen de allergrootste gegeven, en daar hoort Tom (helaas) niet bij. En uiteraard heeft Froome z'n pillletjes geslikt, het is zelfs officieel gesanctioneerd.
 
Ik weet het niet met Tom, hij heeft natuurlijk al de zware giro achter de rug, ik denk dat hij daar misschien de 3de week last van gaat hebben.
Precies. Die is gewoon weer moe de laatste week. Pieken is niet zijn sterkste kwaliteit.
 
Natuurlijk wel. Dumoulin is in de bergen ook behoorlijk sterk. En als Froome niet z`n pilletje heeft geslikt is ie ook gewoon te kloppen.

Dumoulin staat er uitstekend voor. Wat mij betreft DE outsider op dit moment.
Froome heeft waarschiinlijk betere pilletjes dan Tom. Gebruiken doen ze allemaal.
 
Daar gaan we weer. Een valpartij met nog een paar kilometer te gaan en de kopgroep wordt ingehaald op 1,5 kilometer voor de finish.
Een spannende sprint, maar weer gewonnen door Gaviria. De rest heeft weer voor niets gereden. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan