Wedstrijdchat - Overige Clubs

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zitten we nu te hopen dat ajax punten verliest, pfffffff. ik hoop dat ze winnen anders is er weer niks aan de hand en gaan we lekker zo door.
 
3-1 inmiddels en meer dan terecht. Leuk voetbal van Ajax met veel kansen
 
Het verschil met een wedstrijd serieus nemen. Al is dit Ajax op z`n best. AZ is voor mij het leukste voetbal. Die hebben, als je naar het voetbal kijkt, nog wel het meeste recht op een kampioenschap. Ajax is overigens achterin net zo gekneusd als wij dat zijn. En Schone, dat kan echt niet meer.
 
Geen verrassing dat Heerenveen er nog hard af gaat, ze kunnen temniste tevreden terug naar Friesland met selfies en filmpjes van de arena.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heerenveen speelt naar behoren. Hadden met wat meer mazzel (PSV mazzel?) nog iets van deze pot kunnen maken.
 
Geen verrassing dat Heerenveen er nog hard af gaat, ze kunnen temniste tevreden terug naar Friesland met selfies en filmpjes van de arena.

Heerenveen, wat Utrecht is voor PSV is Heerenveen voor ajaks. Ze zullen in de pauze wel wat stickers met handtekeningen zijn beloofd als ze alsnog verliezen. :SC:

Dadelijk gaat mooi voetbal AZ er nog vanaf, en zit ajaks weer wat geruster op de tweede plek.
 
Kan iemand mij uitleggen waarom het gister bij ons hands was maar net bij Feyenoord niet waar de arm ver van het lichaam zat?
 
Als je het interview met Domfries leest dan weet je waarom Heerenveen altijd verliest van Ajax. Hij heeft het de hele tijd over Kluivert: “ ik denk dat hij vandaag goed heeft gespeeld. Hij had een goede dag. Hij is verschrikkelijk snel. Hij heeft een goede aanname. Ook een tegen een is het lastig tegen hem”. Kluivert de God.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan