Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2024/2025

En dat maakt t ergens toch ook wel weer leuk, stel je voor, je staat op de laatste speeldag 3e en je wordt gewoon nog kampioen....
Ja stel je voor en dan op doelsaldo met 1 goal verschil.
En stel je voor dat je dan ook nog in het stadion zit en het live meemaakt. :CHEER:

Go ahead speelt echt goed voetbal. Simonis in de gaten houden komende jaren, al hoop ik dat Dick Schreuder Bozs gaat opvolgen na diens derde seizoen.

Ik zie dat Wijndal uit is gevallen? Die raken ze ook aan de straatstenen niet kwijt zo

Ik zie dat Wijndal uit is gevallen? Die raken ze ook aan de straatstenen niet kwijt zo
Dat was zijn eigen schuld. In de extra tijd maakte hij een overtreding door een speler van RKC te blokken en blesseerde hij zichzelf. Hij moest op een brancard naar de kleedkamer gedragen worden en kan wel eens een zware knieblessure hebben.

Dat was zijn eigen schuld. In de extra tijd maakte hij een overtreding door een speler van RKC te blokken en blesseerde hij zichzelf. Hij moest op een brancard naar de kleedkamer gedragen worden en kan wel eens een zware knieblessure hebben.
Lijkt op het eerste oog mee te vallen, aldus Farioli.

Terug
Bovenaan Onderaan