Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2023/2024

Dat is nog spannend in de subtop.

5. Ajax 49 punten, doelsaldo +7.
6. NEC 47 punten, ds +15, speelt dit weekend tegen AZ thuis.
7. Utrecht, ds+2, mag naar nummer 18 Waalwijk.
8. Go Ahead 42, ds+5

Alleen Ajax heeft er 1 meer gespeeld.
 
Het is zó slecht :ROFL::cry:
Wat er op het laatst in kwam zag er opzich wel leuk uit. Misschien is dit gewoon de oplossing in Volendam. Lekker aanvallend. Tegengoals krijgt Ajax toch wel, of ze nou met 4 of 5 verdedigers spelen. In de laatste 10 minuten werd er meer afgedwongen dan in de 80 minuten daarvoor..
 
Wat was er met Brobby? Blessure of gewoon uit schaamte een wissel gevraagd? Gaan ze wel missen als er evt playoffs volgen denk ik mocht t ernstig zijn?
 
Play-offs gaan ze toch niet winnen, met of zonder Brobbey.
Nah - op t tandvlees wellicht maar t is dan #6-#9 en #7-#8 toch? Mocht NEC eroverheen gaan (nog verre van zeker) dan zou Sparta toch wel te doen zijn? En n play off tegen Utrecht maakt ook wel wat vechtlust los denk ik. Zie Ajax best de playoffs winnen eerlijk gezegd. Niet met goed of mooi Ajax voetbal uiteraard, dat zit simpelweg niet in dit team dit seizoen.
 
Nah - op t tandvlees wellicht maar t is dan #6-#9 en #7-#8 toch? Mocht NEC eroverheen gaan (nog verre van zeker) dan zou Sparta toch wel te doen zijn? En n play off tegen Utrecht maakt ook wel wat vechtlust los denk ik. Zie Ajax best de playoffs winnen eerlijk gezegd. Niet met goed of mooi Ajax voetbal uiteraard, dat zit simpelweg niet in dit team dit seizoen.
Ik geloof het niet. De rest van de clubs is allemaal blij dat ze de play-offs gehaald hebben en hebben dus al een positievere insteek dan Ajax die met de pest in het lijf nog het seizoen moet verlengen in de wetenschap dat ze al te boek gaan als het slechtste Ajax in decennia. Laat staan als de de play-offs verliezen. Denk dat de druk te hoog wordt en dan hebben ze werkelijk niets van automatismen om op terug te vallen.

En dan ben je ook nog eens uit je eigen stadion verbannen door de fucking Toppers.
 
Schip zei voor de derde keer nu dezelfde problemen met dezelfde hamstring.
Toch raar dat ie m dan als basisspeler blijft inzetten..? Meeste coaches zullen de meeste spelers met wederkerende blessures toch rustig brengen met steeds langere invalbeurten om de reactie van t lichaam goed te volgen? Zeker bij zulke belangrijke spelers. En een van de weinige waarvoor ik n groot bedrag kan verwachten mocht er financieel meer hommelus zijn dan tot nu toe duidelijk is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan