Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2023/2024

.
2e helft met een goede Taylor.

Twente speelde mss wel de slechtste wedstrijd vh seizoen.
Dan is altijd te vraag of dat dankzij of ondanks Ajax was.
Dankzij Brobbey die gelukkig voor Ajax/Koeman op tijd fit lijkt. Wat een spits bij voor hem momenteel de verkeerde club. Als hij in een beter elftal terecht komt rendeert ie als een tierelier.
 
.

Dankzij Brobbey die gelukkig voor Ajax/Koeman op tijd fit lijkt. Wat een spits bij voor hem momenteel de verkeerde club. Als hij in een beter elftal terecht komt rendeert ie als een tierelier.
Die Zal naar het buitenland gaan deze zomer... verwacht ik.
 
Ik vind echt dat Ernie iets moet proberen. Geen idee of Luuk nog doorgaat of wil maar echt. Met hem in de spits bij dit Psv.. jaja
Mja, zal niet gebeuren als Luuk er nog gewoon is, Pepi er is en je ook nog Van Duiven en Uneken er evt. Achter hebt.
 
Mja, zal niet gebeuren als Luuk er nog gewoon is, Pepi er is en je ook nog Van Duiven en Uneken er evt. Achter hebt.
Van Van Duiven en Uneken is nog niet duidelijk wat we ervan kunnen verwachten momenteel. Als Luuk blijft gewoon zo laten maar als hij aangeeft om een of andere reden te willen stoppen of toch iets anders te willen. Je kan het altijd proberen. Brobbey moet toch weg willen bij dit Ajax.
 
Van Van Duiven en Uneken is nog niet duidelijk wat we ervan kunnen verwachten momenteel. Als Luuk blijft gewoon zo laten maar als hij aangeeft om een of andere reden te willen stoppen of toch iets anders te willen. Je kan het altijd proberen. Brobbey moet toch weg willen bij dit Ajax.
Ik denk zeker niet dat hij bij Ajax blijft, maar
1. Hij gaat te duur zijn voor PSV
2. Luuk gaat vast nog niet stoppen of weg

Misschien als ie wederom in het buitenland mislukt na 2 jaar, dan zou het wel een reeele optie zijn voor PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan