Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat Heerenveen is altijd maar dan ook altijd droevig tegen Ajax, Feyenooit en AZ. Benen gaan keurig open iedere keer tegen deze 3. Maar oh oh, als PSV de tegentander is, dan spelen ze alsof ze degradatie moeten voorkomen. Tering club.
Dat PSV zo vaak punten verspeeld in Heerenveen ligt meer aan PSV zelf dan aan Heerenveen. :rolleyes: :oops: :sad:
 
Als je club het zo verprutst verdien je het niet op kampioen te worden en CL te spelen, triest clubje
Eens dat we het niet verdienen als je het zo verprutst. CL verdienden we zeker niet; zelf laten liggen. Mochten we geen kampioen worden kun je tot een soortgelijke conclusie komen. Dat gezegd hebbende vind ik dat je je wat laat kennen met de overige toevoegingen/opmerkingen, maar goed. PSV forum etc, dus jij hebt altijd meer gelijk dan ik ;)

Had voor de wedstrijd al een slecht gevoel toen ik zag dat we wederom met een basis bestaande uit Klaiber, Labyad en Huntelaar begonnen, zoals vorige week. Is gewoon geen Ajax niveau. Subtop-ED. Deels vanwege de blessures, maar deels ook gewoon slecht selectiebeleid.

Januari wordt in elk geval nog interessanter zo, may the best win.
 
Eens dat we het niet verdienen als je het zo verprutst. CL verdienden we zeker niet; zelf laten liggen. Mochten we geen kampioen worden kun je tot een soortgelijke conclusie komen. Dat gezegd hebbende vind ik dat je je wat laat kennen met de overige toevoegingen/opmerkingen, maar goed. PSV forum etc, dus jij hebt altijd meer gelijk dan ik ;)

Had voor de wedstrijd al een slecht gevoel toen ik zag dat we wederom met een basis bestaande uit Klaiber, Labyad en Huntelaar begonnen, zoals vorige week. Is gewoon geen Ajax niveau. Subtop-ED. Deels vanwege de blessures, maar deels ook gewoon slecht selectiebeleid.

Januari wordt in elk geval nog interessanter zo, may the best win.
Eens en bovendien mist Ten Hag ook gewoon Mazroui, Neres, Kudus en Traore. Gewoon basisspelers. We weten als PSV zijnde hoe het kan gaan als je 3-4 of 5 spelers moet missen. En dan nog staat Ajax gewoon boven aan. Wanneer iedereen terug en wedstrijdfit is, kunnen we echt beoordelen of ze kwalitatief echt veel beter zijn dan de rest. Ik heb vorig seizoen al gezegd dat een paar spelers van Ajax hun beste periode lijken al te hebben gehad: Tagliafico, Neres, Tadic en in mindere mate Onana al denk ik dat het bij hem een kwestie is van te hoog opgelopen arrogantie en te zelfverzekerd zijn. Kudus leek een enorme voltreffer iig maar raakte al snel geblesseerd. Antony staat wat mij betreft stil en wordt voorspelbaar. Maar goed een jonge speler kent ook gewoon van die bekende dipjes. Zijn haar zit iig goed 😁
 
Eens dat we het niet verdienen als je het zo verprutst. CL verdienden we zeker niet; zelf laten liggen. Mochten we geen kampioen worden kun je tot een soortgelijke conclusie komen. Dat gezegd hebbende vind ik dat je je wat laat kennen met de overige toevoegingen/opmerkingen, maar goed. PSV forum etc, dus jij hebt altijd meer gelijk dan ik ;)

Had voor de wedstrijd al een slecht gevoel toen ik zag dat we wederom met een basis bestaande uit Klaiber, Labyad en Huntelaar begonnen, zoals vorige week. Is gewoon geen Ajax niveau. Subtop-ED. Deels vanwege de blessures, maar deels ook gewoon slecht selectiebeleid.

Januari wordt in elk geval nog interessanter zo, may the best win.
Soms laat ik me even gaan, maar ik ben gewoon blij dat Ajax punten verspeeld, maar zoals je zegt we gaan het in Januari wel zien, kunnen wel zeggen PSV of Ajax is beter maar dat is vaak ook een momentopname, kijk vooruit naar Januari in ieder geval😉
 
Eens dat we het niet verdienen als je het zo verprutst. CL verdienden we zeker niet; zelf laten liggen. Mochten we geen kampioen worden kun je tot een soortgelijke conclusie komen. Dat gezegd hebbende vind ik dat je je wat laat kennen met de overige toevoegingen/opmerkingen, maar goed. PSV forum etc, dus jij hebt altijd meer gelijk dan ik ;)

Had voor de wedstrijd al een slecht gevoel toen ik zag dat we wederom met een basis bestaande uit Klaiber, Labyad en Huntelaar begonnen, zoals vorige week. Is gewoon geen Ajax niveau. Subtop-ED. Deels vanwege de blessures, maar deels ook gewoon slecht selectiebeleid.

Januari wordt in elk geval nog interessanter zo, may the best win.
Januari wordt de maand waarin veel beslist gaat worden zo niet alles wat betreft het kampioenschap.
Mogelijk gaat het seizoen daarna als een nachtkaars uit.
Of het nu zo handig was om alle onderlinge wedstrijden van de top 4 in een maand te proppen was vooraf al zeer de vraag. Achteraf nee dus. Zeker nu blijkt dat in januari nog geen publiek de stadions in mag.
Je gaat nu waarschijnlijk grotendeels een competitie beslissen op basis van welke club in januari dus in 1 maand het sterkste is. Laat ons dan maar hopen dat we wat enerverende wedstrijden zien en aan het eind van januari weten we wie het beste was en/of wie het meeste geluk heeft gehad.
 
Januari wordt de maand waarin veel beslist gaat worden zo niet alles wat betreft het kampioenschap.
Mogelijk gaat het seizoen daarna als een nachtkaars uit.
Of het nu zo handig was om alle onderlinge wedstrijden van de top 4 in een maand te proppen was vooraf al zeer de vraag.
Een beetje voorbarig vind ik. We hebben dan een half seizoen gehad. Wat mij betreft blijven wij vanuit onze underdogrol (ajax moet kampioen worden) lekker bij die club aanhangen. Mooi als we winnen, maar desnoods haal je een punt. Az idem dito.

En qua handigheid, er is in ieder geval wat te beleven. Even wat spanning in een verder vrij saaie periode.. ook lekker
 
Eens dat we het niet verdienen als je het zo verprutst. CL verdienden we zeker niet; zelf laten liggen. Mochten we geen kampioen worden kun je tot een soortgelijke conclusie komen. Dat gezegd hebbende vind ik dat je je wat laat kennen met de overige toevoegingen/opmerkingen, maar goed. PSV forum etc, dus jij hebt altijd meer gelijk dan ik ;)

Had voor de wedstrijd al een slecht gevoel toen ik zag dat we wederom met een basis bestaande uit Klaiber, Labyad en Huntelaar begonnen, zoals vorige week. Is gewoon geen Ajax niveau. Subtop-ED. Deels vanwege de blessures, maar deels ook gewoon slecht selectiebeleid.

Januari wordt in elk geval nog interessanter zo, may the best win.
Ach, laten we blij zijn dat de competitie zo verloopt. Hopelijk tot het eind van het seizoen strijd en mogen de beste winnen😉
 
Als ik zo een beetje naar Ajax kijk, zijn er toch niet veel spelers die veel beter zijn dan hun evenknie bij PSV. Ik zie eigenlijk alleen Blind en Gravenberch als echte verbeteringen voor Boscagli en Rosario.

Andersom waarschijnlijk net zo. Voor de basis zouden ze wellicht alleen graag Malen en Dumfries als echte versterking zien.
 
Als ik zo een beetje naar Ajax kijk, zijn er toch niet veel spelers die veel beter zijn dan hun evenknie bij PSV. Ik zie eigenlijk alleen Blind en Gravenberch als echte verbeteringen voor Boscagli en Rosario.

Andersom waarschijnlijk net zo. Voor de basis zouden ze wellicht alleen graag Malen en Dumfries als echte versterking zien.

Kudus ook wel als die fit is. In de voorhoede doen wij niet onder voor wat bij Ajax speelt en zijn we wellicht zelfs beter. Neres valt tegen sinds hij blessure na blessure heeft, Traore is geen Ajax niveau, Promes is hopeloos uit vorm en Huntelaar is oud. Alleen Antony en Tadic voegen echte wat toe momenteel. Daar zetten wij met Malen, Gakpo, Madueke, Gotze en Ihattaren toch behoorlijk wat geweld tegenover, in ieder geval wat vorm betreft.
 
Soms laat ik me even gaan, maar ik ben gewoon blij dat Ajax punten verspeeld, maar zoals je zegt we gaan het in Januari wel zien, kunnen wel zeggen PSV of Ajax is beter maar dat is vaak ook een momentopname, kijk vooruit naar Januari in ieder geval😉
Ik vind zelfs dat je in 1 wedstrijd nog niet kunt zeggen wie “beter” is op Nadia van een uitslag. Je kunt 6x tegen de paal schieten met 80%balbezit en een onterechte penalty tegen krijgen en dan nog verliezen. Wat dat betreft is een competitie na 34 wedstrijden pas te zien wie er echt beter is.
 
Kudus ook wel als die fit is. In de voorhoede doen wij niet onder voor wat bij Ajax speelt en zijn we wellicht zelfs beter. Neres valt tegen sinds hij blessure na blessure heeft, Traore is geen Ajax niveau, Promes is hopeloos uit vorm en Huntelaar is oud. Alleen Antony en Tadic voegen echte wat toe momenteel. Daar zetten wij met Malen, Gakpo, Madueke, Gotze en Ihattaren toch behoorlijk wat geweld tegenover, in ieder geval wat vorm betreft.
Hoe is het eigenlijk met kudus? Is hij nog lang geblesseerd? Is een mooie speler!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan