Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik deel graag je enthousiasme, maar na afgelopen week en de zware wedstrijd van donderdag zou een gelijkspel in Heerenveen ook al geen verkeerde uitslag zijn. We zijn wel vaker daar van een koude kermis thuisgekomen.
Met de tussenstand in Zwolle is dat nog niet eens heel erg, maar laten we eens kijken, dit jaar is alles anders, wie weet doorbreken we dat patroon nu ook eens.
 
Ik deel graag je enthousiasme, maar na afgelopen week en de zware wedstrijd van donderdag zou een gelijkspel in Heerenveen ook al geen verkeerde uitslag zijn. We zijn wel vaker daar van een koude kermis thuisgekomen.

Mag wel hopen dat er extra motivatie is morgen om te winnen na het verlies van Ajax. In de whatsapp groep hebben ze elkaar ongetwijfeld nog ff extra opgepept voor morgen.
 
Het idee dat de koppositie binnen handbereik lag gaf kennelijk teveel druk bij de spelers.
De rode kaart voor Touré is de ommekeer. Direct daarna de 1-1 en dan met 10 man verder.
Het enige nadeel van deze nederlaag is dat Ajax nog op kop staat. ;)
 
De rode kaart voor Touré is de ommekeer. Direct daarna de 1-1 en dan met 10 man verder.
Het enige nadeel van deze nederlaag is dat Ajax nog op kop staat. ;)
Geen nadeel. Juist niet. Laat ze er bij ajax maar vol de druk erop hebben..
 
Brainz of Mentos, leg mij eens uit waarom je een speler met veel bombarie voor 15 miljoen uit Brazilië haalt en deze vervolgens amper laat spelen. Is die Ten Hag nou echt zo'n nit wit dat hij denkt dat die Promes beter kan voetballen? Zelfde geldt voor Labyad eigenlijk. Er loopt toch wel wat beters rond in de jeugd ook.
Ik neem aan dat je het over Antony hebt? Die speelde alles, raakte geblesseerd en is nu net terug. Speelde dinsdag nog tegen Liverpool, dus ik snap best dat hij nu niet startte.
 
Ik neem aan dat je het over Antony hebt? Die speelde alles, raakte geblesseerd en is nu net terug. Speelde dinsdag nog tegen Liverpool, dus ik snap best dat hij nu niet startte.

Dan overdrijf ik. Ik heb hem namelijk op Topcoach, maar ik kreeg soms het idee dat hij echt te weinig minuten krijgt. Duidelijk haha!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan