Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee klopt. Dat is dezelfde discussie eigenlijk als wie is beter, Ronaldo of Messi? Kom er maar in jongens :maniac:
Ik stel voor dat ik dat doe met Hoeterick, Bacchus, ELPSV en Penalty. Wij schijnen nl nogal een reputatie te hebben hier :maniac:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ik heb hem lang willen verdedigen maar flikker hem gewoon van het forum af. Ga geen negeerknop gebruiken en ook gewoon geen posts melden.
Kom op man!! Kun je mij aangeven wat de posts van ELPSV voor toegevoegde waarde hebben? Die zijn er toch gewoon om mij te provoceren? Kun je mij uitleggen waarom constant dezelfde mensen mij persoonlijk aanvallen en totaal niet over het onderwerp discussieren? Wat voegt dat toe? En zo'n Der Jaufe blijft nu maar weer bezig met nutteloze oneliners om mij belachelijk te maken. Wat voegt dat toe? Je moet toch ook toegeven dat het steeds dezelfde personen zijn die mij onheus bejegenen? Waarom kan er bv in het 'wie is het?' topic wel normaal gediscussieerd worden? Leg het me maar uit.
 
Ja met spelers als Garinsha en alle andere grootheden naast hem. Messi maakte Barca ook zo vaak kampioen maar vanaf het moment dat Iniesta, Xavi en Busquets niet meer er waren cq niet meer hetzelfde waren, nam zijn invloed voor 40% af... En wat ik al zei: Pelé speelde alleen in Brazilië terwijl Maradona in Argentinië, Spanje en Italië al zijn kunsten liet zien. En dat had niets met de stad Napels te maken. Hij heeft ze gewoon ondanks het grote Milan in zijn eentje kampioen gemaakt. En ja, dan komen andere gevoelens ook los. Ik heb nog nooit gezien dat 30 jaar nadat iemand al gestopt is met voetbal, zowel de oude als de nieuwe generatie in de stad waar hij speelde nog altijd zijn shirts kopen en met trots dragen.
Pelé leefde in een ander tijdperk. Zoveel spelers die destijds nauwelijks het land uit kwamen...
Dat men in Napels hem nog steeds vereerd heeft wel degelijk te maken met de stad. Daar heerst een diepgeworteld minderwaardigheidsgevoel t.o.v. Noord-Italië. Dankzij Maradona (en het mafiageld wat ervoor zorgde dat hij kwam) werd de Noordelijke hegemonie voor 1 maal doorbroken.
En we hebben het over 2 titels en 1 uefacup. Voor de rest heeft hij met Napoli geen prijzen gehaald.
 
Kom op man!! Kun je mij aangeven wat de posts van ELPSV voor toegevoegde waarde hebben? Die zijn er toch gewoon om mij te provoceren? Kun je mij uitleggen waarom constant dezelfde mensen mij persoonlijk aanvallen en totaal niet over het onderwerp discussieren? Wat voegt dat toe?

Dan zal ik eens wat zeggen. Ik post hier al een tijdje en het is altijd respectvol naar elkaar. Ik zie jou ineens verschijnen en ik vind jou vrij 'agressief' posten. Dan gaan andere mensen daar op in. Ik heb niet alles gezien wat je post, maar wat ik gezien heb, komt op mij wat agressief over.
 
Ondertussen staat Utrecht voor door good old Mark van de Maarel. (want daar is dit topic namelijk voor) ;)
 
Dat begrijp ik. Maar het zijn constant dezelfde mensen die in een discussie reageren en mij belachelijk maken. Zolang die mensen er niet zijn is er een goede discussie mogelijk. Maar Hoeterick, Der Jaufe, Bacchus, ELPSV en Penalty zijn mensen die mij echt bewust opzoeken. Steeds als zij zich ermee gaan bemoeien gaat het fout. Laat ze dan niet op mij reageren. Dat komt de sfeer alleen maar ten goede. BTW er is 1 van die mensen die mij voor ajacied uitmaakt. Dat pik ik helemaal van niemand. Laat dat duidelijk zijn!
Als je niet wil dat er op jouw posts gereageerd wordt kun je ook een eigen forum starten. Er is hier echt niemand die je tegenhoudt. Kan het er bij jou niet in dat niet iedereen het met jou eens hoeft te zijn?
En ik zoek je niet op. Jij zoekt een confrontatie met vrijwel iedereen hier, omdat je "je eigen waarheid" aan iedereen op wil dringen.
 
Laatst bewerkt:
Kom op man!! Kun je mij aangeven wat de posts van ELPSV voor toegevoegde waarde hebben? Die zijn er toch gewoon om mij te provoceren? Kun je mij uitleggen waarom constant dezelfde mensen mij persoonlijk aanvallen en totaal niet over het onderwerp discussieren? Wat voegt dat toe? En zo'n Der Jaufe blijft nu maar weer bezig met nutteloze oneliners om mij belachelijk te maken. Wat voegt dat toe? Je moet toch ook toegeven dat het steeds dezelfde personen zijn die mij onheus bejegenen? Waarom kan er bv in het 'wie is het?' topic wel normaal gediscussieerd worden? Leg het me maar uit.

Och, in mijn verdediging: ik ben wel degelijk met een weloverwogen reactie op jou gekomen hoor. Waarom ik vond dat je onzin typt mbt Schmidt.
Een vrij lange post nog wel.
Tja, dat je dat geen toegevoegde waarde vond hebben, prima. Dat mag.

De reden waarom ik zo op je reageer, is omdat ik vind dat je jezelf best een beetje (en soms meer dan een beetje) belachelijk maakt. En daar mag ik graag een beetje de draak mee steken.
Overigens zonder uit te schelden o.i.d.
Ik vind dat iemand daar best tegen mag kunnen. Klein plaagstootje, meer zie ik er niet in.

Ik zal me inhouden in het vervolg met die plaagstootjes. Ik ben de kwaadste niet.
Maar als ik vind dat je iets onwaars of iets onzinnigs post, dan zal ik daar zeker, inhoudelijk, op in blijven gaan.
 
Ik zal me inhouden in het vervolg met die plaagstootjes. Ik ben de kwaadste niet.
Maar als ik vind dat je iets onwaars of iets onzinnigs post, dan zal ik daar zeker, inhoudelijk, op in blijven gaan

Mag ik ook even huili huili doen vanwege het chronische oneens, zijn met elkaar? ;):maniac:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan