Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kijk de wedstrijd niet. Maar hoezo bijna 10+ blessuretijd? Heerlijk dat ze verliezen. Kutclub.
8 minuten was niet genoeg, nog 38 erbij.....

Heeft iemand het gezang in de 1e helft gehoord, waarvoor op Fox net excuses voor worden aangeboden? Ik ben benieuwd. Hi hi Hondelul? Of Higler, je moeder is een hoer! Of Wie niet springt, is een jood! ??
 
FOX Sports heeft zich verontschuldigd voor een incident tijdens de competitiewedstrijd tussen FC Groningen en Ajax. In de eerste helft was er 'bepaald gezang hoorbaar, wat niet had gemoeten'.

Oplettende kijkers merkten dat onder meer 'wie niet springt die is (g)een Jood' op de band van FOX Sports te horen was. De betaalzender spreekt van een menselijke fout. 'In de eerste helft is bepaald gezang hoorbaar geweest, wat niet had gemoeten. Het fragment is dan ook per direct verwijderd. Onze oprechte excuses, we onderzoeken hoe dit heeft kunnen plaatsvinden om herhaling te voorkomen', luidt het statement.

Ah, vandaar de 8 minuten extra tijd :unsure:
 
8 minuten was niet genoeg, nog 38 erbij.....

Heeft iemand het gezang in de 1e helft gehoord, waarvoor op Fox net excuses voor worden aangeboden? Ik ben benieuwd. Hi hi Hondelul? Of Higler, je moeder is een hoer! Of Wie niet springt, is een jood! ??
Penalty heeft het al gepost, zie ik.
 
FOX Sports heeft zich verontschuldigd voor een incident tijdens de competitiewedstrijd tussen FC Groningen en Ajax. In de eerste helft was er 'bepaald gezang hoorbaar, wat niet had gemoeten'.

Oplettende kijkers merkten dat onder meer 'wie niet springt die is (g)een Jood' op de band van FOX Sports te horen was. De betaalzender spreekt van een menselijke fout. 'In de eerste helft is bepaald gezang hoorbaar geweest, wat niet had gemoeten. Het fragment is dan ook per direct verwijderd. Onze oprechte excuses, we onderzoeken hoe dit heeft kunnen plaatsvinden om herhaling te voorkomen', luidt het statement.

:FP:
Nog geluk dat dat ook daadwerkelijk bij een wedstrijd van Ajax is afgespeeld...

BOERUH BOERUH bij Gro - Aja had me ook wel leuk geleken
 
Ja, PSV won van een slecht Groningen met slechts 1-3. Dat zou het Bayern van Nederland wel even beter doen. Zelfs met 8 minuten extra tijd lukt dat niet. :ROFL:

En dan deed tegen PSV Robben ook nog een gedeelte van de wedstrijd mee en had Groningen ook nog de steun van thuispubliek.
 
FOX Sports heeft zich verontschuldigd voor een incident tijdens de competitiewedstrijd tussen FC Groningen en Ajax. In de eerste helft was er 'bepaald gezang hoorbaar, wat niet had gemoeten'.

Oplettende kijkers merkten dat onder meer 'wie niet springt die is (g)een Jood' op de band van FOX Sports te horen was. De betaalzender spreekt van een menselijke fout. 'In de eerste helft is bepaald gezang hoorbaar geweest, wat niet had gemoeten. Het fragment is dan ook per direct verwijderd. Onze oprechte excuses, we onderzoeken hoe dit heeft kunnen plaatsvinden om herhaling te voorkomen', luidt het statement.

:FP:
Ik neem aan dat Zahavi rustig is blijven zitten?
 
En Groningen had er nog minimaal 1 moeten maken overigens.
Ja ach, dan had Ajax er ook wel 1 moeten maken. Hadden hadden hadden, zegt niet zoveel. Gelukkig verspeelt Ajax punten, laten wij nu vooral onze punten wel pakken.

Denk wel dat onze breinige vriend een theorie heeft over deze nederlaag. Heeft iets te maken met ene Mexicaan, denk ik.
 
feynoord haakt toch wel af in de eerste seizoenshelft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan