Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik moet het nog goed terugzien, maar dat was toch op de schouder of op z'n minst boven de oksel?
 
Zou ADO Den Haag dan toch nog met een Houdini-act degradatie kunnen ontlopen? :maniac:
Ik zag nog laatst een interview met El khayati waarin hij de aankomende wedstrijden van VVV, Emmen en Ado afliep. Hij wilde de hoop niet opgeven. Snapte ik wel maar lachwekkend vond ik het ook. En dan zie ik dit..
 
gewoon bewust tegendoelpunt met arm tegenhouden.
Bewust nog wel! :ROFL:

Ik vind 'm discutabel. Hij komt echt ter hoogte van zijn oksel en dat is de grens voor hands of niet. Ik kan erin komen dat Makkelie hem geeft (ook omdat zn arm uitgestoken is), met rood als gevolg en dat de VAR niet ingrijpt. Maar hij had het ook net zo goed niet kunnen doen.

Pech gehad in dit geval.
 
Bewust nog wel! :ROFL:

Ik vind 'm discutabel. Hij komt echt ter hoogte van zijn oksel en dat is de grens voor hands of niet. Ik kan erin komen dat Makkelie hem geeft (ook omdat zn arm uitgestoken is), met rood als gevolg en dat de VAR niet ingrijpt. Maar hij had het ook net zo goed niet kunnen doen.

Pech gehad in dit geval.
Ik sta niet normaal met mijn arm breed hij maakt zich bewust breed
 
Wel leuk dat ajaks en hun extremen. Dat zwart gouden shirt is de mooiste shirt van dit seizoen, en de blauwe van vandaag is de lelijkste van het seizoen van alle teams 🤣
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan