Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Overigens heeft Sven van Beek wel lekker een record gepakt vandaag! 7 eigen doelpunten in de Eredivisie. All time topscorer eredivisie!
 
Dat Letscher zelf begint klopt, ik leek een trappende beweging te zien (kijk wel op n kwart laptop scherm)

Naar Zeistse maatstaven hoort dat geen rood te zijn. Het was immers niet met een harde stampende beweging.
Oh wacht... geldt dat niet voor alle clubs?
Wat een verrassing.:rolleyes:

Ik vond rood wat overdreven. Een trappende beweging zag ik niet. Zn schoen kwam wel tegen t gezicht van Letschert, maar schoppen was t geenszins.
 
Naar Zeistse maatstaven hoort dat geen rood te zijn. Het was immers niet met een harde stampende beweging.
Oh wacht... geldt dat niet voor alle clubs?
Wat een verrassing.:rolleyes:

Ik vond rood wat overdreven. Een trappende beweging zag ik niet. Zn schoen kwam wel tegen t gezicht van Letschert, maar schoppen was t geenszins.

Vorige week bij Emmen was het nog het excuus dat de keeper zijn knie meeten krom trok, dus geen intentie. De scheids dacht vast dat die regel voor ieder shirt met een streep in het midden geldt
 
Naar Zeistse maatstaven hoort dat geen rood te zijn. Het was immers niet met een harde stampende beweging.
Oh wacht... geldt dat niet voor alle clubs?
Wat een verrassing.:rolleyes:

Ik vond rood wat overdreven. Een trappende beweging zag ik niet. Zn schoen kwam wel tegen t gezicht van Letschert, maar schoppen was t geenszins.
Daar heb je een valide punt ja, maar dat zal vast weer anders zijn voor deze situatie
 
Overigens heeft Sven van Beek wel lekker een record gepakt vandaag! 7 eigen doelpunten in de Eredivisie. All time topscorer eredivisie!
Ja. Die wil je dan toch niet in je verdediging opsteken. Scoort minimaal dus 1 eigen goal per seizoen (of zo).
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Onberispelijk, El Khayati 2-1 voor ADO. Nog een uur te gaan. Maar gaat n flinke dobber worden voor Feyenoord, Linssen reeds er vanaf, Berghuis geschorst kortom, nog een setje onbehouwen houthakkers om de achtervolging op Vitesse in leven te laten.

Toornstra pakt ff een frustratiekaartje en is daarmee geschorst voor de klassieker, net zoals Berghuis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan