Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
En Tadic blijft ook lekker doormekkeren, hoop onsympathieke spelers hebben ze toch.
Dat is niet per definitie onsympathiek. Dat is weten dat het werkt. Weten dat je daardoor de scheids beïnvloedt. Weten dat kleine verschillen ervoor kunnen zorgen dat je aan het eind ondanks rood toch met 3 punten van het veld stapt. Het enige wat ze hiermee bewerkstelligen is het temporiseren van de wedstrijd en zonder nóg meer schade de rust halen.
 
Die Alvarez had deze wedstrijd al in 4 knieën zijn noppen geplant dus dat kwam eraan.

Vitesse speelde 20 minuten lang erg sterk. Daarna Ajax duidelijk beter. Hopelijk draaien ze het met 11 tegen 10 om.
 
reclame - 1 minuut "analyse" - reclame
Ik haat tv.
 
Labyad duwt Bazoer omver en krijgt niets
Bruns duwt Labyad omver en krijgt een gele kaart.

Tja ... :rolleyes: Pol van Beokel is niet consequent. :sneaky:
Van Boekel was vorige keer in de Kuip ook al zo’n thuisfluiter.
 
Dat is niet per definitie onsympathiek. Dat is weten dat het werkt. Weten dat je daardoor de scheids beïnvloedt. Weten dat kleine verschillen ervoor kunnen zorgen dat je aan het eind ondanks rood toch met 3 punten van het veld stapt. Het enige wat ze hiermee bewerkstelligen is het temporiseren van de wedstrijd en zonder nóg meer schade de rust halen.
Nee dat was alleen onsympathiek als M van Bommel het vroeger deed.
 
Het was een bewuste actie. Dus terecht een rode kaart.
Nou, dat denk ik dus niet. Precies wat Bruggink zegt: hij probeert de bal mee te nemen en op een gegeven moment moet hij zijn voet ergens neerzetten. Hij haalt hem ook direct weer weg. Onhandig is het zeker, maar bewust denk ik niet.
 
Nou, dat denk ik dus niet. Precies wat Bruggink zegt: hij probeert de bal mee te nemen en op een gegeven moment moet hij zijn voet ergens neerzetten. Hij haalt hem ook direct weer weg. Onhandig is het zeker, maar bewust denk ik niet.

Alavarez had na 10 minuten al een gele kaart. Hij speelde daarna geregeld met vuur kwam een paar keer goed weg en zet vervolgens zijn voet op iemands been om een bal te pakken. Dat is niet alleen onhandig dat is heel erg dom en kortzichtig. Als je goed naar de beelden kijkt kun je zien dat hij het bewust deed. En de VAR heeft goed naar de beelden gekeken en heeft ingegrepen.
 
Nou, dat denk ik dus niet. Precies wat Bruggink zegt: hij probeert de bal mee te nemen en op een gegeven moment moet hij zijn voet ergens neerzetten. Hij haalt hem ook direct weer weg. Onhandig is het zeker, maar bewust denk ik niet.
Hij kan ook gewoon de bal gelijk wegtrappen in plaats van zijn voet neerzetten op het been van zijn tegenstander.
 
Nou, dat denk ik dus niet. Precies wat Bruggink zegt: hij probeert de bal mee te nemen en op een gegeven moment moet hij zijn voet ergens neerzetten. Hij haalt hem ook direct weer weg. Onhandig is het zeker, maar bewust denk ik niet.
Als Arnold het allemaal nog eens over kon doen, dan was hij bij Ajax gaan spelen. Fanboy met een hele grote hoofdletter F.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Alavarez had na 10 minuten al een gele kaart. Hij speelde daarna geregeld met vuur kwam een paar keer goed weg en zet vervolgens zijn voet op iemands been om een bal te pakken. Dat is niet alleen onhandig dat is heel erg dom en kortzichtig. Als je goed naar de beelden kijkt kun je zien dat hij het bewust deed. En de VAR heeft goed naar de beelden gekeken en heeft ingegrepen.
Het was Schuurs die geel kreeg, dus ik kan de rest van je post ook niet serieus nemen. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan