Ik zit een beetje te hinken op 2 gedachtes. Dat Ajax niet lekker draait, vind ik een prettig idee, maar voor plek 2 voor PSV moet er nogheel veel gebeuren. Laat staan voor plek 3. Laat Feyenoord in ieder geval die beker maar winnen, zodat we geen play offs hoeven te spelen.
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met plek 2 of 3. Ik denk maar aan twee dingen: de 1e plaats of 9 wedstrijd op rij winnen. Als het eerste lukt, dan maakt de manier waarop mij niet uit. Als het tweede lukt, dan ben ik alsnog tevreden en dan zie ik de plek op de ranglijst als een bonus. Focussen op plek 2 of 3, ik moet er bijna van kotsen... 9 potjes lekker voetbal en dan zien waar we staan vind ik veel belangrijker.
Tja, alsof v Basten niet weet hoe een carrière kapot kan gaan als verdedigers los mogen gaan tegen aanvallers.is die van Basten serieus met z’n analyse over Tagliafico? ” is een beetje stout, maar geen rood”. Dit soort acties moeten toch veroordeeld worden?? Lekker voorbeeld is die van Basten voor de jeugd zeg..
is die van Basten serieus met z’n analyse over Tagliafico? ” is een beetje stout, maar geen rood”. Dit soort acties moeten toch veroordeeld worden?? Lekker voorbeeld is die van Basten voor de jeugd zeg..
onthutsend die reactie... diep rood.is die van Basten serieus met z’n analyse over Tagliafico? ” is een beetje stout, maar geen rood”. Dit soort acties moeten toch veroordeeld worden?? Lekker voorbeeld is die van Basten voor de jeugd zeg..
Ik gun het niemand behalve ons PSV. Maar misgun het dieonthutsend die reactie... diep rood.
maar goed, heerlijk om Ajax te zien verliezen. Ik gun AZde titel. Slecht voor ons met onze 2e plaats aspiraties. Maar die kunnen we toch niet waarmaken met deze selectie. Laat Ajax of Fnoord de beker winnen zodat we die ellendige playoffs ontlopen.
Hoe kan die graf Argentijn daar geen rood voor krijgen.. Echt schiet mij maar lek, helemaal als je ziet voor welke bs wij dit seizoen rood hebben gekregen.. Maar de godenzonen mogen alles heBah, ik zag net dat moment met tagliafico en die liggende AZ speler..
Ik hoop dat hij nog eens de verkeerde voor zich gaat krijgen.
Het is op zijn minst frappant ja.Hoe kan die graf Argentijn daar geen rood voor krijgen.. Echt schiet mij maar lek, helemaal als je ziet voor welke bs wij dit seizoen rood hebben gekregen.. Maar de godenzonen mogen alles he
Slaat echt nergens op.. Die tagliafico komt met alles weg. Hij heeft echt nog zo'n schop nodig als die van Muller in de CL.Hoe kan die graf Argentijn daar geen rood voor krijgen.. Echt schiet mij maar lek, helemaal als je ziet voor welke bs wij dit seizoen rood hebben gekregen.. Maar de godenzonen mogen alles he
Op basis van dit seizoen teken ik voor:onthutsend die reactie... diep rood.
maar goed, heerlijk om Ajax te zien verliezen. Ik gun AZde titel. Slecht voor ons met onze 2e plaats aspiraties. Maar die kunnen we toch niet waarmaken met deze selectie. Laat Ajax of Fnoord de beker winnen zodat we die ellendige playoffs ontlopen.
De kans dat AZ de beker dit seizoen gaat winnen lijkt me gezien hun uitschakeling niet groot nee.Op basis van dit seizoen teken ik voor:
Ofwel:
AZ #1 en PSV #2 met Feyenoord de beker.
Ofwel:
PSV #1 en Feyenoord #2, AZ de beker.
Ik denk dat optie1 de beste kansen biedt maar nog steeds niet realistisch is.
Hij heeft nog geen 5 seconden naar het beeld gekeken, waar de VAR na 3 minuten niet uit kwam en het nodig vond Guzu erbij te roepen. Bizar.
AZ mag niet winnen, en gaat dat ook niet doen
Klopt, toen had Heerenveen met 3-5 moeten winnen.Gaf serdar vorig jaar ook niet geen pingel aan Heerenveen? Met die keeper die Sam ondersteboven torpedeerde?
Gelukkig maar, dat je geen gelijk hebt gekregen, Rico...Gaat niet lang meer duren idd, en 2-1 komt ook nog
Van mij mag het eerlijk gezegd ook wel. Jonge selectie, veel talenten die een dipje hebben maar wel opstaan wanneer het moet, leuke trainer, goede voetbalvisie en ondanks beperkte middelen zo presteren.
Nee, laat ze maar weer een keer feesten daar in Alkmaar. Zou terecht zijn en best gezond voor de competitie.
Op basis van dit seizoen teken ik voor:
Ofwel:
AZ #1 en PSV #2 met Feyenoord de beker.
Ofwel:
PSV #1 en Feyenoord #2, AZ de beker.
Ik denk dat optie1 de beste kansen biedt maar nog steeds niet realistisch is.