Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bah, ik zag net dat moment met tagliafico en die liggende AZ speler..
Ik hoop dat hij nog eens de verkeerde voor zich gaat krijgen.
 
Ik zit een beetje te hinken op 2 gedachtes. Dat Ajax niet lekker draait, vind ik een prettig idee, maar voor plek 2 voor PSV moet er nogheel veel gebeuren. Laat staan voor plek 3. Laat Feyenoord in ieder geval die beker maar winnen, zodat we geen play offs hoeven te spelen.
 
Ik zit een beetje te hinken op 2 gedachtes. Dat Ajax niet lekker draait, vind ik een prettig idee, maar voor plek 2 voor PSV moet er nogheel veel gebeuren. Laat staan voor plek 3. Laat Feyenoord in ieder geval die beker maar winnen, zodat we geen play offs hoeven te spelen.

Klopt wij hebben vandaag een kans laten liggen.
 
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met plek 2 of 3. Ik denk maar aan twee dingen: de 1e plaats of 9 wedstrijd op rij winnen. Als het eerste lukt, dan maakt de manier waarop mij niet uit. Als het tweede lukt, dan ben ik alsnog tevreden en dan zie ik de plek op de ranglijst als een bonus. Focussen op plek 2 of 3, ik moet er bijna van kotsen... 9 potjes lekker voetbal en dan zien waar we staan vind ik veel belangrijker ;P:D.
 
is die van Basten serieus met z’n analyse over Tagliafico? ” is een beetje stout, maar geen rood”. Dit soort acties moeten toch veroordeeld worden?? Lekker voorbeeld is die van Basten voor de jeugd zeg..
 
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met plek 2 of 3. Ik denk maar aan twee dingen: de 1e plaats of 9 wedstrijd op rij winnen. Als het eerste lukt, dan maakt de manier waarop mij niet uit. Als het tweede lukt, dan ben ik alsnog tevreden en dan zie ik de plek op de ranglijst als een bonus. Focussen op plek 2 of 3, ik moet er bijna van kotsen... 9 potjes lekker voetbal en dan zien waar we staan vind ik veel belangrijker ;P:D.

9 potjes lekker voetbal is dit seizoen echter nog niet gelukt. :cautious:
 
is die van Basten serieus met z’n analyse over Tagliafico? ” is een beetje stout, maar geen rood”. Dit soort acties moeten toch veroordeeld worden?? Lekker voorbeeld is die van Basten voor de jeugd zeg..
Tja, alsof v Basten niet weet hoe een carrière kapot kan gaan als verdedigers los mogen gaan tegen aanvallers.
 
Ajax is de weg kwijt spelers eigen bv en frustraties zitten diep. Kaartenhuis, wel onvoorwaardelijke steun uit Zeist waar ze op kunnen rekenen. Diep rood voor smerige Argentijn ik heb veel PSVers voor veel minder rood zien krijgen of door een aanklager wedstrijden schorsin.
 
is die van Basten serieus met z’n analyse over Tagliafico? ” is een beetje stout, maar geen rood”. Dit soort acties moeten toch veroordeeld worden?? Lekker voorbeeld is die van Basten voor de jeugd zeg..

Van Basten kraamt geregeld complete onzin uit.

Maar niet altijd.
Hij had wel plannen om iets te veranderen toen hij bij de FIFA werkte en daar is voor een aantal punten zeker iets te zeggen, maar de UEFA en FIFA zijn daar veel te star voor.
Van Basten wil voetbal met tien punten ingrijpend veranderen
link
 
is die van Basten serieus met z’n analyse over Tagliafico? ” is een beetje stout, maar geen rood”. Dit soort acties moeten toch veroordeeld worden?? Lekker voorbeeld is die van Basten voor de jeugd zeg..
onthutsend die reactie... diep rood.
maar goed, heerlijk om Ajax te zien verliezen. Ik gun AZde titel. Slecht voor ons met onze 2e plaats aspiraties. Maar die kunnen we toch niet waarmaken met deze selectie. Laat Ajax of Fnoord de beker winnen zodat we die ellendige playoffs ontlopen.
 
onthutsend die reactie... diep rood.
maar goed, heerlijk om Ajax te zien verliezen. Ik gun AZde titel. Slecht voor ons met onze 2e plaats aspiraties. Maar die kunnen we toch niet waarmaken met deze selectie. Laat Ajax of Fnoord de beker winnen zodat we die ellendige playoffs ontlopen.
Ik gun het niemand behalve ons PSV. Maar misgun het die :SC: nog meer dan AZ.
 
Hoe kan die graf Argentijn daar geen rood voor krijgen.. Echt schiet mij maar lek, helemaal als je ziet voor welke bs wij dit seizoen rood hebben gekregen.. Maar de godenzonen mogen alles he
Slaat echt nergens op.. Die tagliafico komt met alles weg. Hij heeft echt nog zo'n schop nodig als die van Muller in de CL.
 
onthutsend die reactie... diep rood.
maar goed, heerlijk om Ajax te zien verliezen. Ik gun AZde titel. Slecht voor ons met onze 2e plaats aspiraties. Maar die kunnen we toch niet waarmaken met deze selectie. Laat Ajax of Fnoord de beker winnen zodat we die ellendige playoffs ontlopen.
Op basis van dit seizoen teken ik voor:
Ofwel:
AZ #1 en PSV #2 met Feyenoord de beker.
Ofwel:
PSV #1 en Feyenoord #2, AZ de beker.

Ik denk dat optie1 de beste kansen biedt maar nog steeds niet realistisch is.
 
Op basis van dit seizoen teken ik voor:
Ofwel:
AZ #1 en PSV #2 met Feyenoord de beker.
Ofwel:
PSV #1 en Feyenoord #2, AZ de beker.

Ik denk dat optie1 de beste kansen biedt maar nog steeds niet realistisch is.
De kans dat AZ de beker dit seizoen gaat winnen lijkt me gezien hun uitschakeling niet groot nee.
 
Gaat niet lang meer duren idd, en 2-1 komt ook nog
Gelukkig maar, dat je geen gelijk hebt gekregen, Rico...
Dan hadden wij als PSV fans niet in een deuk gelegen... ;P
Ik hoopte, voor dat beide wedstrijden aanvingen, op natuurlijk een zege voor PSV, en een gelijkspel in de Arena.
.
 
Van mij mag het eerlijk gezegd ook wel. Jonge selectie, veel talenten die een dipje hebben maar wel opstaan wanneer het moet, leuke trainer, goede voetbalvisie en ondanks beperkte middelen zo presteren.

Nee, laat ze maar weer een keer feesten daar in Alkmaar. Zou terecht zijn en best gezond voor de competitie.

Tegen LASK stonden ze anders niet op; toen moest het ook. Beetje opportunistisch dus allemaal.

Op basis van dit seizoen teken ik voor:
Ofwel:
AZ #1 en PSV #2 met Feyenoord de beker.
Ofwel:
PSV #1 en Feyenoord #2, AZ de beker.

Ik denk dat optie1 de beste kansen biedt maar nog steeds niet realistisch is.

Ik teken alleen voor een kampioenschap voor PSV, en de rest gun ik het allemaal niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan