Kan zich vooral oppeppen tegen echte toppers, Juve, Real, dat soort clubs.Blind strooit weer met meesterlijke passes...![]()
Heeft ie een DeLorean?Kan zich vooral oppeppen tegen echte toppers, Juve, Real, dat soort clubs.
Om te kunnen genieten van de combinatie van de goede akoestiek en de neusfluiten.Waarom speelt AZ zo vaak terug?
Ik vind dat wel functioneel. Er staat daar ook altijd iemand, mn op de backpositie. En AZ speelt dan ook altijd na 3-4 keer terug gelijk weer naar voren. Ik hoop dat faber zit te kijkenWaarom speelt AZ zo vaak terug?
Weet niet of dat wijs is met Unnerstall.Ik vind dat wel functioneel. Er staat daar ook altijd iemand, mn op de backpositie. En AZ speelt dan ook altijd na 3-4 keer terug gelijk weer naar voren. Ik hoop dat faber zit te kijken
Ik vind dat wel functioneel. Er staat daar ook altijd iemand, mn op de backpositie. En AZ speelt dan ook altijd na 3-4 keer terug gelijk weer naar voren. Ik hoop dat faber zit te kijken
Guzu fluit een hele slechte wedstrijd. Of hij echt voor ajax is weet ik niet, maar hij fluit wel heel erg eenzijdigPfff, Ziyech in Getafe-stijl naar de grond... Guzu gaat er in mee.