Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is toch niet te geloven, dat voor het eerst in de geschiedenis er een 2e gele kaart wordt gegeven voor tijdrekken bij een ingooi.
De stand op dat moment is het gelijk en daarna scoort 020 nog 2 maal.
Was die 2e gele kaart ook afgelopen woensdag gegeven in dezelfde situatie?
Of gebeurt dit alleen als 020 het nodig heeft zoals vandaag?
Ach, vul zelf maar in................:unsure:
 
Het is toch niet te geloven, dat voor het eerst in de geschiedenis er een 2e gele kaart wordt gegeven voor tijdrekken bij een ingooi.
De stand op dat moment is het gelijk en daarna scoort 020 nog 2 maal.
Was die 2e gele kaart ook afgelopen woensdag gegeven in dezelfde situatie?
Of gebeurt dit alleen als 020 het nodig heeft zoals vandaag?
Ach, vul zelf maar in................:unsure:
Een schamel geel kaartje kon er toen wij tegen Ajax speelden niet vanaf voor Andre 'Tijdrek' Onana
 
Ik ben trouwens totaal niet bang voor dit Ajax, vorig seizoen met 2 wereldtoppers op een paar punten kampioen geworden.
Dit jaar wordt het gewoon weer een spannende strijd: 50/50
 
Ik denk dat als ik keihard donyellllll roep op een :SC: forum dat ze me tot aan huis komen opzoeken....
Hangt er vanaf. Als je altijd loopt te stangen en irritant loopt te doen dan kan ik me voorstellen dat zoiets verkeerd kan vallen als je dat doet op een plek waar het niet hoort. Maar volgens mij word ik hier prima geaccepteerd op dit gezellige forum en dit is een wedstrijdchat van de overige Eredivisieclubs (waar Ajax dus ook bij hoort) en geen discussieforum. Dan mag ik best emotie tonen, dat doen jullie ook.
 
Hangt er vanaf. Als je altijd loopt te stangen en irritant loopt te doen dan kan ik me voorstellen dat zoiets verkeerd kan vallen als je dat doet op een plek waar het niet hoort. Maar volgens mij word ik hier prima geaccepteerd op dit gezellige forum en dit is een wedstrijdchat van de overige Eredivisieclubs (waar Ajax dus ook bij hoort) en geen discussieforum. Dan mag ik best emotie tonen, dat doen jullie ook.
Daar ben ik het volledig mee eens!!
Maar houd het bin discussies. En niet bij juichen voor je cluppie, ik vind dat provocerend! Mag toch?
 
Hangt er vanaf. Als je altijd loopt te stangen en irritant loopt te doen dan kan ik me voorstellen dat zoiets verkeerd kan vallen als je dat doet op een plek waar het niet hoort. Maar volgens mij word ik hier prima geaccepteerd op dit gezellige forum en dit is een wedstrijdchat van de overige Eredivisieclubs (waar Ajax dus ook bij hoort) en geen discussieforum. Dan mag ik best emotie tonen, dat doen jullie ook.
Trouwens, en dit is een serieuze vraag, is er geen Ajax forum? Ik bedoel als jij je emotie kwijt wil direct bij een goal, waarom dan op een psv forum? Deze vraag is niet kwetsend bedoeld maar puur uit onwetendheid van mij?
 
Daar ben ik het volledig mee eens!!
Maar houd het bin discussies. En niet bij juichen voor je cluppie, ik vind dat provocerend! Mag toch?
Zeker mag dat. Net als dat ik mag vinden dat je je aanstelt. ;P

Trouwens, en dit is een serieuze vraag, is er geen Ajax forum? Ik bedoel als jij je emotie kwijt wil direct bij een goal, waarom dan op een psv forum? Deze vraag is niet kwetsend bedoeld maar puur uit onwetendheid van mij?
Er is ook zeker een Ajaxforum waar ik actief op ben, dus ik doe het op allebei.
 
Zeker mag dat. Net als dat ik mag vinden dat je je aanstelt. ;P
.
Van mij mag het maar tijdens wedstrijden reageren mensen weleens emotioneel, jij en mezelf incluis. Gister leek het er lang op dat Groningens stand zou houden tegen Ajax tot de rode kaart. Mijn eerste reactie, kinderachtig maar begrijpelijk. Dan is het irritant om iemand te zien juichen bij die goal. Niet erg maar wel irritant.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan