Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar ff serieus, ADO speelt met 1-1 gelijk in Arnhem. Na de wedstrijd zegt een van de spelers dat het nog slechter was dan tegen PSV -> bericht

Dan lijkt de subtop toch ook verder af te liggen bij de echte top.
 
Wat is dat Utrecht matig zeg. Feyenoord is ook alleen maar afhankelijk van Berghuis en van Persie. Zonder die 2 is Feyenoord een middenmoter.
 
Wat is dat Utrecht matig zeg. Feyenoord is ook alleen maar afhankelijk van Berghuis en van Persie. Zonder die 2 is Feyenoord een middenmoter.QUOTE]
Met die twee ook :maniac: 5 wedstrijden gespeeld, 2x puntverlies. De 6e valt vooralsnog ook niet in hun voordeel uit. Als de tussenstand de eindsstand wordt staan ze op doelsaldo boven VVV...
 
Wat een aansteller is Steven Berghuis. :lmao: Krijgt een vriendelijk tikje van Willem Janssen op zijn achterhoofd en hij gaat als een stervende zwaan ter aarde. :maniac: :clown: :braak:

Over :clown: gesproken. Dat paarse haar van St. Juste kan toch echt niet. :eek::alien::zien::ROFL:
 

Die 2e helft is zowat NOG slechter. Utrecht was al zwak, nu is Feyenoord ook echt héél slecht. Die mogen hopen op Play-offs dit jaar.
 
Die 2e helft is zowat NOG slechter. Utrecht was al zwak, nu is Feyenoord ook echt héél slecht. Die mogen hopen op Play-offs dit jaar.
Zie dat Feyenoord in de 1e helft idd nog wat kansen had, maar van wat ik heb gezien (schakelde in de rust in) zou winst voor Utrecht nog niet eens onverdiend zijn.
Het is dat FcU gewoon echt n bagger-elftal lijkt te hebben anders hadden ze het al afgestraft.
 
Vertrekt van Labyad (20 goals) en Ayoub (8) teveel van het goede voor Utrecht.

Slecht schot van Vilhena.
 
En het blijft 1-0 in de kuip, maar jongens jongens, als v Persie geblesseerd raakt gaan ze wel een uitdaging krijgen.
 
En het blijft 1-0 in de kuip, maar jongens jongens, als v Persie geblesseerd raakt gaan ze wel een uitdaging krijgen.

Zo blijft Feyenoord ondanks het beroerde spel stiekem toch nog bovenin meedraaien. Voor het gevoel lopen PSV en Ajax een straatlengte voor op ze, maar het zijn maar een paar puntjes...
 
Ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken. Feyenoord sprokkelt zijn puntjes, maar iemand zei dat ze nog steeds titelkandidaat zijn. Nou, dat is pure wanhoop. Ploegen als Willem II, Heracles en VVV gaan hier gewoon van winnen.
 
Ik weet niet waar ik naar heb zitten kijken. Feyenoord sprokkelt zijn puntjes, maar iemand zei dat ze nog steeds titelkandidaat zijn. Nou, dat is pure wanhoop. Ploegen als Willem II, Heracles en VVV gaan hier gewoon van winnen.
Ach ze winnen op het tandvlees van Utrecht. Dat lijkt dan heel wat, alleen is Utrecht niet zo goed dit seizoen. Sterker nog, met de kennis van nu vind ik die 4-0 van ons tegen Utrecht eigenlijk niet zo heel goed.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Een rode kaart voor FC Groningen na in grijpen van de VAR en een gemiste penalty van FC Groningen tegen AZ. Dit alles gebeurde in de extra tijd van de 1ste helft, waardoor de extra tijd bijna 6 minuten duurde.
Het is 1-1 bij rust.
 
Gudmondson draait leuk mee bij AZ, is ook best sterk aan de bal, net kregen 3 groningers m er niet vanaf.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan