Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hier in Oostenrijk ook niet maar blijkbaar mag je hier niet posten van ons aller PSVynadaMas. Ik heb hetzelfde als jij maar dat mag blijkbaar niet van ons aller PSVynadaMas. Je mag hier alleen komen als je mee praat en dezelfde mening hebt blijkbaar. Ik weet niet waar ik harder om moet lachen eerlijk gezegd. En dat is eigenlijk heel triest.
C’est le ton qui fait la musique. Denk daar maar eens over na
 
Ajax had dus ook zulke wedstrijden. Vandaar dat we nu allebei evenveel punten hebben.
Echt wel een stuk minder hoor; Heracles, AZ, Feyenoord en ons. Allemaal wedstrijden waar zeer terecht punten werden verloren. Dat heb ik bij de wedstrijden die ik van ons noemde totaal niet.
 
Hier in Oostenrijk ook niet maar blijkbaar mag je hier niet posten van ons aller PSVynadaMas. Ik heb hetzelfde als jij maar dat mag blijkbaar niet van ons aller PSVynadaMas. Je mag hier alleen komen als je mee praat en dezelfde mening hebt blijkbaar. Ik weet niet waar ik harder om moet lachen eerlijk gezegd. En dat is eigenlijk heel triest.

Je mag zoveel posten als je wilt kerel. Geen moeite mee. Ik vind het juist lachwekkend en hilarisch dat ajaciedjes zoals jij, tijdens de wedstrijd van hun eigen club op een PSV forum gaan lopen posten. Nog ff, en we krijgen ook Feyenooiters erbij. En ohja, ajaks is kut.

En goh, ze krijgen eindelijk hun penalty na al dat gejank in de eerste helft. Lekker licht weer. Voor De Jong worden ze voor veel zwaarder niet gegeven.
 
Ik ben al vanaf mijn 7e Ajax fan. Dat krijg je er echt niet meer uit... Ik support PSV wel als ze internationaal spelen.

Jawel, joh. States is toch het land van de onbegrensde mogelijkheden? Dan moet dat ook lukken. Juist in zo'n land heb je wel eens behoefte aan geborgenheid. Zie dit forum als de Herdgang onder de fora. Gezellig, gemoedelijk. Beetje ruzie zo nu en dan, maar niks te gek.
 
Ziyach scoort 4-0. :rolleyes:
Zou zomaar buitenspel kunnen zijn.
Het is buitenspel. Hij wordt afgekeurd.
 
In mijn jeugd heb ik in een kaas fabriek gewerkt (hoe Nederlands wil je het hebben) maar geitenkaas heeft niet zoveel gaten als de Vitesse verdediging. Zwitserse kaas, da's een ander verhaal.

:unsure: Ken je de uitspraak van Cruijff niet?

"Hun verdediging was een geitenkaas"
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan