Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zwolle doet tot nu toe alles goed. Ajax in slaap laten sussen bij 1-0 en dan in de 78e minuut scoren. Een vroeger doelpunt had Ajax al eerder wakker geschud. Maar goed, Ajax is wakker, dus het gaat nog wel 10 minuten stormen.
 
Ik mag toch echt hopen dat niemand dacht dat dit 1-1 zou blijven? Met +- 19 minuten te gaan nog wist je gewoon dat er een goal zou vallen of penal
 
Haha, wat een kut overwinning joh. Op 50 procent zonder Ziyech en De Jong, komen ze goed weg. Jammer dat die 1-1 iets te vroeg viel, want Ajax had daarna nog veel tijd en je wist dat die 2-1 echt wel zou vallen nu ze plotseling wel moesten komen. Dan uitgerekent de winnende assist van een invaller waar ik nog nooit van heb gehoord.

Gadver. Maar goed, het was ook niet realistisch dat ze ook hier punten zouden morsen. Maar balen dat ze nog die late 2-1 maken.
 
Het was 11 minuten, maar een pessimist als jij heeft sowieso nooit hoop.
Ajax speelde als een krant, dus puntverlies zat er zeker in.

Omdat 1-0 ook prima was, gas kwam pas na de 1-1 en hun begonnen hem al te knijpen, garantie op een tegengoal dus.
Ik keek het op een streampje tussen het gamen door, was helaas hoe dan ook tijd zat om het te corrigeren door geluk of afdwingen.
 
3 punten. Niets meer en niets minder. Had ook niets anders verwacht dan dit. Is gewoon een tussendoortje. Wat een misselijke ploeg is Pec Zwolle trouwens geworden zeg. Vroeger was het een leuk voetballend elftal waar ik veel sympathie voor had maar met misbaksels als Van Crooij, Lam en Lachman mag dit misselijke ploegje een enkeltje KKD verdienen.

Hoop je dat ze degraderen?
 
3 punten. Niets meer en niets minder. Had ook niets anders verwacht dan dit. Is gewoon een tussendoortje. Wat een misselijke ploeg is Pec Zwolle trouwens geworden zeg. Vroeger was het een leuk voetballend elftal waar ik veel sympathie voor had maar met misbaksels als Van Crooij, Lam en Lachman mag dit misselijke ploegje een enkeltje KKD verdienen.

Als je misselijk wordt van hen dan zou je moeten kotsen van Tadic.
 
3 punten. Niets meer en niets minder. Had ook niets anders verwacht dan dit. Is gewoon een tussendoortje. Wat een misselijke ploeg is Pec Zwolle trouwens geworden zeg. Vroeger was het een leuk voetballend elftal waar ik veel sympathie voor had maar met misbaksels als Van Crooij, Lam en Lachman mag dit misselijke ploegje een enkeltje KKD verdienen.
Wat vond je er misselijk aan? PEC speelde matig (laf) in de eerste helft. De tweede helft speelde het wel aardig.

Overigens vind ik Van Crooij en Lam ook geen sympathieke uitstraling hebben, maar dat viel deze wedstrijd wel mee. De "clash" tussen Lam en Tadic was niet in beeld.
 
3 punten. Niets meer en niets minder. Had ook niets anders verwacht dan dit. Is gewoon een tussendoortje. Wat een misselijke ploeg is Pec Zwolle trouwens geworden zeg. Vroeger was het een leuk voetballend elftal waar ik veel sympathie voor had maar met misbaksels als Van Crooij, Lam en Lachman mag dit misselijke ploegje een enkeltje KKD verdienen.

Het misselijkste kereltje speelt bij Ajax. ... Tadic ... :braak:
 
Is toch gewoon zo? Ajax speelde op 40 procent. Niets mis mee als je de punten binnen harkt. Jullie hebben geen tussendoortjes meer.
Die arrogantie dus. Als Ajax een matige pot op de mat legt, spelen ze zogenaamd op 40%. Dit was ook voor Ajax gewoon een erg belangrijke wedstrijd. Ze kunnen niet beter zonder Ziyech en De Jong.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan