Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2018/2019

Status
Je kunt niet meer reageren.
PEC Zwolle - AZ 0-0. beide ploegen hebben zich gespaard voor de komende wedstrijden tegen Ajax. Hopelijk scoren ze tegen Ajax wel hoewel 2 x 0-0 ook prima is. :D;)

Dat is 1 manier om het te bekijken. Een andere, wellicht wat meer realistische, is dat ze allebei zo pover en slecht in vorm zijn dat ze niet tot scoren zijn gekomen.
 
Fortuna is een betere club dan NAC en toch zal je zien dat Ajax vanmiddag veel makkelijker tot scoren zal komen, dan PSV gisteravond. Het ligt grotendeels aan de speelstijl en die bevalt mij bij PSV al een paar maanden niet. De klad kwam er zo ongeveer medio november in en die heeft ertoe geleid dat er na de winterstop nogal wat punten onnodig verspeeld zijn en daar is Mark verantwoordelijk voor. Als hij week in en week uit ziet dat het technisch niet loopt en dat sommige spelers de zwakke schakel vormen, dan is het zijn taak om daar verandering in aan te brengen. Hij kan nu wel roepen dat wij Dumfries moeten steunen, maar hij moet veel intensiever met Dumfries aan de slag om hem meer zelfvertrouwen te geven door met oplossingen te komen voor het steeds terugspelen van de bal naar achteren.
 
Fortuna is een betere club dan NAC en toch zal je zien dat Ajax vanmiddag veel makkelijker tot scoren zal komen, dan PSV gisteravond. Het ligt grotendeels aan de speelstijl en die bevalt mij bij PSV al een paar maanden niet. De klad kwam er zo ongeveer medio november in en die heeft ertoe geleid dat er na de winterstop nogal wat punten onnodig verspeeld zijn en daar is Mark verantwoordelijk voor. Als hij week in en week uit ziet dat het technisch niet loopt en dat sommige spelers de zwakke schakel vormen, dan is het zijn taak om daar verandering in aan te brengen. Hij kan nu wel roepen dat wij Dumfries moeten steunen, maar hij moet veel intensiever met Dumfries aan de slag om hem meer zelfvertrouwen te geven door met oplossingen te komen voor het steeds terugspelen van de bal naar achteren.
Wij wonnen een paar weken geleden ook met 5-0 van Fortuna.
 
Wie staat er in hemelsnaam in de goal bij Feyenoord? Een of andere Belle, volgens mijn zoon.
 
Vlak voor rust scoort Feyenoord 0-1 en vlak na rust scoort Vitesse 1-1. Martina schiet de bal tegen een Vitesse speler aan. :maniac: :lmao:
 
Dan magie toch niet in Jong Feyenoord?

O ik heb verkeerd gekeken. Die 48 wedstrijden waren vorige week tegen FC Emmen. Hij viel in toen Vermeer er geblesseerd uit moest.
Maar ja in Feyenoord 1 spelen ook een aantal eeuwige beloften. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan