Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nee, nu doen ze het al in de 65e minuut en ook nog met een Penalty.Eindstand 2-2. Ze hebben het in de laatste minuten eens niet weggegeven.
Younis was weer goed?Eindstand 2-2. Ze hebben het in de laatste minuten eens niet weggegeven.
Punt is een punt. Staan ze in ieder geval geen laatste meer.Nou... Weer eens een puntje.
Tegen de nr 17. Thuis.
Knap.
Ze stonden al niet laatste.Punt is een punt. Staan ze in ieder geval geen laatste meer.
Ik heb het met een half oog gevolgd, dus ik kan niet echt een goed antwoord geven op jouw vraag.Younis was weer goed?
Ok, wat ik van hem gezien heb is hij potentieel PSV 1 materiaal maar gisteren had ik t niet gezien, vandaar de vraagIk heb het met een half oog gevolgd, dus ik kan niet echt een goed antwoord geven op jouw vraag.
Het is inderdaad een van de minder slechten bij JPSV. Persoonlijk vind ik JPSV niet leuk/interessant genoeg om een hele wedstrijd aandachtig te volgen.Ok, wat ik van hem gezien heb is hij potentieel PSV 1 materiaal maar gisteren had ik t niet gezien, vandaar de vraag
Is ook zo, maar als ik thuis ben en alles is gedaan dan zet ik t wel eens opHet is inderdaad een van de minder slechten bij JPSV. Persoonlijk vind ik JPSV niet leuk/interessant genoeg om een hele wedstrijd aandachtig te volgen.
Net als ik gisterenIs ook zo, maar als ik thuis ben en alles is gedaan dan zet ik t wel eens op
Ja, je blijft er nog net niet voor thuisNet als ik gisteren![]()
Tis dat Vitesse punten aftrek heeft anders laatste plekkieJong PSV gaat helemaal mee in de polonaise van het eerste team:
Jong PSV - FC Den Bosch 1-3 (tussenstand tijdens de rust). Uneken scoort voor PSV.
Jong Utrecht staat ook nog onder ons.Tis dat Vitesse punten aftrek heeft anders laatste plekkie